Charella schreef:Jeetje dat is schrikken zeg! Gelukkig merk je nu dat hij weer de oude is. Waarom is het pas weer over 2 weken? Is dat door de reactie op de narcose?
Het is een beetje afhankelijk van de agenda van mijn da. Ik wil alleen haar en geen vervanger als dat niet uiterst noodzakelijk is, dus wacht ik liever een week langer tot ze weer terug is van haar vakantie.
Daarnaast wil ik eerst hem volledige rust geven en wil ik weten wat mijn hollistische da hiervan zegt. Hij reageerde zo bizar op dit roesje dat ik herhaling wil proberen te voorkomen. Ik dacht vanmiddag dat ik hem kwijt ging raken.
Zo, wat een vervelende ervaring met dat roesje.
Erg jammer dat je nu 2 weken moet wachten voor verder onderzoek.
Nu blijf je toch met onzekerheid rondlopen. Sterkte
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Charella schreef:Jeetje dat is schrikken zeg! Gelukkig merk je nu dat hij weer de oude is. Waarom is het pas weer over 2 weken? Is dat door de reactie op de narcose?
Het is een beetje afhankelijk van de agenda van mijn da. Ik wil alleen haar en geen vervanger als dat niet uiterst noodzakelijk is, dus wacht ik liever een week langer tot ze weer terug is van haar vakantie.
Daarnaast wil ik eerst hem volledige rust geven en wil ik weten wat mijn hollistische da hiervan zegt. Hij reageerde zo bizar op dit roesje dat ik herhaling wil proberen te voorkomen. Ik dacht vanmiddag dat ik hem kwijt ging raken.
Ja dat snap ik! Ik was even benieuwd, maar bedankt voor je uitleg. Ik snap het helemaal
ik lees dit nu pas
Jeetje ik kan me voorstellen dat je zo bent geschrokken
Hoe gaat het nu met Max? Is hij een beetje bijgekomen?
Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed
Hij heeft weer praatjes, dus wat dat betreft gaat het goed. Het lopen is een ander verhaal. 20 minuten is haalbaar, lopen we langer dan gaat hij op 3 poten naar huis. We hebben inmiddels een doggy ride (met dank aan Edith en Kim:klasse: ), die word zaterdag gebracht, en ik hoop dat we dan wat verder weg kunnen en hij wat moeier word. Geestelijke vermoeidheid werkt ook prima.
Hij kan zn energie niet kwijt en is een stuiterbal in huis nu. We doen dus veel denkspelletjes en hij staat op rust comp. van Groene Os.
wat fijn dat je een doggieride hebt straks. Dan kan hij toch mee maar ook rusten op zijn tijd. Wel vervelend dat hij nu zo een stuiterbal is
Heel veel sterkte met Max
Hij is niet noemenswaardig groter geworden, maar zeker ook niet kleiner. Vriendje komt onverwacht een paar dagen thuis, dus we gaan a.s dinsdag terug naar de da. Dan hoef ik niet alleen, vind ik in dit geval wel zo prettig.