Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Bøkko

Ongelezen bericht door Bøkko »

ook goedemorgen!
Bukko heeft de afgelopen nacht weer helemaal doorgeslapen. Ik was even bang dat hij geleerd had om 's nachts te piepen, om zo maar even uit de bench te mogen :shock: . Is gelukkig niet zo. fieuw!
Gisteren had ik het vermoeden dan Bukko op comando plast, maar vandaag weet ik het zeker! Als ik met hem buiten ben en ik zeg 'plassen' gaat hij binnen 45 seconden plassen :D . Das vet handig!!
Gisteren zijn we naar de kinderboederij geweest. Hier heeft Bukko eens kennis kunnen maken met kippen en andere vogels, ook nog met zo'n nep lama (weet de echte naam niet meer, iets van apacala ofzo). Hij heeft dapper achter kippen aangerend en kennis gemaakt met een andere hond, die direct bang was voor Bukko (hij had de staart recht omhoog) Eigenlijk had ik gehoopt dat er een hond was die hem eens op een goede manier duidelijk zou maken dat hij echt niet zo verwaand hoeft rond te lopen. Die hebben we niet gezien, maar dat zal nog wel komen.

hoe vaak laten jullie de pup uit eigenlijk?
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Goedenmiddag!

Ook hier gaat het super goed. We zijn Maggie vooral aan het leren nu om netjes aan de lijn te lopen en het hierkomen wordt ook geoefend nu. Dit gaat heel leuk met de clicker, maar als het mevrouw niet zint werkt ze niet mee. Eigenwijs vrouwke!

Gisteren was het heerlijk weer, dus hebben we lekker in de tuin gezeten en mevrouw heeft hier ook heerlijk rondgescharreld. We hadden een Sarah pop gemaakt voor de moeder van een vriend van me en hier keek ze niet naar op of om, hihi

Het gaat heel goed met de zindelijkheidstraining, dus das heel mooi! De bench begint ook steeds meer te wennen. Meestal is het 3 keer piepen en dan is het stil. Als ze dan later weer wakker wordt, gaat ze lekker met haar knuffeltjes liggen spelen en komen we er door wat gepiep van de knuffels achter dat ze wakker is :D
Ze is vandaag een half uurtje alleen geweest en hier heeft ze niets van gemerkt, dus dat ging heel goed :D

Hoe vaak wij de pup uitlaten? Hmm, ik tel het niet, maar nog wel redelijk vaak. Elke keer als wij denken: ze moet er zo weer uit, gaan wij er uit (das elke 2 uur ongeveer behalve wanneer ze langer dan twee uur slaapt) Verder vooral 20 min. na eten, na het spelen, na het slapen en soms voor het slapen.

En jeetje wat groeit ze! Met de dag wordt het moeilijke om onder de bank vandaan te komen als ze weer eens bedacht heeft dat het onder de bank lekker donker is om te gaan liggen.
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Ook een goede middag !!

Zo te horen gaat het met alle maartpuppies goed :) ik kan eigenlijk niks nieuws melden tis eigenlijk heel saai :D gisteren is Busa wel even op z´n plaats gezet door Dempsey toen hij z,n kluif wilde pakken het was een flinke grauw en Busa nam met ingetrokken staart de benen vond dit wel zielig maar ik ben toch niet naar hem toe gegaan ook hier moet hij van leren dat dingen afpakken niet altijd getolereerd word het heeft zeker een uur geduurd tot hij weer naar Dempsey ging .Ik moet zeggen het opvoeden gaat vrij makkelijk bij hem als hij ergens aan zit wat niet mag roep ik Busa hierrr en hij komt huppelend aangelopen :verliefd1:
En uitlaten volgens mij haal ik de 8 keer op een dag wel.
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Goedemorgen!

Guus is gisteravond naar de DA geweest voor controle. Alles is goed :) ! Echt fijn om te horen, ook al ga je er wel een beetje vanuit als ie alles doet en rondrent als een ongeleid projectiel :lol: .
Hij heeft niet echt gepiept, stoere kerel 8) .
Chip krijgt ie net als Maggie bij de volgende enting.

