Idd, via de slager, op de markt kan je ook veel krijgen en bij de appie of c1000 kun je ook wel leuke aanbiedingen vinden.ester en max schreef:ik droog vanalles, en kan aan veel spullen komen via Herby maar ook via de slager hier (paardenvlees, geit, etc)Marlotte schreef:Ik ben ook aan het drogen gegaan en Molly vind het echt heerlijk! En ik vind het ook nog leuk om te doen!![]()
Maar even een vraagje: Waar halen jullie alle spullen die jullie drogen, dus pens, long enz.? Ik doe nu steeds rundvlees en runderhart want dat kun je hier makkelijk krijgen, maar de restEn kun je vis ook drogen?
Droogmachine
-
Els
- Speurneus

Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
rimanime
- Speurneus

Ik heb hem ook besteld en hij is binnen
Kim (bedankt voor de tip).........had je nou maar aandelen 
Wat zal die man/vrouw wel niet denken

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Bedankt! Ik ga maar eens vragen bij de slager of hij iets heeft!Els schreef:Idd, via de slager, op de markt kan je ook veel krijgen en bij de appie of c1000 kun je ook wel leuke aanbiedingen vinden.ester en max schreef:ik droog vanalles, en kan aan veel spullen komen via Herby maar ook via de slager hier (paardenvlees, geit, etc)Marlotte schreef:Ik ben ook aan het drogen gegaan en Molly vind het echt heerlijk! En ik vind het ook nog leuk om te doen!![]()
Maar even een vraagje: Waar halen jullie alle spullen die jullie drogen, dus pens, long enz.? Ik doe nu steeds rundvlees en runderhart want dat kun je hier makkelijk krijgen, maar de restEn kun je vis ook drogen?

-
-kim-
- Speurneus

De roosters hebben een diameter van 29cm en in het midden zit een gat met een diameter van 6cm. De rest is dus droogoppervlak en er zitten 5roosters bij.Yara schreef:kun je mij misschien ook vertellen hoe groot het droogoppervlak is?-kim- schreef:Heb die van mij 2 weken geleden besteld.
Deze heb ik http://www.aximax.nl/catalog/bomann-dr4 ... 82562.html.
Snel geleverd en hij doet het uitstekend
Ik heb nl. nog een andere gezien waarvan ze zeggen dat het een groot droogoppervlak heeft van 31 cm.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
-kim-
- Speurneus

Had inderdaad aandelen moeten hebben !rimanime schreef:Ik heb hem ook besteld en hij is binnenKim (bedankt voor de tip).........had je nou maar aandelen
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
samantha705
-
Labje
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Yara
dank je wel! ik heb de droogmachine vandaag ook besteld-kim- schreef:De roosters hebben een diameter van 29cm en in het midden zit een gat met een diameter van 6cm. De rest is dus droogoppervlak en er zitten 5roosters bij.Yara schreef:kun je mij misschien ook vertellen hoe groot het droogoppervlak is?-kim- schreef:Heb die van mij 2 weken geleden besteld.
Deze heb ik http://www.aximax.nl/catalog/bomann-dr4 ... 82562.html.
Snel geleverd en hij doet het uitstekend
Ik heb nl. nog een andere gezien waarvan ze zeggen dat het een groot droogoppervlak heeft van 31 cm.