oeii wat een kenau ben ik dan.........
ik ben de hele dag thuis met de honden,ik moet het leeuwendeel van de opvoeding,verzorging,uitlaten etc etc op me nemen(met alle liefde trouwens hoor!)
dus.......Roef,James en Hidde........IK wilde een gele reu en gelukkig vindt hubbie dat wel prima.
succes met jullie keuze
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Voor een teefje vind ik bruin wel leuk. Voor een reu zwart of geel. Maar ik zou ook liever een teef hebben dan een reu. Of hij moet gecastreerd worden. Misschien dan minder dominant naar andere reuen?
Maar heel veel plezier met het zoeken naar een lieve pup.
Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013 Diezel 24-10-2008
Tja, na het macho gedoe van Spirit zeg ik: Geen reuen meer!! Teefjes hebben toch echt mijn voorkeur. Co is toch gecastreerd? Dat probleem heb je dus ook al niet. Reuen vinden teefjes ook vaak erg leuk.
En de kleur? Geel vind ik persoonlijk onhandig omdat ik meestal donkere kleding draag en gele haren zie je overal op. Zwart vond ik altijd het mooiste maar door toeval heb ik nu 2 bruine labjes.
Ik moet zeggen, ik vind ze prachtig!!
Maar de oplossing van Esteroo7 vind ik ook wel een goede. Kies een leuke fokker en laat die de pup bij jullie uitzoeken.
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
En loten?
Dat hebben Roy en ik ook gedaan met de naam van Bob. Wij hebben altijd gezegd dat een tweede reu ''Bob'' zou gaan heten. Totdat het zover was, toen wilde ik opeens een andere naam..
Wij hebben toen geloot en Roy heeft gewonnen en eigenlijk past zijn naam heel goed bij hem, dus no hard feelings over mijn verloren wedje
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Ik vind dat jij natuurlijk mag kiezen, met de meeste zorg voor de hond. Gewoon even je zin doordrammen
Anders misschien de fokker inderdaad laten kiezen of loten
roef schreef:oeii wat een kenau ben ik dan.........
ik ben de hele dag thuis met de honden,ik moet het leeuwendeel van de opvoeding,verzorging,uitlaten etc etc op me nemen(met alle liefde trouwens hoor!)
dus.......Roef,James en Hidde........IK wilde een gele reu en gelukkig vindt hubbie dat wel prima.
succes met jullie keuze
ssst! dit vergt gewoon wat voorbereiding,maar het komt vast goed !
Ik zelf dacht aan een gele reu ,genaamd : Fred!
Jeweetwel als in Fred en Wilma?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005 Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008