Leuk en stevig hondentuigje.
-
Geert
-
Zootje
-
sharon66057
- Speurneus

Tegen trekken helpt hij niet, dat is ook niet de reden dat wij een tuig wouden hebben voor Noah.
Je hebt wel tuigjes die helpen tegen trekken maar dat zijn andere, maar zoals je zelf al zegt moeten ze zoiezo leren netjes naast te lopen toch
Je hebt wel tuigjes die helpen tegen trekken maar dat zijn andere, maar zoals je zelf al zegt moeten ze zoiezo leren netjes naast te lopen toch

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Zootje
Goed.. Wij hadden het tuigje op een belgische website van K9 besteld met nog wat andere dingen (y- gordel en nieuwe autogordel)..
Een dag na de bestelling kreeg ik een mail dat er nog 10 euro verzendkosten bij kwam.. Prima, dat dachten wij al, dus netjes direct alles betaald.. Kreeg toen al zo'n reactie van die man van je bent het er niet mee eens he..
Een week later nog niets gehoord, dus ik heb gemaild van goh is die betaling al binnen.. Nou, nee was nog niet.. Weer 3 dagen later mailde ik dat ik verwachtte dat het binnen was en wanneer ik het kon verwachten, vandaag of morgen zei hij..
We zijn weer 2 dagen verder en heb nog steeds niets ontvangen, dus vandaag mailde ik dat ik graag een verzendbevestiging wilde zien, kon dat niet dat ik wilde dat het geld direct terug overgemaakt werd met bevestiging op mail, bewijs..
Krijg ik terug:
'STA MIJ TOE U TE ZEGGEN DAT U ARROGANT OVERKOMT
prettige feesten
........'
Arrogant???
Ik wil gewoon weten of ik mijn bestelling krijg omdat alles overkomt als of ik gigantisch opgelicht wordt ofzo..
Ik bestel veel online, en ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt.. Alle mails die ik kreeg waren deels in hoofdletters, deels niet en altijd (vind ik) vage antwoorden...
Sorry, dit moest ik even kwijt.. Ik vind het echt behoorlijk vreemd en schokkend
Een dag na de bestelling kreeg ik een mail dat er nog 10 euro verzendkosten bij kwam.. Prima, dat dachten wij al, dus netjes direct alles betaald.. Kreeg toen al zo'n reactie van die man van je bent het er niet mee eens he..
Een week later nog niets gehoord, dus ik heb gemaild van goh is die betaling al binnen.. Nou, nee was nog niet.. Weer 3 dagen later mailde ik dat ik verwachtte dat het binnen was en wanneer ik het kon verwachten, vandaag of morgen zei hij..
We zijn weer 2 dagen verder en heb nog steeds niets ontvangen, dus vandaag mailde ik dat ik graag een verzendbevestiging wilde zien, kon dat niet dat ik wilde dat het geld direct terug overgemaakt werd met bevestiging op mail, bewijs..
Krijg ik terug:
'STA MIJ TOE U TE ZEGGEN DAT U ARROGANT OVERKOMT
prettige feesten
........'
Ik bestel veel online, en ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt.. Alle mails die ik kreeg waren deels in hoofdletters, deels niet en altijd (vind ik) vage antwoorden...
Sorry, dit moest ik even kwijt.. Ik vind het echt behoorlijk vreemd en schokkend
-
sharon66057
- Speurneus

Dat is idd raar zeg!! kan je je geld niet terug halen op een of andere manier en het elders bestellen? Ik heb hem toen bij beestenspul besteld en dat is allemaal erg netjes gegaan...

-
Pandora
- Speurneus

-
rimanime
- Speurneus

Kan je het bedrag niet storneren ??

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
sharon66057
- Speurneus

Ik zat even terug te kijken en zag dat ik nog iets verschuldigt was...
Hierbij alsnog een foto van Noah in zijn tuigje, niet echt een recente foto maar toch.

Hierbij alsnog een foto van Noah in zijn tuigje, niet echt een recente foto maar toch.

-
lara-puk
hoi hoi
hier ook beide honden in een K9 tuig. Bevalt ons heel goed. Ze zwemmen er mee, als ze er ergens in mee hebben liggen rollen gooi ik ze gewoon in de wamachine, en heb ze gewoon in nderland besteld:
http://www.k9shop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of k9winkel.nl
groetjes Lara
hier ook beide honden in een K9 tuig. Bevalt ons heel goed. Ze zwemmen er mee, als ze er ergens in mee hebben liggen rollen gooi ik ze gewoon in de wamachine, en heb ze gewoon in nderland besteld:
http://www.k9shop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of k9winkel.nl
groetjes Lara
-
Zootje
-
Zootje
Vandaag maar geannuleerd want dit schiet gewoonweg niet op..
Hopelijk gaan ze akkoord, ze moeten wel, want tot op heden niets meer gehoord of ontvangen en nou goed ze reageren gewoon niet meer
Inmiddels bij beestenspul.nl (hoop spul zeg haha echt leuk om te kijken en te shoppen) maar besteld, de gele versie
Hopelijk gaan ze akkoord, ze moeten wel, want tot op heden niets meer gehoord of ontvangen en nou goed ze reageren gewoon niet meer
Inmiddels bij beestenspul.nl (hoop spul zeg haha echt leuk om te kijken en te shoppen) maar besteld, de gele versie
-
sharon66057
- Speurneus

Ze moeten idd wel akkoord gaan, je hebt zoals je zelf al zegt immers nog niks ontvangen en gehoord...Zootje schreef:Vandaag maar geannuleerd want dit schiet gewoonweg niet op..
Hopelijk gaan ze akkoord, ze moeten wel, want tot op heden niets meer gehoord of ontvangen en nou goed ze reageren gewoon niet meer![]()
Bij beestenspul zit je goed hoor! Ik had hem na 2 dagen al in huis

-
Zootje