Het waarschuwen herken ik trouwens, hier laat Kay ook totaal niet merken als er iets is maar Daan slaat goed aan, ook als Kay bv hoge nood heeft
Wat grappig dat Daan dat ook doet bij Kay.
Wij zaten hier thuis al te grappen dat Danouk waarschijnlijk gewoon boos was op Terra omdat die door haar onrust Danouk uit haar slaap hield
Ze zullen denk ik reageren op de onrust ofzo.. Maar fijn is het in ieder geval wel dat er in ieder geval duidelijk gemaakt wordt dat er eentje uit moet
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Het waarschuwen herken ik trouwens, hier laat Kay ook totaal niet merken als er iets is maar Daan slaat goed aan, ook als Kay bv hoge nood heeft
Wat grappig dat Daan dat ook doet bij Kay. Wij zaten hier thuis al te grappen dat Danouk waarschijnlijk gewoon boos was op Terra omdat die door haar onrust Danouk uit haar slaap hield
Ze zullen denk ik reageren op de onrust ofzo.. Maar fijn is het in ieder geval wel dat er in ieder geval duidelijk gemaakt wordt dat er eentje uit moet
Hier zei ik ook al, hmmm hij zal wel weer lopen te irriteren, maar keer op keer als hij s'nachts aanslaat (nu zo'n 3x gebeurd) moet of hij, of Kay met hoge nood naar buiten.
Echt liefde denk ik ?
Hoe is het inmiddels met Terra ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Er heerst op het ogenblik eenvirus wat veroorzaakt wordt door katten.
ipv kip schijn je beter vis te koken en vemengen met rijst,omdat vis meer rust geeft voor de darmen dan kip.
Terra voelt zich niet goed, heeft duidelijk pijn in de buik.. Lopen ging de laatste weken al erg moeizaam, maar nu is het helemaal niets Ze is ook erg afgevallen, dit hakt er echt in.. Maar ze heeft nu al twee wandelingen niet gepoept, dat is in ieder geval iets. Net moest ze volgens mij wel, maar leek alsof ze niet durfde.. Ik slaap vannacht op de bank, kan Danouk ook rustig slapen en hoeft zij niet te waken
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Nou Terra gaat van het ene uiterste naar het andere. Gisteren, begin van de middag, voor het laatst ontlasting gehad en dat was nog waterdun (roze, dus met bloed) en sindsdien helemaal niets meer Ik weet nog niet of dat nu goed is of niet.. Ik wil gewoon normale ontlasting zien.. Ik ben in ieder geval wel gestopt met de diarree-remmers en als ze morgen nog steeds niets heeft geproduceerd, de DA maar weer bellen..
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra