In de bench gaat ook ineens veel beter dus daar zijn we erg blij mee. Hier wordt ook goed geslapen! Ik Ben dol op nachtrust
Pupjes april/mei/juni
-
kirsten&cacao
-
Linnie
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

Vannacht heeft Dex weer prima geslapen van 23.00 tot 7.00 uur zonder iets in zijn bench te doen! Ik heb hem gister voor het eerst een half uurtje alleen gelaten toen ik boodschappen ging doen. Pff ik heb me nog nooit zo gehaast maar allemaal voor niks want toen ik terug kwam lag hij lekker te slapen. Vanavond puppycursus ben benieuwd want hij is erg snel afgeleid, er hoeft alleen maar een grasspriet uit te steken of zijn aandacht voor ons is al weg 
-
kirsten&cacao
Veel plezier op de cursus!Nathalie01 schreef:Vannacht heeft Dex weer prima geslapen van 23.00 tot 7.00 uur zonder iets in zijn bench te doen! Ik heb hem gister voor het eerst een half uurtje alleen gelaten toen ik boodschappen ging doen. Pff ik heb me nog nooit zo gehaast maar allemaal voor niks want toen ik terug kwam lag hij lekker te slapen. Vanavond puppycursus ben benieuwd want hij is erg snel afgeleid, er hoeft alleen maar een grasspriet uit te steken of zijn aandacht voor ons is al weg
En dat van die aandacht, dat is juist iets dat je op de cursus leert, dus dat is niet erg! Er zijn vast meer van dat soort schattige mormeltjes die echt nul-luisteren.
-
Linnie
-
kirsten&cacao
hier ook dat probleem. Ik moet cacao ook een beetje aan haar trekken laten komen he. Ik ga pas de deur uit als ik zie dat cashew echt slaapt. Net eventjes naar buiten met cacao. En waar de kleine dan wakker van wordt is het getrippel van cacao op het laminaat bij binnenkomst. Dus ik denk eigenlijk wel dat ze best al wat langer alleen kan blijven. Zal een dezer dagen toch ook weer boodschappen moeten gaan doen enzoLinnie schreef:Hahahaha "er hoeft maar een grasspriet uit te steken"
Wat goed dat ie toch al een half uurtje alleen kan zijn! Heb je dat meteen vanaf het begin getraind??
Ik zit namelijk ook te denken: hoe moet ik in hemelsnaam volgende week douchen, boodschappen doen, het huis schoonmaken
-
Nathalie01
- Middelgrote hondenneus

Douchen en het huis schoonmaken is geen probleem hoor als je je pup in de bench zet
. Dex zit zeker 1.5 uur in de bench en dan 3 kwartier/ uurtje eruit en dan weer 1.5 uur ongeveer. Verschilt natuurlijk per keer soms slaapt hij wat langer en soms wat korter maar ze slapen best veel
. Ik heb hem gister na het uitlaten en een beetje spelen in de bench gezet en even 5 minuten gewacht totdat hij ging liggen, ik heb de tv aan laten staan en ben gewoon weggegaan. Toen ik terugkwam was meneer in diepe rust. Trouwens dat meenemen met boodschappen kan wel maar dan moet je niet teveel in je karretjes stoppen want als ze erbij kunnen gaan die tandjes er weer in
.
-
kirsten&cacao
-
Linnie
@Bo: als ik je link open, krijg ik een startscherm van Picnik. Je kunt foto's ook direct plaatsen. Als je op 'Fotohoek' klikt hier op het forum dan staan bovenaan een paar onderwerpen waar dat in is uitgelegd
Ben benieuwd naar Boyana!!
@Nathalie, dus geen zak kattengrit vooraan in het karretje
haha
Ik hoop dat het met Guus net zo goed gaat als met Dex, ik hoorde dat sommige pups toch wel gaan piepen als je uit beeld gaat. Zo had mn vriendin een puppie, dat leek wel een speenvarken als ze even de keuken in liep
@Nathalie, dus geen zak kattengrit vooraan in het karretje
Ik hoop dat het met Guus net zo goed gaat als met Dex, ik hoorde dat sommige pups toch wel gaan piepen als je uit beeld gaat. Zo had mn vriendin een puppie, dat leek wel een speenvarken als ze even de keuken in liep
-
Linnie
kirsten&cacao schreef:Wow! Vanmiddag is Cashew weer alleen geweest! Dit keer was cacao ook thuis in haar eigen hekje en was ik onze nieuwe doggyride aan het ophalen en heb ik nog even boodschappen gedaan. En toen ik thuis kwam twee paar slaperige oogjes
En hoe is de doggyride
-
kirsten&cacao
Linnie schreef:kirsten&cacao schreef:Wow! Vanmiddag is Cashew weer alleen geweest! Dit keer was cacao ook thuis in haar eigen hekje en was ik onze nieuwe doggyride aan het ophalen en heb ik nog even boodschappen gedaan. En toen ik thuis kwam twee paar slaperige oogjeskan je nagaan, ze is nog geen week in huis!! Fijn hoor!!
En hoe is de doggyride??
Die ga ik nu uitpakken en in elkaar zetten! Maar moest dit heugdelijke feit even met jullie delen!
-
Linnie
Ben benieuwd! Wil wel een foto zien hoor, mét inhoud natuurlijkkirsten&cacao schreef:Linnie schreef:kirsten&cacao schreef:Wow! Vanmiddag is Cashew weer alleen geweest! Dit keer was cacao ook thuis in haar eigen hekje en was ik onze nieuwe doggyride aan het ophalen en heb ik nog even boodschappen gedaan. En toen ik thuis kwam twee paar slaperige oogjeskan je nagaan, ze is nog geen week in huis!! Fijn hoor!!
En hoe is de doggyride??
Die ga ik nu uitpakken en in elkaar zetten! Maar moest dit heugdelijke feit even met jullie delen!
-
bo
-
Linnie