wie zei dat een pup zo leuk is???

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

O, en een puppytest is ook een moment opname, een goede/ervaren fokker weet zelf wel hoe een pup in elkaar zit. En dan nog kan een pup in een andere omgeving weer hele andere dingen laten zien.
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

hidde`s fokker kreeg een aanbod om een keer een puppytest te laten doen bij een nestje,dat had ze nl nog nooit gedaan.(ze fokken al 22 jaar labjes :wink: )
de rest van zijn puppytest klopt wel helemaal :)
de fokster zei ook dat het een heel rustig gevoelig hondje is en dat klopt helemaal,ook dat het een enorme knuffelkont is....zo erg joh!! :D :verliefd1:

omdat hidde best een gevoelig hondje is heb ik zo wie zo besloten geen puppytraining te gaan doen met hem(en tja ik heb een roef als pup gehad :twisted: )
dus wil ik ook wachten met een training als hij wat minder jong is.
14 weken is nog best een piepkuiken vind ik :oops:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

roef schreef:
royenmarjolein schreef::D :D
Maar even serious: waar vinden al die honden die dode beesten dan :confused: .
Ik heb Max in twee jaar tijd nog nooit betrapt met een dood beest. Ik heb ook in twee jaar maar 1 keer een dode muis en kikker gezien , maar hier op het forum lees ik het regelmatig :D
geen idee! nu loop ik altijd wel in een natuurpark of de vrije natuur dus de kans dat er wat ligt is wel groot.en in het plantsoen staat een boom waar een stel ransuilen hun roest hebben,dus muisjes zat denk ik.
roef laat altijd zien dat hij wat gevonden heeft aan zijn houding,maar pakt niks op of gaat er ook nooit in rollen.
maar james was er een kei in,die vond ook altijd dooie beesten en vrat ze op :kots:
en nu Hidde ook. maar ik ga toch echt stevig proberen dit af te leren,want mijn maag trekt dit echt niet :oops:

dus....tips????
:) Nee, helaas geen tips. Vraag je je toch af wat ze daar lekker aan vinden :kots:
Ik heb Max alleen eens betrapt bij het opeten van huis tuin keukenspinnetje...die overigens al dood was. Denk je dat je eindelijk een waakhond hebt, die een spin wel even verslindt, is hij er zelf bang voor :lol:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie