Pupjes april/mei/juni

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Haha die Guus met z'n knuffels dat hoef ik bij Dex niet te doen die graaft en krabbelt net zolang totdat hij op de koude ondergrond ligt :confused: gisteren lag hij onder zijn benchkussen ipv erop :lol:
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Hahaha ja Guus ligt heel veel op zijn knuffels. Ik vroeg me eerst ook af of het niet teveel was, maar hij maakt er juist heel veel gebruik van. Maar als hij straks groter is, moet er wat geruimd worden :)
Linnie

Afbeelding

Beertje Guus :) :verliefd1:
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Beertjes zijn lieeeeeeeeeeef! :verliefd1:

Cacao was ook zo'n beertje!
Mariska&Noa

Ongelezen bericht door Mariska&Noa »

Wit aan met een puppy? Heldhaftig hoor :lol:
Mariska&Noa

Ongelezen bericht door Mariska&Noa »

P.s. wat een scheetje!!! :D
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Zeker dapper, ik heb hier in huis een joggingbroek aan en daar zitten de gaten al in :? Vandaag een roze blousje met van die touwtjes aan de mouwen, ook niet zo'n goed idee met bijtgrage Dex 8)

Trouwens een vraagje kunnen bruine labs lichter worden van de zon? Dex heeft op zijn een deel van zijn koppie een lichtere kleur bruin gekregen ik vroeg me af of dat kon komen van de zon, of is dat een hele rare gedachte :lol:
kirsten&cacao

Nathalie01 schreef:Zeker dapper, ik heb hier in huis een joggingbroek aan en daar zitten de gaten al in :? Vandaag een roze blousje met van die touwtjes aan de mouwen, ook niet zo'n goed idee met bijtgrage Dex 8)

Trouwens een vraagje kunnen bruine labs lichter worden van de zon? Dex heeft op zijn een deel van zijn koppie een lichtere kleur bruin gekregen ik vroeg me af of dat kon komen van de zon, of is dat een hele rare gedachte :lol:
ja hoor, komt gewoon van de zon!
Linnie

Oh wat grappig dat hun haar oplicht in de zon!! Of heb je er stiekem blondspray opgespoten ;)?

Mijn moeder heeft Guus vast :wink: Ik loop zelf ook in een joggingspak.. echt een campingoutfit, maar ja mn buren begrijpen het wel :D
kirsten&cacao

Linnie schreef:Oh wat grappig dat hun haar oplicht in de zon!! Of heb je er stiekem blondspray opgespoten ;)?

Mijn moeder heeft Guus vast :wink: Ik loop zelf ook in een joggingspak.. echt een campingoutfit, maar ja mn buren begrijpen het wel :D
Wat een geweldig excuus om lekker dag en nacht in je trainingsbroek rond te hobbelen... dat doe ik ook hoor!
Linnie

Heerlijk he :)

Guus piept nog wel als we hem in de bench leggen na het spelen, maar het gaat echt zooooooooveel beter dan gister!! :D Echt trots op onze kleine man, hij heeft het snel opgepikt.
Echt goed, hij heeft gister maar één plasje binnen gedaan! En ook zijn bench heeft ie tot nu toe schoon gelaten. Afgelopen nacht hebben we van 1u tot 7.15u geslapen en meneer heeft geen kik gegeven :verliefd1:
Het is zo'n lekker ding. Je moet 'm zien rennen als we hem roepen :verliefd1: :verliefd1:

Hoe gaat het bij jullie??
momo

Ongelezen bericht door momo »

nou Linnie ik sta nog steeds in de wacht :( Lees wel lekker mee met jullie. )En LEER. Een uur een piepende pup. Ik hoop toch echt dat ik daar weerstand aan kan bieden. Nu denken consequent blijven maar wanneer je het daadwerkelijk ondergaat moet ik het nog maar zien. gelukkig lees ik ook dat het na een paar dagen beter gaat. :klasse:
kirsten&cacao

Hier heeft Cashew voor het eerst in de bench in de woonkamer de nacht doorgebracht.

Dat koste wat blafjes en piepjes.. en wat meer blafjes en piepjes, het is toch ook wel, laten baasje en vrouwtje je gewoon in de woonkamer achter.

Maar goed, uiteindelijk piepte ze me om half 9 wakker vanmorgen.

Dat was wel fijn, want we gingen er, na de verkiezingsmeuk pas om 1 uur in
Linnie

Klopt helemaal Monique, ik dacht gisterochtend dat ik gek werd :? hahaha, maar met hulp hier op het forum, gaat Guus nu na 10 minuutjes piepen al slapen :) Zo snel kan het dus gaan en geloof me, dat had ik ook echt niet gedacht!!
Bij mij heeft het geholpen dat ik voor zijn bench ben gaan zitten met mijn zij naar hem toe. Ik kan je als advies geven zo snel mogelijk te beginnen met hem in de bench leggen nadat ie uitgelaten is en heeft gespeeld. Ik houd nu aan 'half uurtje eruit, is een uur erin'.
Spannend, welke dag gaan jullie Ben halen????

Zo die Cashew slaapt lekker door :klasse: Super lekker!!! En fijn dat ze nu op haar nieuwe plek ook kan slapen!! Leuk he, iedere keer ben je blij met de kleine vooruitgangetjes :D
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Wat goed van Guus je zult zien dat het steeds beter gaat. Ik laat Dex ook weleens wat langer in zijn bench (niet alleen als hij slaapt) hij kan zichzelf al goed vermaken door zijn bench even te herinrichten en dan met een tevreden plof gaan liggen. Hij moet dadelijk toch wel zo'n 3/4 uur in zijn bench kunnen blijven als ik weer ga werken daar zie ik nu al tegenop :( maar gelukkig duurt dat nog even! Gisteren zijn we weer naar cursus geweest en je merkt echt vooruitgang leuk is dat :D Ik ga denk ik vandaag weer wat foto's van hem maken want hij groeit met de dag niet normaal meer en morgen even afspraak met de dierenarts maken voor zijn 9 weken enting.
Plaats reactie