Gefeliciteerd hoor.
Hadden ze wel genoeg verschillende kleurlintjes in de winkel?

Nee ik had maar 8 bandjes maar nu hebben ze gehaakte bandjes om, deze gebruik ik alleen de eerste week.Herman 70 schreef:Soo hey, dat zijn er veel.
Gefeliciteerd hoor.
Hadden ze wel genoeg verschillende kleurlintjes in de winkel?

Nee Aafje red het niet, en om haar te ontzien help ik haar en flessen we om de 3 a 4 uur bij, daar ze maar 10 tepels heeft.nicole schreef:zo, dat zijn er veel! Wat een moppies! En redt mama het allemaal? die zal wel kapot zijn........?
Geniet ervan!

Ik haakte ook altijd koordjes, maar vond dat best veel werk. Nu draai ik ze, zoals we vroeger op de basisschool koordjes draaiden: een lange dubbele draad aan de ene kant om de deurklink, aan de andere kant om een potlood en draaien maar. Dan dubbel laten krinkelen, knoop erin en voilá.. in twee minuten een stevig koordjeDutchlabs schreef:Nee ik had maar 8 bandjes maar nu hebben ze gehaakte bandjes om, deze gebruik ik alleen de eerste week.

Kun je me het wat beter uitleggen.....moeheid speelt parten ik snap je niet...want ben inderdaad ruim 3 uur bezig om 12 bandjes te haken...Laboriginals schreef:Ik haakte ook altijd koordjes, maar vond dat best veel werk. Nu draai ik ze, zoals we vroeger op de basisschool koordjes draaiden: een lange dubbele draad aan de ene kant om de deurklink, aan de andere kant om een potlood en draaien maar. Dan dubbel laten krinkelen, knoop erin en voilá.. in twee minuten een stevig koordjeDutchlabs schreef:Nee ik had maar 8 bandjes maar nu hebben ze gehaakte bandjes om, deze gebruik ik alleen de eerste week.![]()
Hanneke