Spreekbeurt
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
Desiree
- Erelid

Zijn spreekbeurt ging goed. Mijn pleegzoon is pas 7 dus ik vond het al heel knap dat hij het aandurfde.
Hij eindigde zijn spreekbeurt met een vraag. Hij vertelde namelijk dat Gringo geen brokken at (liet ook een foto zien terwijl Gringo een kipkarkas at
) en vroeg toen aan de klas "waarom kreeg hij vlees"? Wij hadden van alles uitgelegd aan hem, maar wat was blijven hangen was de lollige opmerking van mijn man "omdat ze dan minder poepen". Tja, lachen natuurlijk op school
Die jongen heeft best een hoop meegemaakt. Misschien wel daarom dat hij zoveel om onze beesten geeft. Dieren veroordelen je niet
En wat Gringo ook zo speciaal maakte, was dat Gringo 6 jaar was toen hij bij ons kwam. Bijna net zo oud als hij was toen hij bij ons kwam.
@Lien: jij ziet hem ook wel vaker lopen. Waarschijnlijk rent hij ook op jouw honden af met de vraag of hij ze mag aaien. Hoor uit de buurt dat hij dat wel vaker doet haha
Hij eindigde zijn spreekbeurt met een vraag. Hij vertelde namelijk dat Gringo geen brokken at (liet ook een foto zien terwijl Gringo een kipkarkas at
Die jongen heeft best een hoop meegemaakt. Misschien wel daarom dat hij zoveel om onze beesten geeft. Dieren veroordelen je niet
@Lien: jij ziet hem ook wel vaker lopen. Waarschijnlijk rent hij ook op jouw honden af met de vraag of hij ze mag aaien. Hoor uit de buurt dat hij dat wel vaker doet haha
Groetjes,
Désirée

Désirée

-
Gerritte
- Erelid

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
Desiree schreef:Zijn spreekbeurt ging goed. Mijn pleegzoon is pas 7 dus ik vond het al heel knap dat hij het aandurfde.
Hij eindigde zijn spreekbeurt met een vraag. Hij vertelde namelijk dat Gringo geen brokken at (liet ook een foto zien terwijl Gringo een kipkarkas at) en vroeg toen aan de klas "waarom kreeg hij vlees"? Wij hadden van alles uitgelegd aan hem, maar wat was blijven hangen was de lollige opmerking van mijn man "omdat ze dan minder poepen". Tja, lachen natuurlijk op school
![]()
Die jongen heeft best een hoop meegemaakt. Misschien wel daarom dat hij zoveel om onze beesten geeft. Dieren veroordelen je nietEn wat Gringo ook zo speciaal maakte, was dat Gringo 6 jaar was toen hij bij ons kwam. Bijna net zo oud als hij was toen hij bij ons kwam.
Ja, het is een leuk spontaan kind en hij vraagt idd wel eens of hij ze mag aaien als hij bij Oma is. Dat mag als ik een rustige hond bij me heb
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
-
rimanime
- Speurneus

Leuk om te lezen Desiree 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)