Hier gaan je haren toch van overeind staan!
-
Cor
- Speurneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Ik krijg bij dit soort (anonieme) verhalen altijd het idee dat het "uitlokkertjes" zijn en aan de reacties te zien is dit goed gelukt.......

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus

-
roef
- Speurneus

oh gelukkig ik dacht dat ik de enigste was die dit dachtrimanime schreef:Ik krijg bij dit soort (anonieme) verhalen altijd het idee dat het "uitlokkertjes" zijn en aan de reacties te zien is dit goed gelukt.......
-
Cindy
Misschien is het een uitlokkertje.
Ik begrijp best dat er mensen zijn die niet van honden houden
en dat het lastig is als er iemand in je leven komt met een hond.
Volgens mij kun je daar het beste eerlijk over praten en dan komt er vast een oplossing ook dat de hond dan niet weg hoeft.
Hoewel ik me dan gelijk afvraag wat voor leven deze hond heeft als zij alleen met de hond thuis is.
Als je in een relatie al begint met liegen is deze al gedoemd tot mislukken of ze moet er nu nog een gesprek over aan gaan.
vroeg of laat komt een leugen toch altijd uit.
groet Cindy
Ik begrijp best dat er mensen zijn die niet van honden houden
en dat het lastig is als er iemand in je leven komt met een hond.
Volgens mij kun je daar het beste eerlijk over praten en dan komt er vast een oplossing ook dat de hond dan niet weg hoeft.
Hoewel ik me dan gelijk afvraag wat voor leven deze hond heeft als zij alleen met de hond thuis is.
Als je in een relatie al begint met liegen is deze al gedoemd tot mislukken of ze moet er nu nog een gesprek over aan gaan.
vroeg of laat komt een leugen toch altijd uit.
groet Cindy
-
Bomirma
Bij mij was het ook zo. Ik ben gek op honden, ook bijna mijn hele leven honden gehad.
Mijn vriend heeft niks met honden is meer een kattenmens, zelf had ik twee katten en een hond toen ik hem leerde kennen.
Hij heeft het geaccepteerd, begreep dat Noukie heel belangrijk voor mij is. Noukie is nu ook hartstikke gek op hem en hij ook wel iets op haar.
Daarbij hebben we samen voor Tessa gekozen, volgens mij heb ik hem lichtelijk aangestoken.
De relatie zou ook gestopt zijn als hij zou vragen om de hond weg te doen.
Dit verhaal lijkt wat "overdreven en uitlokkerig" en tja, je ziet dat het lukt. Mocht het waar zijn, er bestaan vreselijke mensen op deze wereld. Zoals in het andere topic over de inbeslagname van de hondjes met parvo.
Die mensen die zou je toch.... ook...
Mijn vriend heeft niks met honden is meer een kattenmens, zelf had ik twee katten en een hond toen ik hem leerde kennen.
Hij heeft het geaccepteerd, begreep dat Noukie heel belangrijk voor mij is. Noukie is nu ook hartstikke gek op hem en hij ook wel iets op haar.
De relatie zou ook gestopt zijn als hij zou vragen om de hond weg te doen.
Dit verhaal lijkt wat "overdreven en uitlokkerig" en tja, je ziet dat het lukt. Mocht het waar zijn, er bestaan vreselijke mensen op deze wereld. Zoals in het andere topic over de inbeslagname van de hondjes met parvo.
-
milo
- Grote hondenneus

Ik las het an de week en kon er ook goed boos om worden.. Maar ook interessant, hoe deze vrouw haar eigen zin boven het geluk van haar vriend en hond zet, die beredenering van haar vind ik echt heel vaag..
Maakte me ook onzeker hoor, bedoel, ga nu bijna twee maanden met een jongen en King kan ook best claimen. Dan blijft ie de hele tijd in de buurt en ons aankijken, ikzelf word er ook nerveus van.. Als ik dit soort dingen lees word ik extra onzeker erover. Maar ja, King zal nóóit wijken voor een relatie, dat is zeker! en King mag deze jongen graag, en word ook de hele tijd geknuffeld door hem, dus denk dat het wel knorr zit..
Maakte me ook onzeker hoor, bedoel, ga nu bijna twee maanden met een jongen en King kan ook best claimen. Dan blijft ie de hele tijd in de buurt en ons aankijken, ikzelf word er ook nerveus van.. Als ik dit soort dingen lees word ik extra onzeker erover. Maar ja, King zal nóóit wijken voor een relatie, dat is zeker! en King mag deze jongen graag, en word ook de hele tijd geknuffeld door hem, dus denk dat het wel knorr zit..

-
Guus
ten eerste wat leuk voor je een nieuwe lovermilo schreef:Ik las het an de week en kon er ook goed boos om worden.. Maar ook interessant, hoe deze vrouw haar eigen zin boven het geluk van haar vriend en hond zet, die beredenering van haar vind ik echt heel vaag..![]()
Hij heeft nog niet geklaagt over allergie
Guus doet hetzelfde hoor.... hij deelt niet graag (Guus dan
-
wobbetje
Bah, hoe achterbaks..... ik hoop van harte dat ze door de mand zal vallen....en dat dat dan inderdaad het einde van haar relatie zal betekenen.....Hoe egoistisch kan je zijn....
Hopelijk krijgt ze dan nooit een erge ziekte waardoor haar vriend haar misschien ook het huis uitgooit vanwege "niet meer perfect"
En het kan best dat iemand niet van honden (of dieren) houdt... ik persoonlijk begrijp dat totaal niet, maar probeer het te respecteren.... ik begrijp alleen niet hoe je als fervente hondenliefhebber uberhaupt met iemand kan samenleven die helemaal niks van honden moet hebben.... ik zou dat écht niet kunnen.... dat zou toch echt iets moeten zijn waar ik met mijn partner op dezelfde golflengte zou moeten zitten... want anders zou dat alleen maar aanleiding geven tot ruzie en discussies....
Groetjes
Martine
Hopelijk krijgt ze dan nooit een erge ziekte waardoor haar vriend haar misschien ook het huis uitgooit vanwege "niet meer perfect"
En het kan best dat iemand niet van honden (of dieren) houdt... ik persoonlijk begrijp dat totaal niet, maar probeer het te respecteren.... ik begrijp alleen niet hoe je als fervente hondenliefhebber uberhaupt met iemand kan samenleven die helemaal niks van honden moet hebben.... ik zou dat écht niet kunnen.... dat zou toch echt iets moeten zijn waar ik met mijn partner op dezelfde golflengte zou moeten zitten... want anders zou dat alleen maar aanleiding geven tot ruzie en discussies....
Groetjes
Martine
-
milo
- Grote hondenneus

Ja inderdaad, dat is net of je een kind hebt maar je partner daar niet achter staat.. Nou, King en nieuwe vriend van mij mogen elkaar wel volgens mij
King mag alleen niet zo claimen, dan zegt vriend: 'Nee King, niet dominaten, Lianne is mijn vriendinnetje'. 
Dat is wel lastig hoor, want ik heb 2 vriendjes

Dat is wel lastig hoor, want ik heb 2 vriendjes

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

....mijn reactie heeft betrekking op het artikel en natuurlijk niet op de nieuwe geliefde van miloroyenmarjolein schreef:Arme mup!
Ik kan mij goed voorstellen dat die vrouw zich schuldig voelt. En liegen vind ik al helemaal niet kunnen over de rug van een dier. Ben dan eerlijk!
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.