Lab en baby

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
Kristel

Ongelezen bericht door Kristel »

Ik snap je onzekerheid wel hoor!! Zelf ben ik nu 22 weken zwanger en Pasja is echt mijn kind nu en krijgt heeeel veel aandacht, samen met Sofie (chihuahua).
Ben ook wel bang dat ze in het begin minder aandacht krijgt en zou ook nu niet zo goed weten hoe ik dat straks moet doen, een baby en 2 hondjes.
Maar er is overal een oplossing voor dus laat het allemaal maar op me af komen!

Maar zon draagzak wil ik ook, ziet er super handig uit Ellen!!!
En wat een schatje :-) hoe gaat het met Narda samen?
Ellenn.
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ellenn. »

Die draagzak is echt enorm handig!
Vanaf dat mijn zoontje 6 weken is, ga ik elke dag met Narda lopen!
Hij vind het heeerlijk, en ik ook natuurlijk.
Met Narda gaat alles super, maar we hebben ook niet anders gedaan als anders.. gewoon lekker alles over ons heen laten komen :)
sambel
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door sambel »

Nog een tip waar je misschien iets aan hebt.
Als je niet thuis gaat bevallen laat dan je partner na de bevalling een kledingstuk meenemen dat je aan hebt gehad tijdens de bevalling en waar de baby op heeft gelegen.

Thuis laat je de hond ruiken aan het kledingstuk waardoor hij/zij al direct kennis maakt met het geurtje van jullie baby.
Bij ons kreeg ons kindje direct na thuiskomst een grote lik over haar handje en was Indy niet meer weg te slaan bij onze dochter.
A labrador is a miracle with paws
veerle

Ongelezen bericht door veerle »

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die me druk maakt! Ik denk dat het idd wijs is om hem zoveel mogelijk overal bij te betrekken en proberen toch zoveel mogelijk te gaan wandelen zodat hij zijn energie kwijt kan en de juiste aandacht krijgt. Het zal hoe dan ook gaan veranderen voor hem, maar dat hoeft niet perse iets negatiefs te zijn natuurlijk! En ik heb gelukkig een leuke buurvrouw die ook een hond heeft dus zij kan hem vast wel opvangen af en toe als we een dagje weggaan.
Plaats reactie