15 januari eerste cursusles bij kc amsterdam
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
corry
nou mensen het gaat ineens super goed met mijn meid op trainen
,doen nu voor de tweede keer de A en lijkt net alsof het kwartje gevallen is.
Nog steeds niet gaat het volgen zoals het moet maar al zeker veeeel beter.
Ik ben er dus ook achter gekomen(door de tip van de trainer) dat dushi een luie zit hebt hahaha lekker op der kont onderuit.
Heb altijd gedacht ach dat is een puppyzit
.
Dus nu train ik haar om netjes te zitten hahaha.
Want elke keer als ze voor me zitten moet schuift ze op der kont naar achteren.(wel een heel lief gezicht hoor),
maar voor de rest is het heel relaxt dit keer ben zo blij.
Nog steeds niet gaat het volgen zoals het moet maar al zeker veeeel beter.
Ik ben er dus ook achter gekomen(door de tip van de trainer) dat dushi een luie zit hebt hahaha lekker op der kont onderuit.
Heb altijd gedacht ach dat is een puppyzit
Dus nu train ik haar om netjes te zitten hahaha.
Want elke keer als ze voor me zitten moet schuift ze op der kont naar achteren.(wel een heel lief gezicht hoor),
maar voor de rest is het heel relaxt dit keer ben zo blij.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
corry
-
corry
-
jeltje
- Hele grote hondenneus

-
corry
-
Lotte
- Kleine hondenneus

Als je in Amsterdam Noord woont kun je ook uitwijken naar Zaandam de KCZY. Ook een leuke en goede KC. Ze gebruiken de clicker bij het trainen.
Ook voor jachttraining zul je iets verder moeten. purmerbos is het dichtste bij (KNJV waterland). Verder zit er op de zuiderijdijk nu een Martin Gaus hondenschool. Die trainen ook met de clicker. Ik train daar nu even met mijn nieuwe pup. Nadeel is de prijs. ik vind de cursusen behoorlijk duur.
Succes met het vinden van een andere hondenschool
Groet Bea
Ook voor jachttraining zul je iets verder moeten. purmerbos is het dichtste bij (KNJV waterland). Verder zit er op de zuiderijdijk nu een Martin Gaus hondenschool. Die trainen ook met de clicker. Ik train daar nu even met mijn nieuwe pup. Nadeel is de prijs. ik vind de cursusen behoorlijk duur.
Succes met het vinden van een andere hondenschool
Groet Bea
-
corry
gisteren weer mijn trainingsavond gehad en ging weer prima met het volgen,maarrrr ze hebt iets nieuws ontdekt op trainen en thuis dus wanneer ze zit blijf of af blijf moet doen gaat ze na een paar seconde blaffen .
Ze is me nu gewoon zo aan het uitproberen
de trainer zei ook al die probeert zo boven jou te komen staan.
Mijn les deze week is veeeeel strenger worden(wist ik al maar nog strenger pppfff)
Wie herkent dit en heeft er een tip zodat ze ..af blijf enz zonder blaffen weer gaat doen..
Ik heb echt een puber hahahaah eerst volgt ze niet en nu gaat ze dit doen hahahaha
Ze is me nu gewoon zo aan het uitproberen
Mijn les deze week is veeeeel strenger worden(wist ik al maar nog strenger pppfff)
Wie herkent dit en heeft er een tip zodat ze ..af blijf enz zonder blaffen weer gaat doen..
Ik heb echt een puber hahahaah eerst volgt ze niet en nu gaat ze dit doen hahahaha
-
corry
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
corry
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
corry