Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Kijk maar hoor...alleen een foto van Enzo is ook prima :D

Hopelijk kun je een beetje slapen vanavond...ik slaap de laatste nachten echt heel slecht, ben bang dat dat donderdagnacht helemaal erg is.

Ook wij zijn door de goedheiligman verwend dit jaar! Zelfs een speeltje voor Finn :).

Ben erg benieuwd naar de verhalen van de eerste nacht. Ik denk alleen dat ik ze niet kan lezen voordat we in de auto naar Breda stappen.

Als ik jullie niet meer spreek een hele fijne dag morgen en geef maar een knuffel aan kleine Finn :wink:.
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Ik denk dat jullie nog maar even lekker moeten genieten van de laatste avond en nacht met zijn tweeën!!! Met de rust is het vanaf morgen voorlopig gedaan ;)

Ik ben trouwens bang dat jullie morgen niet snel vertrokken zullen zijn want voordat je al die foto's hebt gemaakt en al die knuffels hebt uitgedeeld ben je weer een stief kwartiertje verder hahaha
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
iris

Ongelezen bericht door iris »

Pas maar opris, dat we na die dikke kus Tessel niet ook in de auto zetten :twisted:
Hahaha.
Nou, dadelijk nog de laatste dingen regelen,ben namelijknet pas wakker (kom uit de nachtdienst), en heb nu VAKANTIE!!!!

Jippie, je hebt vakantie!!!! Maarre, je mag Tessel best achterlaten bij Diana, anders kom ik zaterdag voor niks! :wink:
Heel veel plezier morgen en geniet er lekker van! Mocht het lukken, dan ben ik natuurlijk heel blij met een mooie foto van onze mannen op het forum!
Nogmaals heel veel plezier en een fijne vakantie (maar dat zal wel goed komen denk.....)
Morgen in ieder geval feestje bouwen met Enzo! :band: :feest2: :feest1: :wave:
Dakota

Ongelezen bericht door Dakota »

he een naam genootje!
iris

Dakota schreef:he een naam genootje!
Heet jij ook Iris dan?
Dakota

Jah!
iris

O, da's grappig, die naam hoor je tegenwoordig erg veel bij babietjes, maar meestal niet bij ouderen!
Dakota

nou ben 19 dus zo oud;) haha
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Zijn jullie ook zo zenuwachtig??? Bijj mij beginnen de kriebels nu echt helemaal!!

Oh Miranda en Joost voor jullie is het echt bijna zo ver!! :shock: de eerste van het nest vliegt uit...
laat tussen het knuffelen, foto`s maken, genieten troosten, poep ruimen, trachten eten te geven etc etc af en toe hier even weten hoe het gaat!?

En vooral GENIETEN alhoewel het wel een lekkere chaos zal zijn de eerste weken..

enne nemen jullie wel alleen Enzo mee... :evil: :wink:

Groetjes Kristy
oh enne de sint heeft ons overgeslagen dit jaar.. :cry: wessel heeft wel voor zijn 30e verjaardag poepzakjes gehad van zijn broer.. hahaha hahaha
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Het dagen aftellen is afgelopen !!! Nu zijn het uren.............

OVER 12 UUR NEMEN WE HEM MEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groeten,

Joost
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

miran&joost schreef:Het dagen aftellen is afgelopen !!! Nu zijn het uren.............

OVER 12 UUR NEMEN WE HEM MEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groeten,

Joost
Spannend 8) Snel naar bed :P Dan zijn die uurtjes zo voorbij ... als je kan slapen tenminste :lol:
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
Manon

Ongelezen bericht door Manon »

Veel succes met slapen vanavond en voor morgen heel veel plezier met het ophalen en mee naar huis nemen van Enzo! Dat wordt GENIETEN!!!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

sweet dreams... 8)

en nogmaals ; Heel veel plezier morgen!! ( nog 10 uur)

Groetjes Kristy
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ook van mij nog een (late) reactie. Voordat ik mijn bedje induik jullie heel veel plezier wensen morgen! Eindelijk komt Enzo naar huis.
Enne..laat even weten hoe het is gegaan :) (weet ik ook meteen wat me te wachten staat :D)

Hopelijk maken jullie een goede nacht...nog heeel even volhouden!

Groetjes, Sandra
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Hoi mensen,
Redelijk geslapen ! Over 1 1/2 uur vertrekken we !!!!

groeten,

Joost
Plaats reactie