Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Goede morgen!

Wij zijn gisteren naar de bios geweest; Marley and me.
Poeh, mooie film hoor maar ik hield het niet droog, en niet zomaar neee.... tranen rolden over mijn wangen!! :oops:
Joost had ook een brok in zijn keel.

Verschrikkelijk, ik wist niet dat het zo erg zou zijn. hahaha.
Aanrader hoor

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:D ooo dan zal ik het zeker niet droog houden... ben vreselijk met dat soort dingen :oops: dus ik denk dat ik hem maar ga kijken als hij op dvd uit is... kan ik ongegeneerd meehuilen 8)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ik heb een hekel aan huilfilms :D ik ga m dan ook niet kijken :lol:
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
miran&joost

Gister met Enzo naar de dierenarts geweest.
Hij bleek een hotspotje te hebben net onder zijn oor :(
Ik dacht dat mijn achtenichtjes en neefje een plakkerige lollie of zo in zijn vacht hadden gesmeerd :? :oops: maar donderdag avond vond ik het zoooo stinken dat Joost en ik eens zijn gaan kijken :oops:

Proberen schoon te wrijven maar dat lukte niet erg,zat helemaal vast geplakt enzo :kots:

Was ook al zo lusteloos ons arme ventje...

De dierenarts heeft de plek geschoren, dat was wel pijnlijk en Enzo stond weer eens te beven als een rietje daar :( hij verstopt dan zijn snuit bijna onder mijn jas :cry:
Maar goed het was zo klaar en toen kreeg ie grote frolic :D
Nog zalf en pillen meegekregen tegen de jeuk.
En voorlopig niet zwemmen helaas.

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:cry: arme Enzo....
Gelukkig net een heerlijke strand-wandeling in de pocket.. :) Dat je maar snel weer op mag knappen lieve broer... :bloem:
kristies
Speurneus
Speurneus

Hoe is het met Enzo zijn hotspot ? Al wat aan het genezen... `t is toch wat ... niet zwemmen met dit weer :( Arme Enzo :allright:
miran&joost

Hmmm, nog niet zo....
De plek is mi verder aan het uitbreiden, we hebben net samen gekeken en met natte gazen schoon gemaakt.
We zagen dat er naast de kaalgeschoren plek ook weer pussig vocht zit.

Ik krijg het niet schoongemaakt door dat dikke pak haar wat er zit.
Toch maar weer de dierenarts bellen zodadelijk.

En inderdaad dat niet zwemmen is een ramp!! hier kan hij bijna niet los zonder dat er water is (of heerlijke sloten :? )
Enzo protesteert heftig door toch in een sloot te jumpen voor je er erg in hebt!!

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:( nou sterkte ermee ..
kristies
Speurneus
Speurneus

Wat zei de dierendokter ??

Wij hebben een nieuwtje... vanaf 20 april gaat Chester ook in een groepje !! :) Spannend maar wel leuk ! Ben benieuwd of die aap een beetje normaal kan doen dan :? We zullen zien ... Ik heb er in ieder geval zin in !!
miran&joost

kristies schreef:Wat zei de dierendokter ??

Wij hebben een nieuwtje... vanaf 20 april gaat Chester ook in een groepje !! :) Spannend maar wel leuk ! Ben benieuwd of die aap een beetje normaal kan doen dan :? We zullen zien ... Ik heb er in ieder geval zin in !!
SPANNEND !!!! We zijn benieuwd.......

Miran is gisteren weer even met hem naar de DA geweest......
Hebben een stukje verder weg geschoren en waar wij al bang voor waren is ook zo : het is wat verder gegaan :cry:

We proberen het zo goed mogelijk te verzorgen, maar het probleem is een beetje dat hij (ondanks de anti-jeuk tabletten) toch wel eens krabt.
Nu hebben ze een lampekapje meegegeven, maar dit geeft een heleboel stress bij ons makkertje. We hadden hem gisteravond opgedaan, maar hij heeft dik een uur in een hoekje zitten hijgen :cry: Toch maar naar zijn plaats gestuurd , maar ook daar ging hij niet liggen.......
Na een half uur is Miranda nog maar even gaan kijken en toen zat hij nog steeds in zijn mand te hijgen :(

We hebben hem maar afgedaan, want om hem nu een nacht en ochtend in zo'n stress-situatie te laten zitten leek ons ook niet goed......

Miran zal vandaag even overleggen met de DA wat te doen want weten het even niet......

groeten,

Joost
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mugo »

Kan ie geen tshirt aan ofzo? Ik weet niet waar het zit?
Afbeelding
miran&joost

mugo schreef:Kan ie geen tshirt aan ofzo? Ik weet niet waar het zit?
Het zit op zijn koppie..... half verscholen onder zijn oor....
kristies
Speurneus
Speurneus

Hoe is het met de patient ?
miran&joost

Langzaam aan beter !
We hebben de kap ingekort, zodat hij wat meer zicht heeft en er toch niet aan kan krabben. Hij heeft maar een tel nodig zonder kap en hij heeft het plekkie weer open liggen. De afgelopen dagen heel secuur geweest en hij is bijna niet af geweest en de plek begint er nu echt beter uit te zien.

Nog een paar daagjes (hopelijk) en dan denk ik dat hij weer "kaploos" door het leven kan.

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Gelukkig maar.. ! Het zou fijn zijn als het dicht is en hij ook weer gewoon kan zwemmen enzo.. rugkriebeltje voor de patient :wink:
Plaats reactie