Wat een ellende weer voor jullie
En dat je er doorheen zit is goed te begrijpen hoor,wie zou nou bij weer zo'n bericht niet de moed in de schoenen voelen zakken?
Heel veel sterkte voor de operatie en een dikke knuffel voor Pien.
Potjandosie, wat een rotbericht.
Hopelijk verloopt zowel de operatie als de revalidatie voorspoedig en kan Pien over een tijdje genieten van het hondeleven.
Sterkte voor de komende tijd.
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Wat een ellende Ik kan me voorstellen dat je er flink tegenopziet, zo´n revalidatieproces is zo zwaar. En je kan het ze niet uitleggen, dat is nog het ergste. Je kan niet vertellen dat ze nu een tijdje rustigaan moet doen, maar dat het straks allemaal weer beter wordt.
Ik wens jullie heel veel sterkte en zal duimen dat het allemaal voorspoedig verloopt
Wat een vreselijk bericht Een hond van die leeftijd voor lange tijd niets mogen moet er echt niet aan denken. Ik hoop dat de operatie goed verloopt en dat ze dan eindelijk hond mag zijn. Heel veel sterkte.
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes, fijn om te horen dat het niet zo gek is dat ik het even niet zo zie zitten
Vanmorgen Yolande Krooshof weer even gesproken, Pien wordt aanstaande donderdag om 16.00 uur geopereerd. Tot die tijd nog maar even extra van d'r genieten!