Trek tuig

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Je zou een ulead kunnen proberen, om het niet trekken te oefenen.

Ik vind het een zeer fijn tuig en een zeer fijn hulpmiddel.
Groetjes Debby en een poot van Fayth
Apke

Ongelezen bericht door Apke »

@Els.
Ziet er super uit !!! Bedankt voor je linkjes.
Welke maat had jij besteld? Ik kan er niet helemaal uithalen hoe de maatverdeling is.

@ Tess.
Yep, ook Cesar traint met zijn roedel en doet dit met skates. Hij laat zich overigens meestal niet voorttrekken omdat hij de leider van de roedel is en voorop gaat.
Wel geweldig om te zien en hij heeft ook best wel zinnige dingen geschreven. Niet alles wat hij doet of schrijft slaat op het merendeel van onze honden, hij behandeld de probleemgevallen. Aan ons de taak om van je hond geen probleemgeval te maken :)

De reden dat ik me wilde verdedigen is omdat ik niet zomaar met de fiets train, maar dat er een heel verhaal achter zit.

@de dierenpolitie.
Volgens mij probeer ik de hond niet te laten trekken, maar kan ik hem gewoon niet bijhouden 8)
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

MheenLab schreef:
Tess schreef:Waarom zou je jezelf verdedigen? Als jij ziet aan je hond dat hij het aankan. Een energieke puber, ik weet er alles van :wink:

Je ziet Cesar Milan toch ook op tv met zn rollerskates een hond laten trekken? Misschien ook een idee 8)
In de VS heb je andere regel geving als in NL .. Het laten trekken van iets of wat dan ook (op uitzondering van een paar rassen), is bij wet verboden. Dus het trekken van je zelf zoals Cesar Milan dat doet is hier niet toegestaan in NL ..
Nou...... dan kunnen hier in Nederland behoorlijk wat honden eigenaren opgepakt worden??....

Wat weer een rare discussie......
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Onder de maten staat een tip om de juiste maat te kunnen opmeten. Ik had een L nodig, die ik nog een beetje heb moeten instikken, omdat Max nou eenmaal rare maten heeft. Een M was net te klein.

Bij Dursydog mag je altijd wel ruilen als het niet past, zij leveren zeer goede service.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door MheenLab »

Tika Trails schreef:
MheenLab schreef:
Tess schreef:Waarom zou je jezelf verdedigen? Als jij ziet aan je hond dat hij het aankan. Een energieke puber, ik weet er alles van :wink:

Je ziet Cesar Milan toch ook op tv met zn rollerskates een hond laten trekken? Misschien ook een idee 8)
In de VS heb je andere regel geving als in NL .. Het laten trekken van iets of wat dan ook (op uitzondering van een paar rassen), is bij wet verboden. Dus het trekken van je zelf zoals Cesar Milan dat doet is hier niet toegestaan in NL ..
Nou...... dan kunnen hier in Nederland behoorlijk wat honden eigenaren opgepakt worden??....

Wat weer een rare discussie......
Mwhah, de milieupolitie handhaaft liever op andere dingen, zodat ze de gemeente kas flink kunnen spekken ;)

Bij de meeste gemeente's is het trouwens ook verplicht om je hond (gemeten vanaf de nek van de hond, tot aan de hand van de geleider) mee te voeren aan een lijn van maximaal 1,5 meter lang .. Maar ook daar houdt geen spreekwoordelijke hond zich aan :)
Plaats reactie