Voor het eerst zwemmen

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Mariska+Noa

Ongelezen bericht door Mariska+Noa »

saartjeee schreef:
Mariska+Noa schreef:Waar is dit kleine vennetje??
De rode beek van de brunssumerheide 8)
Gister was het er gelukkig erg rustig..

Maar ik ben zelf vaak in Epen en daar heb je ook zo'n leuk stukje waar de honden makkelijk in kunnen bij het Zinkviooltje in de buurt :)
Aah ja :) Epen nemen we Noa ook wel eens mee naartoe als we een ijsje gaan eten bij: "Goedemorgen! .. tot straks of morgen dan maar weer" 8) :wink: In het weiland daar tegenover stroomt dat riviertje langs :)
samantha
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door samantha »

Wat leuk zeg :D
Afbeelding

:bruinpootje: Macho
:zwartpootje: DJ
:zwartpootje: Jack
:blondpootje: Tiesto
:zwartpootje: Jones
:blondpootje: Fudge

In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000 / 07-11-2011 en Babs 20-12-2005 / 18-10-2012
saartjeee

Ongelezen bericht door saartjeee »

Mariska+Noa schreef:
saartjeee schreef:
Mariska+Noa schreef:Waar is dit kleine vennetje??
De rode beek van de brunssumerheide 8)
Gister was het er gelukkig erg rustig..

Maar ik ben zelf vaak in Epen en daar heb je ook zo'n leuk stukje waar de honden makkelijk in kunnen bij het Zinkviooltje in de buurt :)
Aah ja :) Epen nemen we Noa ook wel eens mee naartoe als we een ijsje gaan eten bij: "Goedemorgen! .. tot straks of morgen dan maar weer" 8) :wink: In het weiland daar tegenover stroomt dat riviertje langs :)
Ja bij de ijskraam is het inderdaad in de buurt, dan loop je de wei in en kom je het water tegen :-D .. Beetje zoeken en dan heb je soms echt goede plekjes om te zitten met de hond :-)

Hahaha, ja daar kwamen wij ook altijd voor een ijsje.. als ik misschien een tip mag geven?
Als je richting Eperheide rijdt kun je op een gegeven moment naar links (bij de Smockelaer) richting Teuven. Daar ligt 'Gelato Farm' aan de rechterkant van de weg en dat ijs is echt superrrrrr lekker!! (van hun eigen boerderij) :D Dat is nu ons ijs-plekje, hihi

Misschien kom ik je dan nog wel eens tegen met Noa! Zou wel grappig zijn 8)
Mariska+Noa

Zegt me niets maar k ga het onthouden :)
Becky&Nero
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Becky&Nero »

Leuk zeg!
Het is idd toch een flink stukje lopen voordat je bij de rode beek bent.
Als ze iets ouders is zou je eens de zandvlakte over kunnen gaan, erachter ligt ook nog water. :)
Alleen oppassen met de controles daar, ze zijn weer goed op dreef helaas.
Groetjes Becky&Nero
saartjeee

Becky&Nero schreef:Leuk zeg!
Het is idd toch een flink stukje lopen voordat je bij de rode beek bent.
Als ze iets ouders is zou je eens de zandvlakte over kunnen gaan, erachter ligt ook nog water. :)
Alleen oppassen met de controles daar, ze zijn weer goed op dreef helaas.
Ja, we hadden de auto geparkeerd bij dat zelfbedieningsrestaurant? Ik kom er niet zo vaak.. Dus weet niet goed de namen hihi :D
Dus was inderdaad wel een stukje.. maar we hadden een kortere route kunnen nemen, we hadden per ongeluk de verkeerde gepakt.. :?

Als ze iets ouder is wil ik zeker nog eens terug, ik was even vergeten dat het echt wel een mooie omgeving is! Eens een keer wat anders.. :)

Misschien kunnen we daar dan de forumwandeling van Limburg houden! ;-)
Mariska+Noa

Wat ook leuk is: de 'blausteinsee' bij eschweiler! Ff googlen :)
saartjeee

Mariska+Noa schreef:Wat ook leuk is: de 'blausteinsee' bij eschweiler! Ff googlen :)
Hey! Eschweiler, daar kwam ik vroeger altijd met school, haha
Dus ik weet wel waar het ligt, moet ik alleen de Blausteinsee eens opzoeken! Bedankt voor de tip! :-) (moet alleen zeggen dat ik slecht ben in Duits dus moeten voorbijgangers me niet teveel vragen :D 8) )
Plaats reactie