Maar ik vind haar nu toch wel een heel ander hoofd hebben.. Qua bouw/figuur misschien dat het wel wat overeenkomt, geen idee
 Maar ik vind haar nu toch wel een heel ander hoofd hebben.. Qua bouw/figuur misschien dat het wel wat overeenkomt, geen idee  
 meer foto's dus

Pom (5-12-2012)
 Pom (5-12-2012) Karel (17-1-2015)
 Karel (17-1-2015)

Het is soms ook net een bepaalde oogopslag waarvan ik denk: verrek, het konden wel zusjes zijn! In de foto in je onderschrift herken ik Joy dan weer helemaal niet. Grappig!
 Het is soms ook net een bepaalde oogopslag waarvan ik denk: verrek, het konden wel zusjes zijn! In de foto in je onderschrift herken ik Joy dan weer helemaal niet. Grappig! Bo, geb. 7 mei 2002, overleden 9 sept. 2013
 Bo, geb. 7 mei 2002, overleden 9 sept. 2013 Joy (Follow You Follow Me van het Oosterhuis), geb. 6 september 2013
 Joy (Follow You Follow Me van het Oosterhuis), geb. 6 september 2013