ben er naar van

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

wat een vervelende situatie, ik kan me voorstellen dat je boos was en ik zou me niet ingehouden hebben ben ik bang... Hopelijk kom je die idioot niet meer tegen :wink:
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Hij liep nog in een losloopgebied ook.. Ik begrijp het niet, jij kwam er zo snel mogelijk achteraan, dat moet die man toch ook gezien hebben..

Wat er bij jou gebeurde is wat wij in de jeugdzorg 'actie-reactie' noemen.
Wanneer er fysieke agressie tegen jou gebruikt wordt, kan je uit noodweer terugmeppen. Dat is een afweer reactie van je lichaam. Het gebeurt ook zonder dat er tijd is om over na te denken, je reageert gewoon op het geweld dat tegen je gebruikt wordt.

Fijn dat je jezelf hebt kunnen inhouden, dat je geen zwarte waas voor je ogen kreeg, hoewel die man wel pak rammel verdient heeft naar mijn mening :evil:
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wat een gebeurtenis zeg :mad: Ik vind het al knap dat je toch nog redelijk rustig gebleven bent, dat zou ik denk ik niet kunnen hoor...

Afblijven moeten ze van jouw hond, als baasje kun je zelf volgens mij prima ingrijpen en als Roef nog niets deed waar slaat het dan op :confused: Als ie nou in zijn nek hing gruwelijk te bijten o.i.d. maar nu..
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Tjonge jonge, de verdraagzaamheid onder de mensen wordt ook steeds minder zeg! Knap van je dat je je hebt weten in te houden.
Ik hoop dat het nare gevoel snel weer weg vaagt en je weer met een fijner gevoel naar het park kunt gaan.
Plaats reactie