Verder wil ie nog niet echt alleen slapen :? .. Duurt nu al best lang en begint een beetje irritant te worden. Gaan er vanavond een shirt van mn vader bij leggen, kijken of ie dan wel doorslaapt.
Onze MAx had dit maar 2 nachten, daarna nooit moeilijk meer gedaan. Weet dat je m eigenlijk moet laten janken, maar dat mn moeder niet :wink: die gaat er dan uit.
Jose

Wat goed dat ook met Guus alles goed is! Is zeker fijn om te horen.

Wel jammer dat hij nog niet zo goed doorslaapt. Misschien is een t-shirt erin wel een goed idee ja. Hebben vrienden van mij ook gedaan bij hun JR en die sliep meteen de nacht door. Ik zou er ook niet tegen kunnen hoor, dat gepiep, maar het is inderdaad verstandiger als ook je moeder zou blijven liggen.. Hoe moeilijk dat ook is..

Met Maggie gaat alles ook prima. Ze begint steeds minder te bijten in handen en als ze bijt is het echt niet hard, wordt steeds minder hard (jaja, ik weet dat het ergste ons nog te wachten staat als ze straks gaat wisselen) Ze is eergisteren met ons meegeweest op verjaardag. Met de bench. Daar heeft ze de hele avond geslapen in de bench, omdat ze zo moe was. :D Het is echt een skeet en we zijn nog steeds helemaal in :verliefd1:

Hoe gaat het met de andere pupsels?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:lol: :lol: met die bezem is heeeeeeeel herkenbaar!
heeft Keo nog steeds niet afgeleerd...
Maggie is een schatje :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Hahaha die foto met de bezem is ook hier bekend :lol: !!
Guus vind ook dat ie zelf beter kan vegen :D .

Wat fijn dat Maggie niet zo hard meer bijt! Guus bijt ook niet altijd hard, heel soms wel als ie denkt dat je wil spelen.
Maggie is dus verjaardag-proof :D! Das wel fijn dat dat ook zo makkellijk gaat. Wat een heerlijk pupje :verliefd1: .
Jose

Nu was het niet zo druk op de verjaardag hoor, maar toch. Ze wist zich wel neer te geven :D Onze kleine dondersteen :verliefd1:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Avond allemaal 8)

Guus is ook weer goedgekeurd zie ik, toppie !
En dat doorslapen komt vanzelf, geduld (hoewel ik snap dat hij het langer vol zal houden omdat je moeder er elke keer uitgaat)

Maggie is minder aan het bijten, heerlijk vind ik dat altijd...
Daan bijt niet veel, maar soms in zijn spel vergeet hij even waar het speeltje stopt :D
Wat super dat ze zich zo goed heeft gedragen op de verjaardag :applaus:

Hier heeft Daan zijn eigen boevenstreek gedaan hoor....
Vanmiddag ben ik naar mijn moeder gereden voor een wandeling met mijn moeder, mijn tante en Kay en Daan
Kay ligt altijd op de achterbank en wilde Daan daar ook vastmaken met een tuigje maar bij onze testrit bleek dat hij makkelijk tussen de voor- en achterstoel schuift dus ik heb hem nu voor de bijrijdersstoel voorlopig.
Gaat hartstikke goed en hij ligt vaak te slapen, maarrrrrrrr vandaag niet !
Tijdens het rijden hoorde ik ineens 3 piepjes en ging mijn airback lampje aan :confused:
Keek ik toen ik bij de Vlietlanden was even bij de stoel waar Daan had gelegen, heeft die muppet een of ander kabeltje doorgebeten onder mijn stoel :evil:
Nooit geweten dat daar mijn airbacksnoertje zat :oops:

Gelukkig heeft hij zich verder ontzettend goed gedragen en mijn moeder was niet achter de Doggy Ride te slaan... elke keer zei ik "moet ik hem even duwen" maar mijn moeder deed elke keer net alsof ze me niet hoorde :D

Na 2 uur wandelen weer terug naar huis en hebben de honden heerlijk liggen slapen .....

