Youri

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

bubbles schreef:Altijd als ik bloesem zie, denk ik aan Youri, zal hem nooit vergeten :groteknuffel:
Wat lief gezegd van je. :knuffel:

Zo mooi als de lente toen was, met Youri tussen de kersenbloesem, wordt het nooit meer.
Afbeelding
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

chrissy schreef:Blijft moeilijk hé meid Sterkte hoor :groteknuffel:
Hoe gaat het met jou, Chrissy. Je bent nog vaak in mijn gedachten.
Het overlijden van Busa heeft veel indruk op me gemaakt. Ik hoop dat het wat beter met je gaat? Veel liefs van Alice.
Afbeelding
Ine55

Ongelezen bericht door Ine55 »

Hoi Alice.

Ja het is alweer twee jaar geleden dat onze hondjes naar de hondenhemel zijn gegaan.
Het is heel raar maar soms zeg ik tegen Luna Kim omdat deze dame toch ook wel wat streken heeft van onze Kim.Ik denk dat Kim voordat ze ons ging verlaten Luna nog het een en het ander ingefluisterd heeft. :D :D .

Sterkte

Gr. Ine en een dikke lebber van Luna.
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Je vergeet ze nooit, ook niet na 2 jaar, sterkte
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door lmolen »

:groteknuffel: Heel veel sterkte gewenst.
Voor ons was het 25 maart 2 jaar geleden dat wij Quinto moesten laten gaan.
Er gaat geen dag voorbij dat wij niet aan Hem denken.
Rico is voor ons een geschenk uit de hemel.
Hij is heel anders, een ander ras, een ander karakter maar net zo belangrijk voor ons.
Door hem zijn we Quinto niet vergeten maar je kan het wel makkelijker een plaatsje geven.
Ook hiet vloeien nog geregeld tranen om Quinto.
Een Moeder houd van al haar kinderen en zo zit er in ons allen liefde voor meerdere honden zonder dat Je daar een overleden hond tekort mee doet.
Groetjes Lucia
hetty1805

Ongelezen bericht door hetty1805 »

:groteknuffel:
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Boris Amber Damey schreef:Lieve Alice, wat is tijd??
Het gemis, het verdriet en de leegte blijft.
Enige wat we kunnen hopen is dat met het verstrijken van de tijd de scherpe kantjes er wat af zullen gaan, zodat de herinnering en de liefde natuurlijk blijft maar het verdriet niet zo verstikkend meer zal zijn.

Lieve mooie Youri, voor jou een kusje in de wind, en mocht je mijn Boris tegen komen daar waar jij nu bent, geef hem dan ook een kusje van mij en laat hem weten hoezeer ik hem mis en van hem hou.

Wacht ginder op ons
achter de sterren
en de maan
tot wij ook mogen vliegen
dan kunnen we samen verder gaan.

Dikke knuffel voor jou, Alice
Lieve Lianne,

bedankt voor je mooie gedichtje. Ik ga er van uit dat we elkaar ooit weer tegenkomen. Dat maakt het in ieder geval iets makkelijker.

Ik weet dat je Boris ook zo erg mist. Ga er maar vanuit dat die twee elkaar boven zijn tegengekomen. We hebben een hoop gemeen, allebei een geweldige hond gehad die enorm wordt gemist maar ik weet zeker dat ze hun vrouwtjes ook niet zijn vergeten want liefde is oneindig!!!

Veel liefs voor jou en Amber en Damey.
Afbeelding
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

voor Youri en Chester

In het begin een klein afhankelijk mannetje
al gauw een stevige stoere bink
met zijn eigen karaktertrekjes en ondeugende eigenaardigheden
Lief warm, een maatje
een band die dag bij dag groeit
voor eeuwig.....
maar dan komt ook die onvoormijdelijke dag
liefde is ook loslaten...
tot ziens gabber, tot over de regenboogbrug
dan laat ik je nooit meer los
Liefs
Je baasjes
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
Zeeuwse labjes
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Zeeuwse labjes »

Ine55 schreef:Hoi Alice.

Ja het is alweer twee jaar geleden dat onze hondjes naar de hondenhemel zijn gegaan.
Het is heel raar maar soms zeg ik tegen Luna Kim omdat deze dame toch ook wel wat streken heeft van onze Kim.Ik denk dat Kim voordat ze ons ging verlaten Luna nog het een en het ander ingefluisterd heeft. :D :D .

Sterkte

Gr. Ine en een dikke lebber van Luna.
Zo gaat het bij ons ook! Ook voor ons is het al weer bijna een jaar geleden dat we Bailiff hebben laten gaan. Ik mis hem nog elke dag, maar geniet misschien daarom ook dubbel van mijn meiden.
En soms, soms heeft Sofie ineens een nieuwe streek, waarbij ik dan denk dat Bailiff vanuit de hemel het in haar oortje fluistert. Zo van 'moet je dit 'ns proberen, zóó leuk....' Op die manier vinden we ook veel troost. Het voelt alsof hij toch nog een beetje voortleeft ook al heeft Sofie maar 7 weekjes samen met hem geleefd. En aangezien Sofie een verre nakomeling van Ixor is, is ook hij nog steeds een beetje onder ons. Ik vind dat zo'n fijne gedachte!

Alice, ik hoop voor je dat je het verlies van Youri ooit een mooi plekje kunt geven. Zodat je bij de herinneringen aan hem vooral kunt glimlachen en niet meer zo'n groot verdriet voelt. Dat zou ik je van harte gunnen en ik ben ervan overtuigd dat ook Youri je dat zou gunnen.
Afbeelding
Ixor du Bois de Lilas 13/10/1993 - 15/5/2007
Buttacre's Breezy Bailiff 4/2/1998 - 4/6/2010
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Alice van Ginkel schreef:
chrissy schreef:Blijft moeilijk hé meid Sterkte hoor :groteknuffel:
Hoe gaat het met jou, Chrissy. Je bent nog vaak in mijn gedachten.
Het overlijden van Busa heeft veel indruk op me gemaakt. Ik hoop dat het wat beter met je gaat? Veel liefs van Alice.
Lief dat je nog aan me denkt :groteknuffel: Het gaat wel wat beter het zal wel moeten hé het leven gaat door maar het verdriet is niet minder ,ik heb het momenteel erg druk maar als ik een rustig moment heb kunnen de waterlanders nog steeds komen en bij foto´s van Busa hou ik het nog steeds niet droog.Zit ook erg in tweestrijd zou zo graag nog een tweede hond willen hebben maar de angst om dit nog een keer mee te maken :(

Liefs Christine
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

luckylabrador schreef:voor Youri en Chester

In het begin een klein afhankelijk mannetje
al gauw een stevige stoere bink
met zijn eigen karaktertrekjes en ondeugende eigenaardigheden
Lief warm, een maatje
een band die dag bij dag groeit
voor eeuwig.....
maar dan komt ook die onvoormijdelijke dag
liefde is ook loslaten...
tot ziens gabber, tot over de regenboogbrug
dan laat ik je nooit meer los
Liefs
Je baasjes
Lieve Anneke,

bedankt voor je mooie gedicht, wat lief!
Het zal voor jou ook nog steeds niet meevallen, het is nog maar zo kort geleden. Ja, ik weet het, liefde is ook loslaten. Ik praat wel eens tegen Youri en dan zeg ik hem dat hij maar lekker moet spelen met al zijn vrienden want als het vrouwtje ooit bovenkomt dan is daar geen tijd meer voor want dan sla ik mijn armen om hem heen, druk hem stevig tegen me aan, snuif zijn heerlijke geurtje op en..... ik laat hem nooit meer los.

Hoe gaat het nu met jou, ben je nog naar Floyd wezen kijken, is Bolton mee geweest?

Nogmaals bedankt,
veel liefs van Alice.
Afbeelding
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

[quote="Alice van Ginkel"][quote="luckylabrador"]voor Youri en Chester

Hoe gaat het nu met jou, ben je nog naar Floyd wezen kijken, is Bolton mee geweest?

Zijn weer naar Floyd wezen kijken groeit als kool, en Bolton is natuurlijk weer meegeweest.
Nog ongeveer drie weekjes dan mag hij mee naar huis :klasse: :verliefd1: :applaus:
Plaats reactie