och.....marron schreef:![]()
en hoe is het hier met de zenuwtjes gesteld?
net zo erg als bij ons![]()
![]()
valt wel mee hoor....
Groetjes Kristy

ik geloof jekristies schreef:och.....marron schreef:![]()
en hoe is het hier met de zenuwtjes gesteld?
net zo erg als bij ons![]()
![]()
![]()
![]()
valt wel mee hoor....![]()
Groetjes Kristy

Fijn om te horen dat het zo goed gaat!!S.Breijer schreef:We zijn al even thuis!! Het gaat super!! Hij piept wel vaak, mist denk zijn vertrouwde omgeving. Hij heeft al 2 x buiten geplast en 1 x binnen, maar ja dat hoort erbij!
Als hij slaapt pakken we hem op en leggen we hem in de bench, gaat echt heel goed. Ben benieuwd hoe het de rest van de dag gaat!!
In de auto gaf hij geen kik!! 2 minuutjes op schoot gehad en daarna op de grond, tussen mijn voeten gelegd. Hij heeft de hele weg (dus een uur!) liggen dutten. Toen hij thuis kwam was hij dus helemaal niet moe. Lekker gespeeld. Nu ligt hij weer lekker te slapen, ik ga weer snel naar beneden, want als Finn straks wakker wordt gaan we er weer uit!
@ Kristy en Iris: Heeeeel veel plezier voor morgen als ik jullie niet meer spreek!!
@ Joost&Miranda: Gaat het nog steeds goed met Enzo?
Groetjes, Sandra
Als Finn vanavond slaapt probeer ik wat fotootjes te plaatsen!

Wij waren er ook wel een tijdje..heb de tijd eigenlijk niet in de gaten gehoudeniris schreef:Oh, wat fijn dat je mannetje nu lekker thuis is! Hie ging het verder bij Diana? Ben je ook 1,5 uur bezig geweest of was je sneller klaar? Fijn ook dat de autoreis goed is gegaan. Mijn zusje vertelde dat haar pup toen ze hem op gingen halen heel de auto had ondergekotst. Dat kan dus ook gebeuren...... Gelukkig was dat bij jou niet het geval!
Nu hard werken om Finn zindelijk te krijgen, dan ben je weer een stapje verder!
Heel veel plezier en geniet lekker van elkaar!
groetjes iris

S.Breijer schreef:Ze waren flink gegroeid. Finn is de zwaarste van het stel geloof ik...7.3 kilo schoon aan de haak....wat een lekkerding!!Ik ben nu al beretrots op hem!