Ik heb zelfs contact opgenomen met Marlene Hepper van Mardas Labradors in Engeland om haar te vertellen dat Ollie (de opa van mijn nieuwe meisje) nu bij mij logeert, en dat het zo'n lieve mooie schat is. Mardas Midnight Black heet Ollie, dus ik ga eens kijken want dan zijn Ollie en Roef waarschijnlijk familie!! Wat leuk!! Ome Roef voor mijn puppie...!!roef schreef:ik keek even op de webside van wishstone,mooi om te lezen dat je pup 2 mamma`s heeftroef schreef:esther wat een prachtig puppekind heb je uitgezocht![]()
![]()
![]()
heel veel geluk,gezondheid en liefde gewenst met dit meisje![]()
![]()
roef heeft trouwens ook mardas in zijn bloedmardas smoky (grootvader)en mardas evening moon(overgroot vader)
I proudly present to you...As Soon As Possible....!!!
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Lieve Esther,
ik wens je alle geluk van de wereld toe met je mooie lieve pupje. Dat ze je heel veel liefde mag geven en het verdriet wat je hebt om Sarah wat minder zal worden. Sarah zal vanuit de hemel (ze zit naast die hele mooie lieve gele reu Youri) op jullie neerkijken en over jullie waken. Ze blijft altijd in je hart en in je gedachten.
"No one leaves you, when they live in your heart and mind"
Ik vind het fijn dat je al wat minder verdrietig bent,
warme groetjes van Alice.
ik wens je alle geluk van de wereld toe met je mooie lieve pupje. Dat ze je heel veel liefde mag geven en het verdriet wat je hebt om Sarah wat minder zal worden. Sarah zal vanuit de hemel (ze zit naast die hele mooie lieve gele reu Youri) op jullie neerkijken en over jullie waken. Ze blijft altijd in je hart en in je gedachten.
"No one leaves you, when they live in your heart and mind"
Ik vind het fijn dat je al wat minder verdrietig bent,
warme groetjes van Alice.

-
marjolein
Wat een knapperd is het toch! Wij tellen hier met je mee!! nog 6 nachtjes!!! En waarschijnlijk hoef je niet al te veel voor te slapen... toen luna hier kwam was ze al gewend aan niet voor half 7 sochtends wakker te worden 
Liefs!
P.s ik zie in je onderschrift dat je het meisje suzette gaat noemen! Fijn dat je een naam voor haar hebt gevonden, Leuk
Liefs!
P.s ik zie in je onderschrift dat je het meisje suzette gaat noemen! Fijn dat je een naam voor haar hebt gevonden, Leuk
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Hahahaha...je bent de eerste die het opmerkt!!! Ja, het wordt Suzette...!!! Ik heb haar vernoemd naar Teuntje van mijn zus, tante Teun. Teuntje is écht de tante van Suzette en heet Suzy Q of Joe Batt's Arm.marjolein schreef:Wat een knapperd is het toch! Wij tellen hier met je mee!! nog 6 nachtjes!!! En waarschijnlijk hoef je niet al te veel voor te slapen... toen luna hier kwam was ze al gewend aan niet voor half 7 sochtends wakker te worden
Liefs!
Suzette, Crêpe Suzette met haar mooie blonde vacht, zal naar gelang haar gedrag natuurlijk gewoon Sue, Suzy of Suus genoemd worden. Allemaal goed!! Tis gewoon mijn kleine Suzettetje, en ik kan niet wachten tot ik haar weer zie vrijdag!!
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
Yara
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus