Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
miran&joost
Het gaat wel met hem
Enzo heeft om 18.30 gegeten met smaak! hij dook weer als vanouds zijn bak in
Vanmiddag gewoon ontlasting gehad en niet gebraakt.
We moesten het rustig aan doen met wandelen en hij mag niet los(ivm gras eten) dus echt veel heeft hij niet gelopen.
Normaal loopt hij dan tegen de muren omhoog maar nu is hij rustig
en slaapt nog heel veel.
Nu is hij eventjes aan het spelen met zijn kong zelfs!
bedankt voor je lieve woorden!
Miranda
Enzo heeft om 18.30 gegeten met smaak! hij dook weer als vanouds zijn bak in
Vanmiddag gewoon ontlasting gehad en niet gebraakt.
We moesten het rustig aan doen met wandelen en hij mag niet los(ivm gras eten) dus echt veel heeft hij niet gelopen.
Normaal loopt hij dan tegen de muren omhoog maar nu is hij rustig
Nu is hij eventjes aan het spelen met zijn kong zelfs!
bedankt voor je lieve woorden!
Miranda
-
shadow2005
- Speurneus

-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Enzo-tje toch
:( !
Pfff, de schrik zat er vast goed in. Het gaat de laatste tijd niet helemaal lekker met hem zeg! Ik hoop dat dit voorlopig het laatste geweest is, dat hij snel opknapt en het voor jullie ook weer wat rustiger wordt.
Heel veel beterschap en een dikke knuffel van Finn voor jullie!
(en eentje van mijn
)
Pfff, de schrik zat er vast goed in. Het gaat de laatste tijd niet helemaal lekker met hem zeg! Ik hoop dat dit voorlopig het laatste geweest is, dat hij snel opknapt en het voor jullie ook weer wat rustiger wordt.
Heel veel beterschap en een dikke knuffel van Finn voor jullie!
-
shadow2005
- Speurneus

-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
Morgen,
Nou Enzo ziet er vandaag al een stuk beter uit!
Hij zat hier net om mijn mandarijntje te schooien
Maar dat krijgt ie natuurlijk niet, alleen als ik het in zijn kong doe is het voor hem.
Ik moest hem sla voeren vanwege het gras eten, maar wat denk je...
......
....
Dat moet ie niet

Dit is werkelijk het eerste wat ie niet lust!
(terwijl hij dit eigenlijk moet eten)
Maar wel hele pollen gras gaan lopen vreten
Morgen gaat ie logeren bij Diana dus dan moet ie wel iests beter zijn, maar het gaat de goede kant op.
Miranda
Hij zat hier net om mijn mandarijntje te schooien
Maar dat krijgt ie natuurlijk niet, alleen als ik het in zijn kong doe is het voor hem.
......
....
Dat moet ie niet
Maar wel hele pollen gras gaan lopen vreten
Morgen gaat ie logeren bij Diana dus dan moet ie wel iests beter zijn, maar het gaat de goede kant op.
Miranda
-
kristies
- Speurneus

miran&joost schreef:Morgen,
Hij zat hier net om mijn mandarijntje te schooien![]()
......
....
Dat moet ie niet![]()
Maar wel hele pollen gras gaan lopen vreten![]()
![]()
Miranda
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

Ja als hij ergens goed zit is het wel bij Dianamiran&joost schreef:Net tante Diana nog aan de lijn gehad en het komt goed hoor !!!! Hij gaat er morgen gezellig een nachtje logeren.
Hij knapt alweer op en is weer levendig. (En hij is daar gewoon in heel goede handen natuurlijk !)
groeten,
Joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Ik ben benieuwd hoe Enzo het gehad heeft bij Diana én hoe het nu met hem gaat...?!
Hier zijn wel heeeel druk aan het trainen met het hier komen. Finn kon ons soms gruwelijk negeren. Door zijn pubergedrag en streken is het trainen er zo nu en dan bij ingeschoten en nu zijn we de "schade" aan het inhalen. Ik neem nu iedere keer iets heeeeel lekkers mee (:D), waarmee ik hem flink (!) kan belonen. Verder gaat zijn bal mee. Vandaag vierde ik een klein feestje....4 honden tegengekomen, maar het ging super! De laatste tijd wilde Finn maar moeilijk mee komen, soms moesten we hem echt gaan halen, anders zou hij zo een paar km mee lopen
Nou, daar gingen we vanochtend hoor. Hond nummer 1: daar ging hij niet eens naar toe!!
Ik was toch interessanter dit keer. Hond nummer 2....goed oefenmateriaal; Finn werd afgesnauwd, waardoor de lol er wat vanaf was. Ik riep hem, beloonde hem en speelde wat met de bal. Toen nummerrrrr 3! Die was wel erg leuk en mocht zelfs met zijn stok spelen. HIER roepen hielp even niet, maar het woord bal was zo leuk dat hij op me af kwam speren. En hond nummer 4, ach dat ging eigenlijk ook prima....een oud bessie die duidelijk liet weten niet te willen spelen. Toch laat Finn zich dan niet weg jagen, maar ook dit keer kon ik hem gewoon mee krijgen met mijn stem.
Ooh...er is hoop voor mij en mijn pubertje...