Daantje heeft sinds 2 dagen wat uitslag op zijn buik van iets buiten...
na een wandeling in het gras heeft hij wat bultjes die dan na een paar uur weer weg trekken :roll:
Hij heeft er iedergeval geen last van !
Even bekijken, en anders even aan de DA vragen bij zijn 3e enting
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Jose

Hahaha, wat een dondersteen :D Die zal wel gedacht hebben: 't zal mij niet overkomen dat ik de airbag in mijn snuitert gedrukt krijg :D

Wat vreemd joh, dat hij wat uitslag krijgt op zijn buikje als jullie buiten geweest zijn. Ik ben benieuwd wat dat is. Gelukkig heeft hij er geen last van.

Wel leuk dat je moeder ook zo trots is op het nieuwe kleinkind.

Wij hebben vandaag het balkon pup-proof gemaakt. Gister hadden we een hekje gemaakt, zodat ze niet meer bij de buren kan. En wat bleek? Ze kon tussen de spijlen van het hekje door, dus sinds vandaag zit daar kippengaas voor. Nu hoeft ze dus lekker niet meer aan de riem als ze bij ons op 't balkon zit en kan ze zichzelf ook niet in de knoop lopen. Heerlijk!

Hoe gaat het met Joppe?
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Leuk hoor die herkenbare verhalen wat dat betreft hebben pups toch dezelfde streken hihi hier veeg ik met een rubberen kappersbezem en ook die is niet veilig ik moet Busa echt in de bench doen anders hangt hij eraan . En wat groeien ze hard hé ik merk het bij Busa dat hij ineens veel hoger op z´n poten staat, maar het blijft genieten met zo´n pup in huis zoooooooo gezellig :verliefd1:

En ik ben druk aan het oefenen om hem netjes te laten staan omdat ik in de toekomst met hem wil showen .
Maar het valt niet mee maar het begin is er,
Jose

Hihi, toch vind ik Busa op die foto al heel mooi staan voor een 'beginneling' :D
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Wat een prachtige foto van het duo penotti stelletje!
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

He, Busa staat al :D cool hoor !!

En bij Jose is het hele balkon pupproof, heerlijk he als ze gewoon lekker kunnen scharrelen zonder dat je constant op hoeft te letten 8)

Ben ook erg benieuwd hoe het met de overige maartpupjes gaat !!

Hier nog steeds alles prima, we zijn helemaal aan elkaar en aan elkaars ritme gewend haha
De bultjes op zijn buik zijn weg en in zijn oren ook bijna, dus gok dat het een soort van ontgiften is geweest van de overgang brok naar vers
Zit alleen ontzettend in dubio of ik Daan vlooiendruppels zal geven, hij heeft niets maar je "leest" overal dat je ze wel moet geven :roll:
Hoe hebben jullie dat gedaan ?

Vanmiddag ga ik lekker met Kay naar Soest, even lekker met hem en zijn grote vrienden Cooper en Quincy... lekker even stoeien met volwassen honden, want met Daan wordt er niet gestoeid :twisted:

Ja, het is genieten hier (nog steeds!)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Yoran het is een beginnetje kan beter :D

Ook hier nog steeds goede berichten , de zware puppietijd kan ik nog steeds niets van merken ,misschien dat ik er nu zelf veel relaxer mee omgaat en Busa het gezelschap van Dempsey heeft die hij af en toe kan pesten dus er geen verveling is dat zal ook een hoop schelen. Busa is voor het eerst in de lift geweest en vond dat heel gewoon ik weet nog toen Dempsey voor het eerst de lift in ging vond hij dat toch wel eng.
Alleen merk ik aaan Busa als ik buiten met hem loopt en hij hoort blaffende honden is hij toch wat angstig en wil hij het liefst wegvluchten.
Mijn moeder heeft een balkon met glas en Dempsey heeft er nooit op gedurft jah alleen z'n voorpoten :D of hij dat glas niet ziet en dat hij bang is dat hij naar beneden valt of hij heeft hoogtevrees.Busa daar in tegen loopt er net zo makkelijk overheen al heb ik hem wel vast ik ben bang dat hij er onderdoorglipt hij is nog net wat te klein.Zo zie je maar wat een verschillend karakter de hondjes hebben en dat maakt ze zo uniek :verliefd1:
Plaats reactie