Nienke & Foofer schreef:Hoi,
Foofer heeft er ook last van... Ik gebruik Otoclean als ik het ruik en rood zie worden. Foofer heeft ver in zijn gehoorgang huiduitstulpingen zitten waar de bacteriën achter blijven zitten...
Maar met de Otoclean voorkom ik een ooronsteking. Het werkt alle bruinige prut naar buiten en dan kan ik het met watjes en wattenstaafjes de oorschelp schoonmaken. En dan heeft Foofer er geen last meer van. Ik hoop dat je voor Keo ook de voor jullie beste methode kan vinden!

Ik heb nu epi-otic als cleaner en de vorige keer Otoclean gehad van de dierenarts. Maar ik heb ook gehoord en gelezen dat je oorcleaners onder geen beding mag gebruiken bij vieze, al ontstoken oren, dan zou het verergeren. Alleen als onderhoud om schone oren schoon te houden
Dit ook aan mijn dierenarts voorgelegd, maar die wist van niets...
Dus ik moet eerlijk zeggen dat ik de cleaner zeer weinig heb gebruikt nu, omdat ik niet zeker weet of ik daar goed aan doe, maar wel trouw de Surolan-druppels.
Soms weet ik het niet hoor en heel vervelend, maar ik heb geen 100% vertrouwen in mijn dierenarts. Maar ik ken ook geen DA in de omgeving waar ik heel veel goeds over hoor.