Mee eens. Ik vind die 5 minuten regel na een week of 10 achterhaald, een hond moet ook spieren kunnen opbouwen en in huis word er ook gelopen en gespeeld. Er is een goed boek van Marcel Nijland: Hondse Hoogstandjes em Over groeistuipen en mijlpalen die hier dieper op ingaat.Lientje01 schreef:Daar zijn verschillende meningen over. Mijn mening is dat alles wat rustig gebeurt en niet te lang is, moet kunnen. Ik maak bijke ongelukkig als ze niet los kan en niet in het water mag. Soms zwemt ze, soms rent ze door het water. Conditie, plezier en energie kwijt raken is ook belangrijk. Bewegen is bovendien niet altijd en alleen maar slecht. Ook op deze mening zal ik wel aangevallen worden, maar ja....
Van vanaf wanneer mag pup het water in?
-
Els
- Speurneus

Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Lientje01
- Kleine hondenneus

Owh, dat is gaaf, ik zal hem opzoeken. Grappig dat je er ook zo over denkt. Ook benieuwd wat anderen doen en denkenEls schreef:Mee eens. Ik vind die 5 minuten regel na een week of 10 achterhaald, een hond moet ook spieren kunnen opbouwen en in huis word er ook gelopen en gespeeld. Er is een goed boek van Marcel Nijland: Hondse Hoogstandjes em Over groeistuipen en mijlpalen die hier dieper op ingaat.Lientje01 schreef:Daar zijn verschillende meningen over. Mijn mening is dat alles wat rustig gebeurt en niet te lang is, moet kunnen. Ik maak bijke ongelukkig als ze niet los kan en niet in het water mag. Soms zwemt ze, soms rent ze door het water. Conditie, plezier en energie kwijt raken is ook belangrijk. Bewegen is bovendien niet altijd en alleen maar slecht. Ook op deze mening zal ik wel aangevallen worden, maar ja....