Hij liep vandaag ook erg slecht, dus als er maandag een biopt word genomen wil ik ook dat ze een foto maakt van die voorpoot. Hij schommelt met zn hele voorkant met lopen. Ik vind het zo sneu, is het strand eindelijk weer open kunnen we er eigenlijk niet heen omdat de prijs zo hoog is de volgende dag.
Roze knobbel ter groote van een knikker
-
Els
- Speurneus

Bedankt voor alle lieve knuffels en steun. Hopelijk is het snel maandag.
Hij liep vandaag ook erg slecht, dus als er maandag een biopt word genomen wil ik ook dat ze een foto maakt van die voorpoot. Hij schommelt met zn hele voorkant met lopen. Ik vind het zo sneu, is het strand eindelijk weer open kunnen we er eigenlijk niet heen omdat de prijs zo hoog is de volgende dag.
We doen het wel, maar alleen bij de vloedlijn even los, alles aangepast.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
- miranda
- Hele grote hondenneus

Hoi Els ennnnn ben je er al geweest??
Wat was de diagnose van jou D.A ?
Hopelijk kan hij er snel aan geholpen worden.
Heel veel sterkte met Max.

Wat was de diagnose van jou D.A ?
Hopelijk kan hij er snel aan geholpen worden.
Heel veel sterkte met Max.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
Els
- Speurneus

We zijn er weer.
Er kon helaas geen biopt en foto worden genomen, Max reageerde niet goed op het roesje en raakte direct volledig in paniek.
Door snel ingrijpen van de assistente kon erger worden voorkomen.
Op dit moment overheerste de angst en de stress te erg om een goed onderzoek te doen. Nou is dat helemaal niks voor mijn Max om zo over zn toeren te gaan bij een da, over het algemeen vind hij altijd alles prima. Maar ik ben vandaag wel geschrokken van het stuiptrekken en schuimen na het roesje.
We gaan over 2 weken terug, dan gaat ze met een plaatselijke verdoving proberen alsnog een biopt te nemen en foto's te maken van zn poot.
Hij krijgt dan ook gelijk een APK-tje, hebben we dat ook gelijk gehad.
Nog maar even afwachten dus weer. Aangepast wandelen, hij kan zowiezo niet ver nu met die voorpoot. Het vermoeden bestaat toch wel dat er weer een stuk atrose is afgebroken. Hoe dat verder moet, ga ik binnenkort met mevr. Krooshof bespreken.
Er kon helaas geen biopt en foto worden genomen, Max reageerde niet goed op het roesje en raakte direct volledig in paniek.
Op dit moment overheerste de angst en de stress te erg om een goed onderzoek te doen. Nou is dat helemaal niks voor mijn Max om zo over zn toeren te gaan bij een da, over het algemeen vind hij altijd alles prima. Maar ik ben vandaag wel geschrokken van het stuiptrekken en schuimen na het roesje.
We gaan over 2 weken terug, dan gaat ze met een plaatselijke verdoving proberen alsnog een biopt te nemen en foto's te maken van zn poot.
Hij krijgt dan ook gelijk een APK-tje, hebben we dat ook gelijk gehad.
Nog maar even afwachten dus weer. Aangepast wandelen, hij kan zowiezo niet ver nu met die voorpoot. Het vermoeden bestaat toch wel dat er weer een stuk atrose is afgebroken. Hoe dat verder moet, ga ik binnenkort met mevr. Krooshof bespreken.
Groetjes,
Els
Els
-
Roos
Ow wat eng Els
gelukkig dat de assistente goed handelde.
Arm mannetje, apart he dat hij zo rot reageerde op het roesje
Hopen maar dat het over twee weken dan wel lukt, en ik hoop ook dat dr. Krooshof een oplossing heeft voor het manken.
Heel veel sterkte voor jullie beiden en een dikke knuffel van ons
Arm mannetje, apart he dat hij zo rot reageerde op het roesje
Hopen maar dat het over twee weken dan wel lukt, en ik hoop ook dat dr. Krooshof een oplossing heeft voor het manken.
Heel veel sterkte voor jullie beiden en een dikke knuffel van ons
-
rimanime
- Speurneus

Jeetje Els.......dat is even schrikken. Wat raar dat hij zo extreem reageert op een roesje. Jij bent nog niets wijzer en blijft voorlopig, zo lees ik, nog in onzekerheid. Sterkte daarmee meid 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Els
- Speurneus

Hij heeft net de buurhond alweer duidelijk gemaakt dat dit zijn terrein is, dus hij knapt alweer aardig op. Is nog wel beetje suffig, maar verder gaat het wel weer redelijk goed.
Hij krijgt vanavond een beetje orgaan, iets wat niet zo zwaar valt iig en hopelijk is ie morgen weer helemaal de oude.
Hij krijgt vanavond een beetje orgaan, iets wat niet zo zwaar valt iig en hopelijk is ie morgen weer helemaal de oude.
Groetjes,
Els
Els
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus