Wat eet je hond vandaag?
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

lamskoteletjes
we gingen eten bij de turk en de kelner vroeg of roef iets moest.nee die krijgt thuis zijn vlees zei mijn dochtertje.later kwam de kelner terug en vroeg of roef lamsvlees mocht. want er waren niet zoveel klanten geweest dit weekend en teveel vlees ontdooit.dus waren wij en zeker roef spekkopers roef heeft nu 3 dikke koteletten op en wij hebben 5 kilo mee voor 2 euro

-
roos
roef schreef:lamskoteletjeswe gingen eten bij de turk en de kelner vroeg of roef iets moest.nee die krijgt thuis zijn vlees zei mijn dochtertje.later kwam de kelner terug en vroeg of roef lamsvlees mocht. want er waren niet zoveel klanten geweest dit weekend en teveel vlees ontdooit.dus waren wij en zeker roef spekkopers roef heeft nu 3 dikke koteletten op en wij hebben 5 kilo mee voor 2 euro
![]()
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
arja
roef schreef:lamskoteletjeswe gingen eten bij de turk en de kelner vroeg of roef iets moest.nee die krijgt thuis zijn vlees zei mijn dochtertje.later kwam de kelner terug en vroeg of roef lamsvlees mocht. want er waren niet zoveel klanten geweest dit weekend en teveel vlees ontdooit.dus waren wij en zeker roef spekkopers roef heeft nu 3 dikke koteletten op en wij hebben 5 kilo mee voor 2 euro
![]()
Geweldig zeg
-
rimanime
- Speurneus

Gister runderkopvlees
Vandaag Bibi Schaap
Vandaag Bibi Schaap

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)