Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

Chester hing gisteren letterlijk in het prikkeldraad.. sprong even over het onderste draadje heen, maar hij had blijkbaar gemist dat er boven ook een draadje zat
-
miran&joost
Die bodem van de sloot is bij de broers zeker niet uitgesloten.....kristies schreef:![]()
![]()
met het kinnetje over de bodem van de sloot denk..
Chester hing gisteren letterlijk in het prikkeldraad.. sprong even over het onderste draadje heen, maar hij had blijkbaar gemist dat er boven ook een draadje zatVolle vaart erin.. hij stuiterde zelfs terug en heeft nog even beduust staan kijken..
Ik zie niets van wondjes dus het zal wel weer meevallen..
Idd maar hopen dat het meevalt ! Hij zal w.s. wel een paar schrammetjes hebben....
groeten,
Joost
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
Waarschijnlijk gaan we wel even ja!sbientje schreef:Miranda en Joost, hoe laat gaan jullie zondag naar de fokkerskringshow, als jullie gaan? Lijkt me wel leuk om jullie even te zien daar. Ik neem maupie denk ik mee, gaan we daarna meteen wandelen
Dan komen we denk ik niet zo heel vroeg
Als we Enzo meenemen is het dan een idee om samen te wandelen of is Enzo te druk voor Maup?
Miranda
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
nou, dat zien we dan vazelf toch... maup laat zich wel horen als het te druk is hoormiran&joost schreef:Waarschijnlijk gaan we wel even ja!sbientje schreef:Miranda en Joost, hoe laat gaan jullie zondag naar de fokkerskringshow, als jullie gaan? Lijkt me wel leuk om jullie even te zien daar. Ik neem maupie denk ik mee, gaan we daarna meteen wandelen
Dan komen we denk ik niet zo heel vroegff overleggen met Joost.
Als we Enzo meenemen is het dan een idee om samen te wandelen of is Enzo te druk voor Maup?
Miranda
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

-
miran&joost
Super zeg dat het zo lekker ging vandaag !kristies schreef:Leuk gehad zondag ??
Het weer was beter dan vorig jaar he !
Wij zijn net weer terug van een groepslesje .... en het ging best redelijk eigenlijkWe waren ook maar met 3, maar toch ... hij deed het helemaal niet slecht..
dat hij het zo doorzet. Zo vind het vrouwtje het nl ook weer een beetje leuk
Was gisteren inderdaad leuk ! Het waaide wel hard, maar weer even gesproken met Ben en Diana en wat andere forumleden.
Daarna door naar milenniummeer met Sabine en Maupie. Het ging best goed tussen Enzo en Maup, zolang ze maar op het droge bleven....... Enzo liet Maup redelijk met rust en ze liepen onafhankelijk van elkaar wat te snuffelen, maar zodra Maup het water in ging vond Enzo haar net wat te interessant, wat hem zo af en toe een snauwtje opleverde (en terecht !!!). Wel een lieverd hoor die Maup !!
groeten,
Joost
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
haha ja enzo houdt wel van natte vrouwtjes blijkbaar. Maar het ging wel goed vond ik hoor, hij is echt niet ontzettend vervelend geweest toch? Gewoon een blije jonge hond. Proberen kan altijd
En ik vond het gezellig!
fijn dat het zo goed ging kristy! ik pb je zo terug
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
Ging zeker best goed ! En ze heeft gelijk hoor, als ze hem zat moet hij even op zijn plek gezet worden.....sbientje schreef:haha ja enzo houdt wel van natte vrouwtjes blijkbaar. Maar het ging wel goed vond ik hoor, hij is echt niet ontzettend vervelend geweest toch? Gewoon een blije jonge hond. Proberen kan altijdEn ik vond het gezellig!
Wij vonden het ook gezellig !