Bennekom

Plaats hier alles over hondenshows.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Lupos schreef:Ik ben benieuwd of ik mensen van hier zal herkennen :)
Ik ben herkenbaar aan een mooi geel slank labje met een rood tuig aan... dus wie me herkent en zin heeft: spreek me effe aan :lol:
Ik ben te herkennen aan twee zwarte Labradors :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Oh ja... en ik ben te herkennen aan dat mooie blonde labje :lol:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Pandora schreef:
Lupos schreef:Ik ben benieuwd of ik mensen van hier zal herkennen :)
Ik ben herkenbaar aan een mooi geel slank labje met een rood tuig aan... dus wie me herkent en zin heeft: spreek me effe aan :lol:
Ik ben te herkennen aan twee zwarte Labradors :D
Jij bent sowieso te herkennen :lol:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

We zijn net weer terug van Bennekom....de wereld aan labs gezien. Wat zijn het toch prachtbeesten :verliefd1:. Heb nog getracht een aantal forumdeelnemers te herkennen maar helaas tis me niet gelukt.

Ik heb mijn vingers gekruist voor het weer in Bennekom want hier langs de kuststrook komt het weer eens met bakken uit de hemel vallen :( .
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Leuk een aantal forum leden gezien te hebben.
Helaas ook een paar gemist. Had Juna van Dorine graag even in het echt gezien en ook de hondjes van Petra had ik willen bewonderen.
En Jolien konden we niet vinden dus ook niet aanmoedigen.
Verder wel gezellig gekletst en PP even mogen bewonderen en aaien. :verliefd1:
Het weer was best goed, ging pas echt regenen toen het al afgelopen was.
petra2612
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door petra2612 »

Ik heb helemaal niemand van het forum gezien :( Zelfs de afspraak met Isis is misgelopen :oops:
Ging erg snel vandaag omdat ik meteen aan de beurt was met de reu uit ons laatste nest voor een pupkoper zou ik hem showen. Tegelijkertijd begon de ring van Nora zich te vullen dus heeft manlief even waar genomen voor mij. Gelukkig was ik op tijd om haar zelf voor te brengen. Het was een zeer strenge keuring en er werden matig, goed en niet te beoordelen gegeven. Gelukkig ook wel ZG en U maar die waren schaars. Onze jonge dame kreeg een ZG waar ik heel tevreden mee ben gezien de uitslagen.

Het keurverslag Jeugd Teven Keurmeester C. Reynolds:
14 month black
Very attantive for handler
A little long in coupling
Making not a level top-line
Nice reach of neck
Very good coat and ottertail
Her front movement needs to improved.

Maar bovenal was ik erg blij met de uitslag van de ogentest. Vrij!!!

Dolblij dat we het droog gehad hebben zelfs met zon al met al voor ons een geslaagde dag!
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Inderdaad leuk om eens een aantal forumleden in het echt te zien :klasse:
Was voor mij een eerste labjes-show en dat is wel genieten hoor, zoveel verschillende labjes bij elkaar :verliefd1:

Boukje en ik waren wat later en hebben even bij de keuring van reuen open klasse staan kijken. Ik vond zelf, maar ben niet zo van de shows ;-), wel dat er daar wel vreemd gekeurd werd. Bij de 2e keuring van alle U-tjes zagen wij een aantal mooie, maar die werden er allemaal als eerste uitgestuurd..

Maar goed, een erg leuke middag gehad en we hebben inderdaad erg mazzel gehad met het weer.. Wie weet, als ik genoeg moed krijg, show ik volgend jaar Danouk :D
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Terra5 schreef:Inderdaad leuk om eens een aantal forumleden in het echt te zien :klasse:
Was voor mij een eerste labjes-show en dat is wel genieten hoor, zoveel verschillende labjes bij elkaar :verliefd1:

Boukje en ik waren wat later en hebben even bij de keuring van reuen open klasse staan kijken. Ik vond zelf, maar ben niet zo van de shows ;-), wel dat er daar wel vreemd gekeurd werd. Bij de 2e keuring van alle U-tjes zagen wij een aantal mooie, maar die werden er allemaal als eerste uitgestuurd..

Maar goed, een erg leuke middag gehad en we hebben inderdaad erg mazzel gehad met het weer.. Wie weet, als ik genoeg moed krijg, show ik volgend jaar Danouk :D
Jaaaa, Danouk for champion :applaus: :lol:

Ik snapte ook helemaal niks van die reuen keuring. :D
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Boukje schreef:
Terra5 schreef:Inderdaad leuk om eens een aantal forumleden in het echt te zien :klasse:

Jaaaa, Danouk for champion :applaus: :lol:

Ik snapte ook helemaal niks van die reuen keuring. :D
Nou, als Danouk een U zou halen, dan zou ik wel verbaasd zijn :D Danouk is natuurlijk ook maar een klein labje, ik denk dat er bij haar zeker zou staan: te weinig bone :D
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Terra5 schreef:Nou, als Danouk een U zou halen, dan zou ik wel verbaasd zijn :D Danouk is natuurlijk ook maar een klein labje, ik denk dat er bij haar zeker zou staan: te weinig bone :D
Gewoon doen hoor volgend jaar! Je weet maar nooit hoe het balletje rolt. Onze spitsmuis stond in dezelfde streng klas waar Petra 2612 het over heeft en tot mijn stomme verbazing kreeg ze een U. Zo zie je maar, hoe raar het kan lopen :D

Hanneke
lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door lmolen »

Wij hebben ook maar weinig forumleden gezien :cry:
Vind ik erg jammer want omdat wij in Maastricht wonen en nu in de achterhoek op vakantie zijn was het te doen om 85 km te rijden.
Van dit forum heb ik Boyka en Barry gezien en Nelix en Bonus.
Van een andere forum heb ik 3 leden gezien.
Ik had er veel meer gehoopt te zien, helaas.
Groetjes Lucia
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Ook ik ben niet van de shows maar er werd inderdaad vreemd gekeurd in de openklasse reuen. Maar misschien heeft dat met persoonlijke smaak te maken. Het leek wel of de keurmeester niet eens naar sommige labjes keek.

Leuk om jullie een keer live te hebben gezien!
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

Ik was er ook! Maar heb niemand herkend/gezien!

Het was voor mij de 1ste show waar ik geweest ben en het is echt geweldig om zoveel labjes bij elkaar te zien.

Oh...en je had mij kunnen herkennen aan het feit dat ik een (knal)blauwe jas aanhad en een labje had die alles interessant vond behalve mij :oops: (en mijn broer ook)
Afbeelding
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Boukje schreef:Leuk een aantal forum leden gezien te hebben.
Helaas ook een paar gemist. Had Juna van Dorine graag even in het echt gezien
Ik hoorde het van Linda inderdaad! Maar helaas, ik werd om 2 uur gebeld dat er een hond nodig was op een jachtveld dussssssssss dan spring ik in de auto :lol: Ik was uiteindelijk om een uurtje of 9 weer thuis :wink:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Julia R

Ongelezen bericht door Julia R »

Heb ook een aantal forumleden gezien :) , Sjors en ik werden er ook na de overgebleven 10 uit gebonjourd :D (open straks een topic met foto als ik meer tijd heb vandaag)
Plaats reactie