Het zal heus niet iedere keer zo goed gaan, maar als we dit zo fanatiek blijven trainen moet het wel goed komen...
Knuffels voor de broertjes van Finn!
Hier zijn wel heeeel druk aan het trainen met het hier komen. Finn kon ons soms gruwelijk negeren. Door zijn pubergedrag en streken is het trainen er zo nu en dan bij ingeschoten en nu zijn we de "schade" aan het inhalen. Ik neem nu iedere keer iets heeeeel lekkers mee (:D), waarmee ik hem flink (!) kan belonen. Verder gaat zijn bal mee. Vandaag vierde ik een klein feestje....4 honden tegengekomen, maar het ging super! De laatste tijd wilde Finn maar moeilijk mee komen, soms moesten we hem echt gaan halen, anders zou hij zo een paar km mee lopen
Nou, daar gingen we vanochtend hoor. Hond nummer 1: daar ging hij niet eens naar toe!!
Ooh...er is hoop voor mij en mijn pubertje...
Het zal heus niet iedere keer zo goed gaan, maar als we dit zo fanatiek blijven trainen moet het wel goed komen...
Knuffels voor de broertjes van Finn!
-
miran&joost
Knappe hond hoor Finn! en knappe Sandra natuurlijk
Tis en blijft trainen trainen en trainen poehhee.
Bij ons is het er ook niet echt van gekomen de laatste maand
en dat merken wij heeeeel duidelijk in Enzo zijn gedrag
Maar ja we weten weer waar we aan moeten blijven werken toch?
Sterkte met oefenen Sandra
(wij gaan ook weer drillen
)
Enzo voelt zich steeds beter, maar is nog erg snel vermoeid wrsc door de zware AB kuur.
Vanmiddag was ie helemaal overhoop zelfs van de duin wandeling (baasje en vrouwtje hadden dit een beetje verkeerd ingeschat
)
lekker rustig aan blijven doen weten we nu dus...
Miranda
Tis en blijft trainen trainen en trainen poehhee.
Bij ons is het er ook niet echt van gekomen de laatste maand
Maar ja we weten weer waar we aan moeten blijven werken toch?
Sterkte met oefenen Sandra
(wij gaan ook weer drillen
Enzo voelt zich steeds beter, maar is nog erg snel vermoeid wrsc door de zware AB kuur.
Vanmiddag was ie helemaal overhoop zelfs van de duin wandeling (baasje en vrouwtje hadden dit een beetje verkeerd ingeschat
lekker rustig aan blijven doen weten we nu dus...
Miranda
-
kristies
- Speurneus

jaa trainen blijft belangrijk..
a.s. donderdag.. ( Op wereld-dierendag
) heeft Chester examen van de gevorderde groep.... ik ben erg nieuwsgierig hoe hij het gaat doen... het proefexamen was hij voor geslaagt, maar ja dat zegt niet zo veel...
Netjes langs hondjes lopen of komen als hij aan het spelen is is bij Chester erg afhankelijk van de intressantheid van de andere hond
meestal komt hij wel.... maar soms..
( vooral als de andere hond een balletje heeft
)
Fijn trouwens dat Enzo wat opgeknapt is.. en ja door de duinenen wandelen is ook zwaar... ( Chester ligt ook al een hele avond/ einde van de middag nok na een flinke wandeling/ zwempartij in Raamsdonkveer...
Netjes langs hondjes lopen of komen als hij aan het spelen is is bij Chester erg afhankelijk van de intressantheid van de andere hond
Fijn trouwens dat Enzo wat opgeknapt is.. en ja door de duinenen wandelen is ook zwaar... ( Chester ligt ook al een hele avond/ einde van de middag nok na een flinke wandeling/ zwempartij in Raamsdonkveer...