Het klappert en is verdubbeld..............

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nou wat een regen vandaag. Heb lang gewacht in de hoop dat er nog een droge periode zou komen, maar helaas. Dat werd dus vanmiddag regenpak aan, hoed op, laarzen aan en (jammer Aimee) geen foto-toestel mee.

Ik ben naar het bos gegaan waar we de honden ook hebben laten kennismaken. :wink: Daar heb ik mijn 'grote' ronde met ze gelopen. Was blij met mijn regenpak en laarzen. Zwaar lopen in de soppige klei vandaag.

Het maakt Pip niks uit of het regent -en die van mij ook niet- dus het was gezellig. We zijn niemand tegengekomen. :lol: Lina en Pip trekken graag elk aan een kant van een stok. Pip wint regelmatig en blijft dan trots als een pauw, staart omhoog, een heel eind met de stok lopen. :D
Soms gaat ie nu achter Lina aan een stukje door het bos, maar meestal blijft ie lekker op het pad. Hij let ook goed op, want ik ben 1 keer onverwachts afgeslagen toen ze me vooruit waren gerend en de hele bubs, inclusief Pip kwam op hoge snelheid achter me aan. :klasse:

Aan het einde van de wandeling heb ik ze nog even laten zwemmen, nat waren ze toch al en dan kon de modder er even afspoelen. De mooie Zwitserse halsband doe ik dan maar even in mijn zak.

Als het morgen beter weer is zal ik aan de foto's denken, maar vandaag was het echt geen doen. :?
Nu zijn ze zich druk aan het poetsen allemaal.

Nou 1 foto dan, vanmiddag gemaakt:

Afbeelding

Hij zit/ligt graag bij mijn echtgenoot als deze aan tafel zit met zijn laptop. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Saskia.Bernadette schreef:Thuis weet hij precies waar het eten is (kijk op de kookplaat, daar staat de Lotgering te ontdooien :lol: )
Afbeelding
Dit is een beetje als de reclame: "Ik zit al!" :D Echt een ventje die Pip en inderdaad De Hunk van de Polder!!!
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
pipster

Ongelezen bericht door pipster »

ja Pip zit meestal aan mannen geplakt. Totdat de vrouwen met iets te eten komen natuurlijk!

Wat zal Pip moeten wennen over 3 weken ... want zoveel speel kameraadjes at hand gebeurt niet vaak!

moet trouwens wel even wat rechtzetten: Pip is natuurlijk de "Hunk uit de bergen"... hij heeft niet voor niets van die gespierde poten: het is of klimmen of dalen bij ons! :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

pipster schreef:ja Pip zit meestal aan mannen geplakt. Totdat de vrouwen met iets te eten komen natuurlijk!

Wat zal Pip moeten wennen over 3 weken ... want zoveel speel kameraadjes at hand gebeurt niet vaak!

moet trouwens wel even wat rechtzetten: Pip is natuurlijk de "Hunk uit de bergen"... hij heeft niet voor niets van die gespierde poten: het is of klimmen of dalen bij ons! :D
:lol: Nu even niet. Nu is het ploegen door de klei en veel zwemmen in de vaart. :D En achter zijn zus aan sjeezen natuurlijk. :superman:
pipster

Saskia.Bernadette schreef:
pipster schreef:ja Pip zit meestal aan mannen geplakt. Totdat de vrouwen met iets te eten komen natuurlijk!

