HD-ED foto´s

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Debora schreef:Ze is verzekerd bij Proteq, zie openingsbericht. 8)

rimanime schreef:HD en ED zijn zeer recent wel bij de verzekering inbegrepen. Persoonlijk zou ik, omdat je leest dat je het niet ruim hebt, wel een verzekering voor Jim afsluiten. Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar lijkt me verstandig. Niet alleen voor HD en ED natuurlijk, maar ook voor andere (dure) ingrepen en medicatie.

Back on track....: Proteq doet sinds dit jaar aan HD en ED onderzoek.
Je kan altijd informeren of jouw verzekering (ik weet niet welke je hebt) deze kosten vergoeden.
Soms mis ik weleens iets. Het zal de leeftijd zijn :oops: Maar ik weet dat je kan overstappen naar een polis die uitgebreider is van Proteq en daarin zit ook HD en ED. Daar betaal je natuurlijk wel weer meer voor.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
roxy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door roxy »

Ik ben sinds mei overgestapt naar de verzekering waarin HD en ED opgenomen is, van 19,95 naar 26 euro per maand. Maar als ik het goed begrijp worden de HD en ED foto's alleen vergoed als er vermoeden bestaat dat hij het zou hebben. Denk dus niet preventief, uiteraard kan ik van de week even bellen.
Het HD en ED pakket zit overigens gewoon bij de basis verzekering inbegrepen vertelde ze me, de basis verzekering is 6 euro omhoog gegaan. Anders laat ik het zo moet wel zeggen dat ik het het liefst wel zou doen lijkt me toch een fijne gedachte... Aan de andere kant als hij het nu niet heeft kan hij altijd nog alsnog krijgen begreep ik ...
Plaats reactie