Wat een heerlijke foto's! Wat een prachtige honden, dit is toch geweldig om naar te kijken! HEERLIJK GENIETEN, en dan genieten wij een beetje mee van de foto's!
Veel geluk met jou labradors!
taggart schreef:wat een schatje en wat is Boris al lief met hem!!
Boris heeft er wel 2 weken over gedaan voordat hij ging spelen ipv grommen en blaffen. Moest natuurlijk eerst laten zien wie de baas was.
HoeStaTie schreef: Wat een schattige combi! En ze spelen nu al zo lief met elkaar !!
En lijkt het nou zo, of heeft het varken rechtsonderin op de een na laatste foto geen oren meer??? (Ziet er herkenbaar uit, wij hebben hier nl een varken zonder oren, kont, poten en neus! )
Ja die big is zijn oren kwijt en zijn hals is ingescheurd. Maar dat heeft Boris gedaan. Die sloopt inmiddels niet meer dus Frodo kan de big verder verscheuren. Nieuwe big ligt al klaar voorals het echt game-over is met de big. Boris is er namelijk helemaal gek mee.
Ine55 schreef:Hoi broertje.
Ik zie wel met jouw gaat het ook goed.
Nou hier ook hoor,soms zet ik het huis lekker op stelten,en het liefst als het vrouwtje uit wil slapen.
Groetjes Luna
Ja hier gaat alles goed. Groei lekker de hoogte in. ’s Nachts in de bench gaat goed. Maar overdag…
Hoe gaat het met Frodo en Boris samen? Ik ga mijn man dit weekend aan het werk zetten om jullie geweldig etensbak na te maken (.....beter goed gejat dan slecht bedacht...... ).
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Natascha schreef:Hoe gaat het met Frodo en Boris samen? Ik ga mijn man dit weekend aan het werk zetten om jullie geweldig etensbak na te maken (.....beter goed gejat dan slecht bedacht...... ).
De eerste 2 weken was Boris erg terughoudend en jaloers. Maar nu gaat het erg goed. Soms liggen ze al tegen elkaar aan te slapen en samen spelen gaat helemaal super.
Op de doggybar zit copyright.
Veel succes met maken en we willen wel een foto zien met het resultaat.