:lol: Nu even niet. Nu is het ploegen door de klei en veel zwemmen in de vaart. :D En achter zijn zus aan sjeezen natuurlijk. :superman:
Ach dan maken we hem toch adelijk?:

Pip, Hunk van Bergen en Dalen tot Polder en Kanalen! :applaus: :wink:
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

8) tuurlijk :wink: :klasse:
al me kinders uitgevlogen
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Baila en Pip begonnen de dag gezamelijk

Afbeelding

Beetje kluiven aan een nylabone;
Afbeelding

Vanmiddag zijn we een uurtje naar het strandje geweest. Lekker zwemmen en apporteren:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We hadden er vandaag gelukkig mooi weer bij. :D
Afbeelding

Mijn jongste kleindochter vindt Pip ook geweldig.
Afbeelding

Vanavond hebben we flyball training. En Pip gaat gezellig mee. Daarna moet ik naar mijn werk, dus hoe dat is verlopen vertel ik morgen. 8)
pipster

en? wie was sneller met zwemmen? Lina of Pip? Hier in Zwitserland konden de dames hem niet bijhouden. Eentje was zo gefrustreerd daardoor dat ze op zn rug sprong: hij zwom gewoon verder alsof ze er niet was.. :D Had natuurlijk mn toestel niet bij die dag....
pipster

en wat is dat voor een oranje apparaat die hij uit het water haalt :shock: . Hier in amsterdam koop je die dingen bij bepaalde winkels in een bepaald rood district! :shock: :lol: :lol:
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

pipster schreef:en wat is dat voor een oranje apparaat die hij uit het water haalt :shock: . Hier in amsterdam koop je die dingen bij bepaalde winkels in een bepaald rood district! :shock: :lol: :lol:
:lol: Haha, LOL.
Leuke humor :D
pipster

lucievd schreef:
pipster schreef:en wat is dat voor een oranje apparaat die hij uit het water haalt :shock: . Hier in amsterdam koop je die dingen bij bepaalde winkels in een bepaald rood district! :shock: :lol: :lol:
:lol: Haha, LOL.
Leuke humor :D
Wedden dat saskia nadat ze dit gelezen heeft nooit meer normaal naar dat ding kan kijken, laat staan vasthouden!! :D :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Saskia heeft dat gekke ding van Saskia (op stap met de hond) gekocht. Het is een Safestix. Ideaal voor honden die van stokken houden. Buigzaam en geen scherpe punten en toch heel stokachtig (alhoewel sommigen hier gewoon een Dirty Mind hebben blijkbaar :twisted: ).
Het ding drijft ook, dus multi-inzetbaar. :D

Pip is een zeer rappe zwemmer. Hij neemt ook een voorsprong door met een enorme jump te water te gaan. :lol: Maar Lina doet niet zo gek veel voor hem onder. 8) En zij apporteert beter. Als Pip het gekke oranje stokje los heeft gelaten om achter een waterwubba aan te zwemmen die voor Missy gegooid was, kon hij het ding niet meer vinden. En dan is een dirigeerbare hond wel makkelijk. Zo raak je je (dure) speeltjes tenminste niet kwijt. :lol2:

Gisterenavond bij de flyballtraining heeft hij zeer geconcentreerd zitten kijken en ook zitten blaffen. Maar dat mag, bij de flyball training. Daar blaffen en joelen ze allemaal. :wink:

Vandaag een soort rustdag. Ik heb vannacht gewerkt en ga nu eerst een tijdje slapen. Misschien vanavond nog een rondje lekker los. Wim doet uitlaatdienst vandaag als hij terug is van de jachttraining met Baila. :applaus:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Goedemiddag. Ik ben net terug van de jachttraining met Lina. Omdat ik nog een nachtje werken moet vanavond zal Pip het met mijn echtvriend moeten stellen. Hij mag vanmiddag alle bomen in de buurt af. :D

Morgen eerst flyball training, mag hij weer mee, vindt ie heel gezellig volgend mij. :wink: En voor de middag hebben we een leuk uitje met het kwartet in gedachten, waarover morgen -met foto's- meer. 8)
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

zo, het is daar een waar hondenparadijs volgens mij, en wat een leuke foto's!
Ik denk dat iedere hond hier op het forum wel bij jullie wil komen logeren!
groetjes, Ilse en een lik van Qajo
pipster

ha! bij pip moet je idd veeeeel geduld hebben als ie iets kwijt is. :evil: wel handig zo'n Lina er dan bij! :verliefd1:
Plaats reactie