Dat is dan toch weer leuk om te horen. ( nou luistert die van hun echt voor geen meter, maar toch
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
kristies
- Speurneus

Ja zouden ze volwassen worden
dat zou wat zijn...
daar hoop ik maar niet te veel op. Alhoewel buren van een paar huizen verder hem pas uitgelaten hebben omdat wes en ik alletwee hardstikke ziek waren ineens en die hebben ook een labje. ( zelfs verre familie van onze doerakken ) en die zeiden bij terug komst dat Chester echt veel beter luisterde dan hun hond..
Dat is dan toch weer leuk om te horen. ( nou luistert die van hun echt voor geen meter, maar toch
)
-
kristies
- Speurneus

Hey !
Ja hij plast een stuk minder met het uitlaten en snuffelt ook wat minder intensief.. verder is de piemelprut iets minder geworden, nog niet over, maar wel duidelijk minder. En hij is wat slomer geworden, maar dat kan ook aan het warme weer liggen. Vooral s`avonds is hij amper nog te porren voor de laatste wandeling, terwijl meestal hij al stuiterend bij de deur sta als een van ons nogmaar zegt; ``zal ik anders even... ``
Hoest met Enzo ? Heeft hij nou een nieuwe ?
Ja hij plast een stuk minder met het uitlaten en snuffelt ook wat minder intensief.. verder is de piemelprut iets minder geworden, nog niet over, maar wel duidelijk minder. En hij is wat slomer geworden, maar dat kan ook aan het warme weer liggen. Vooral s`avonds is hij amper nog te porren voor de laatste wandeling, terwijl meestal hij al stuiterend bij de deur sta als een van ons nogmaar zegt; ``zal ik anders even... ``
Hoest met Enzo ? Heeft hij nou een nieuwe ?
-
miran&joost
Hee Kristy,
Nou, dat beloofd wat! goed nieuws zeg. En dat lome kan idd ook met het weer te maken hebben.
Enzo heeft nu geen implantaat...we wachten af hoe hij het zonder doet.
Tot nu toe is hij goed te handelen, en luisterd hij nog prima als hij los is.
We zullen zien
Enzo zit tegenwoordig helemaal in de baby,s (3 vriendinnen hebben baby's van 1 tot 9 maanden)
en hij doet het er heel goed mee, alleen hij wil de sokjes van de kleintjes graag uittrekken (met zijn bek wel te verstaan
)
doet Chester dit ook bij Sanne?
groetjes
Miranda
Nou, dat beloofd wat! goed nieuws zeg. En dat lome kan idd ook met het weer te maken hebben.
Enzo heeft nu geen implantaat...we wachten af hoe hij het zonder doet.
Tot nu toe is hij goed te handelen, en luisterd hij nog prima als hij los is.
We zullen zien
Enzo zit tegenwoordig helemaal in de baby,s (3 vriendinnen hebben baby's van 1 tot 9 maanden)
en hij doet het er heel goed mee, alleen hij wil de sokjes van de kleintjes graag uittrekken (met zijn bek wel te verstaan
doet Chester dit ook bij Sanne?
groetjes
Miranda
-
kristies
- Speurneus

ha ha.. ja Chester likt graag aan blote voetjes... uit-trekken heeft hij nog niet gedaan, maar Sanne heeft Sock-on`s ( http://www.sockons.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;) en die zijn geniaal... dan schopt ze zelf niet uit, maar Chester krijgt ze ook niet uit.. 
-
miran&joost
We maken ons een beetje zorgen om Enzo....
Hij mankt sinds een paar weken zo af en toe
Afgelopen vrijdag was het het ergste (na de donderdagtraining...). Hij loopt er dan wel doorheen, want voorwe bij de uitlaatstrook zijn merk je er bijna niets meer van..... Dinsdag gaat Miran even met hem naar de DA. Hopen dat het niet is waar we bang voor zijn...... Want als we de symptomen vergelijken lijkt het wel erg op artrose
(opstartproblemen, er doorheen lopen, na grote inspanning het ergst....)
De duimpjes draaien dat de DA iets vindt waardoor het komt en wat minder schokkend is. Moet er niet aan denken zeg......
Sorry, moest het even kwijt.....
groeten,
Joost
Hij mankt sinds een paar weken zo af en toe
De duimpjes draaien dat de DA iets vindt waardoor het komt en wat minder schokkend is. Moet er niet aan denken zeg......
Sorry, moest het even kwijt.....
groeten,
Joost
-
kristies
- Speurneus

-
miran&joost
-
miran&joost
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
Weet ik eigenlijk niet goed. Volgens mij niet, maar moet het even aan Miran vragen. Een probleem gisteren was dat Enzo altijd erg gestresst is bij de DA en bang van de behandeltafel. Bij een Check-up mag hij dan ook altijd gewoon op de grond blijven staan, maar nu moest hij op de tafel. Hij stond helemaal verstijfd en met zijn koppie in Miranda's shirt weggedoken en gaf daardoor eigenlijk geen pijn aan als ze iets betastten of ergens aan trokken. Wel viel het de DA op dat hij zijn linkerpootje regelmatig wat ontzag (even optillen enz.)
We wachten even af, gaan dan weer opbouwen en als het terugkomt dan laten we foto's maken. Wil dan gewoon met zekerheid weten wat ons maatje mankeert en wat we er aan kunnen doen.
We vinden het wel kl#te voor hem nu. Prachtig weer en hij kan niet lekker los aan de maas. Hij mag wel zwemmen, maar heb geen idee hoe we hem dit rustig kunnen laten doen (onze druktemaker als er water in de buurt is.....), dus zal hij ook zonder dat moeten.......
groeten,
Joost
We wachten even af, gaan dan weer opbouwen en als het terugkomt dan laten we foto's maken. Wil dan gewoon met zekerheid weten wat ons maatje mankeert en wat we er aan kunnen doen.
We vinden het wel kl#te voor hem nu. Prachtig weer en hij kan niet lekker los aan de maas. Hij mag wel zwemmen, maar heb geen idee hoe we hem dit rustig kunnen laten doen (onze druktemaker als er water in de buurt is.....), dus zal hij ook zonder dat moeten.......
groeten,
Joost
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

Och arm ding... ook nog op de tafel moeten
Is zwemmen niet juist goed ? Maar ja hij kan natuurlijk niet rustig het water in gaan en uit komen.. althans als hij een beetje op zijn broer lijkt en dat doet hij volgens mij
Jammer want zwemmen lijkt me goed voor zijn spieren.
Fijn dat hij geen bijwerkingen heeft van de medicatie !
Is zwemmen niet juist goed ? Maar ja hij kan natuurlijk niet rustig het water in gaan en uit komen.. althans als hij een beetje op zijn broer lijkt en dat doet hij volgens mij
Fijn dat hij geen bijwerkingen heeft van de medicatie !