ben er naar van
-
ester01
-
milo
- Grote hondenneus

Hij liep nog in een losloopgebied ook.. Ik begrijp het niet, jij kwam er zo snel mogelijk achteraan, dat moet die man toch ook gezien hebben..
Wat er bij jou gebeurde is wat wij in de jeugdzorg 'actie-reactie' noemen.
Wanneer er fysieke agressie tegen jou gebruikt wordt, kan je uit noodweer terugmeppen. Dat is een afweer reactie van je lichaam. Het gebeurt ook zonder dat er tijd is om over na te denken, je reageert gewoon op het geweld dat tegen je gebruikt wordt.
Fijn dat je jezelf hebt kunnen inhouden, dat je geen zwarte waas voor je ogen kreeg, hoewel die man wel pak rammel verdient heeft naar mijn mening
Wat er bij jou gebeurde is wat wij in de jeugdzorg 'actie-reactie' noemen.
Wanneer er fysieke agressie tegen jou gebruikt wordt, kan je uit noodweer terugmeppen. Dat is een afweer reactie van je lichaam. Het gebeurt ook zonder dat er tijd is om over na te denken, je reageert gewoon op het geweld dat tegen je gebruikt wordt.
Fijn dat je jezelf hebt kunnen inhouden, dat je geen zwarte waas voor je ogen kreeg, hoewel die man wel pak rammel verdient heeft naar mijn mening

-
Zootje
Wat een gebeurtenis zeg
Ik vind het al knap dat je toch nog redelijk rustig gebleven bent, dat zou ik denk ik niet kunnen hoor...
Afblijven moeten ze van jouw hond, als baasje kun je zelf volgens mij prima ingrijpen en als Roef nog niets deed waar slaat het dan op
Als ie nou in zijn nek hing gruwelijk te bijten o.i.d. maar nu..
Afblijven moeten ze van jouw hond, als baasje kun je zelf volgens mij prima ingrijpen en als Roef nog niets deed waar slaat het dan op
-
chantal-77