Aah jasaartjeee schreef:De rode beek van de brunssumerheideMariska+Noa schreef:Waar is dit kleine vennetje??![]()
Gister was het er gelukkig erg rustig..
Maar ik ben zelf vaak in Epen en daar heb je ook zo'n leuk stukje waar de honden makkelijk in kunnen bij het Zinkviooltje in de buurt
Voor het eerst zwemmen
-
Mariska+Noa
-
saartjeee
Ja bij de ijskraam is het inderdaad in de buurt, dan loop je de wei in en kom je het water tegenMariska+Noa schreef:Aah jasaartjeee schreef:De rode beek van de brunssumerheideMariska+Noa schreef:Waar is dit kleine vennetje??![]()
Gister was het er gelukkig erg rustig..
Maar ik ben zelf vaak in Epen en daar heb je ook zo'n leuk stukje waar de honden makkelijk in kunnen bij het Zinkviooltje in de buurtEpen nemen we Noa ook wel eens mee naartoe als we een ijsje gaan eten bij: "Goedemorgen! .. tot straks of morgen dan maar weer"
![]()
In het weiland daar tegenover stroomt dat riviertje langs
Hahaha, ja daar kwamen wij ook altijd voor een ijsje.. als ik misschien een tip mag geven?
Als je richting Eperheide rijdt kun je op een gegeven moment naar links (bij de Smockelaer) richting Teuven. Daar ligt 'Gelato Farm' aan de rechterkant van de weg en dat ijs is echt superrrrrr lekker!! (van hun eigen boerderij)
Misschien kom ik je dan nog wel eens tegen met Noa! Zou wel grappig zijn
-
Becky&Nero
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
saartjeee
Ja, we hadden de auto geparkeerd bij dat zelfbedieningsrestaurant? Ik kom er niet zo vaak.. Dus weet niet goed de namen hihiBecky&Nero schreef:Leuk zeg!
Het is idd toch een flink stukje lopen voordat je bij de rode beek bent.
Als ze iets ouders is zou je eens de zandvlakte over kunnen gaan, erachter ligt ook nog water.![]()
Alleen oppassen met de controles daar, ze zijn weer goed op dreef helaas.
Dus was inderdaad wel een stukje.. maar we hadden een kortere route kunnen nemen, we hadden per ongeluk de verkeerde gepakt..
Als ze iets ouder is wil ik zeker nog eens terug, ik was even vergeten dat het echt wel een mooie omgeving is! Eens een keer wat anders..
Misschien kunnen we daar dan de forumwandeling van Limburg houden!
-
saartjeee
Hey! Eschweiler, daar kwam ik vroeger altijd met school, hahaMariska+Noa schreef:Wat ook leuk is: de 'blausteinsee' bij eschweiler! Ff googlen
Dus ik weet wel waar het ligt, moet ik alleen de Blausteinsee eens opzoeken! Bedankt voor de tip!