15 januari eerste cursusles bij kc amsterdam

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
corry

Ongelezen bericht door corry »

ik woon in amsterdam noord dus kan alle kanten op waar is jou kant hahaha
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

corry schreef:ik woon in amsterdam noord dus kan alle kanten op waar is jou kant hahaha
Mijn kant is Almere. :D Leuke KC met alle diciplines. Ook een goede jachthondenschool hier. :wink:

Maar vanaf Noord is Zaandam dan toch misschen dichterbij. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
corry

nou mensen het gaat ineens super goed met mijn meid op trainen :) ,doen nu voor de tweede keer de A en lijkt net alsof het kwartje gevallen is.
Nog steeds niet gaat het volgen zoals het moet maar al zeker veeeel beter.
Ik ben er dus ook achter gekomen(door de tip van de trainer) dat dushi een luie zit hebt hahaha lekker op der kont onderuit.
Heb altijd gedacht ach dat is een puppyzit :oops: .
Dus nu train ik haar om netjes te zitten hahaha.
Want elke keer als ze voor me zitten moet schuift ze op der kont naar achteren.(wel een heel lief gezicht hoor),
maar voor de rest is het heel relaxt dit keer ben zo blij.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Zie je wel, het komt helemaal goed met Dushi en de cursus. :D

Missy heeft altijd 'puppen'zit gehad. Lina nooit. Zit ook in de hond een beetje denk ik. :)
corry

ja heb nou wel geleerd in al die maanden geduld geduld en nog eens geduld is een schone zaak :D .
En niet te vergeten plezier hebben met zijn 2en het allerbelangrijkste :wink:
corry

Baal als een stekker :( het gaat nu eindelijk lekker met dushi op trainen gaat de school volgend seizoen verhuizen naar spaarnwoude :? ,
dat is me echt te ver met openbaar vervoer.
Nu dus opzoek naar een andere trainingsschool voor ons dat gaat moeilijk worden pppffff.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Kan me voorstellen dat je daar flink van baalt, vooral omdat het nu zo lekker gaat.
Misschien dat een heel andere soort training iets voor jullie is, zoals jachttraining ofzo. Succes met het vinden van een nieuwe hondenschool.
corry

ja misschien dat ik daar eens naar ga zoeken ik wil in iedergeval samen iets blijven doen :)
Lotte
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lotte »

Als je in Amsterdam Noord woont kun je ook uitwijken naar Zaandam de KCZY. Ook een leuke en goede KC. Ze gebruiken de clicker bij het trainen.
Ook voor jachttraining zul je iets verder moeten. purmerbos is het dichtste bij (KNJV waterland). Verder zit er op de zuiderijdijk nu een Martin Gaus hondenschool. Die trainen ook met de clicker. Ik train daar nu even met mijn nieuwe pup. Nadeel is de prijs. ik vind de cursusen behoorlijk duur.

Succes met het vinden van een andere hondenschool

Groet Bea
corry

gisteren weer mijn trainingsavond gehad en ging weer prima met het volgen,maarrrr ze hebt iets nieuws ontdekt op trainen en thuis dus wanneer ze zit blijf of af blijf moet doen gaat ze na een paar seconde blaffen .
Ze is me nu gewoon zo aan het uitproberen :? de trainer zei ook al die probeert zo boven jou te komen staan.
Mijn les deze week is veeeeel strenger worden(wist ik al maar nog strenger pppfff)
Wie herkent dit en heeft er een tip zodat ze ..af blijf enz zonder blaffen weer gaat doen..
Ik heb echt een puber hahahaah eerst volgt ze niet en nu gaat ze dit doen hahahaha
corry

yes 16 juni mag ik dus examen doen :) ik hoop dat ze een goede bui hebt want als ze dat niet hebt kan ik het wel schudden.
Maar ach dan denk ik maar ben weer een ervaring rijker :wink: ,
wat zijn jullie tips voor een examen(toch een beetje zenuwachtig)?
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Bedoel je 16 juli? A.s. zaterdag? Anders zou je nog een jaartje moeten wachten he? 8)

Veel succes. Niet te zenuwachtig zijn, dat breng je over op de hond. Be cool en het komt goed. :D
corry

whahahah ja vandaag dus :oops: ben stiekum bloedzenuwachtig hoor :lol:, maar ach we zien het wel.... ze is al zakken we als een baksteen toch mijn winnaar hahaha
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Succes vandaag! :)
corry

Wat ik het ergste vindt is dat je geen snoepje in je handen mag hahahahah,
heb stiekum een paar stukjes gerookte kip in me zak voor de geur :oops: laat het aub helpen :lol: :lol:
Plaats reactie