Wij hebben onze pup in januari opgehaald topic.

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Wat een leuke foto's komen er toch voorbij, maar ik wil meeeeer zien :twisted: :oops: !!!
Mila01

Ongelezen bericht door Mila01 »

Jess&Max schreef:
Mila01 schreef:
Jess&Max schreef:Leuk zeg!
Krijg er nu zelf ook steeds meer zin aan :)
Moet je snoepjes meenemen dan?
Ja, als ze iets goed oen, geef je een beloning! Ik had hondeworst stukjes van de lidl, daar doet ze alles voor 8)
Hun gaven het advies om frikandellen in stukjes te snijden, honden schijnen dit helemaal geweldig te vinden :confused: (ik heb altijd al gezegd dat het hondenvoer is :? )
Dat mag je dan ook allleen gebruiken tijdens de training
Dat word dus een hele doos frikandellen kopen. :applaus:
Ik ben dol op frikandellen :oops:
Hebben hond en ik toch iets gemeen :applaus:
Net heeft meneer hier in 1 beet, de stekker van zoonlief zijn laptop vernield :cry:
Ik ken dat.....hier had ik mijn WII omgebouwd en de externe harde schijf op mijn WII aangesloten. Keetje heeft de kabel van de harde schijf tot op het draad doorgebeten. Doodeng is het! Ze had wel dood kunnen zijn. En ik zit er bovenop, maar het gaat heel snel!
willie

Ongelezen bericht door willie »

Hier nog eentje die de laptopkabel van mijn nieuwe MacBook heeft kapotgebeten :(
Gelukkig had ik de volgende dag alweer een nieuwe kabel binnen maar het is dus opletten geblazen :wink:
dorscha

Ongelezen bericht door dorscha »

hier ff wat minder nieuws........ik ben afgelopen donderdag uitgegleden en mijn been op 2 plaatsen gebroken. Nu een plaat met 12 schroeven rijker.......Het ergste is nog dat dorscha hier niet meer thuis is, maar bij mijn zus. Ik kan haar nml niet uitlaten en corrigeren en opvoeden vanuit de rolstoel, de kinderen zijn er nog te klein voor en met mijn man naar de zaak ik ook geen optie. Gelukkig heeft mijn zus zelf 4 honden en woont groot dus dorscha heeft het daar prima naar haar zin. Ze krijgt zelfs al jachttraining (aporteren, voor komen, zit en werken op de fluit) en dat doet ze hartstikke goed. Mijn zus heeft nml jachthonden en weet wel van wanten. Maar.........we missen haar zo vreselijk, en nu al helemaal in deze super belangrijke periode. Gelukkig komt ze elk weekend bij ons, ze moet toch met de kinderen blijven omgaan) dus morgen zien we haar weer. Ik baal er zo van!!!!!!

Zou ze ons nog wel als baas zien??? Hebben jullie misschien nog tips?
Jitske-Esther

Ongelezen bericht door Jitske-Esther »

dorscha schreef:hier ff wat minder nieuws........ik ben afgelopen donderdag uitgegleden en mijn been op 2 plaatsen gebroken. Nu een plaat met 12 schroeven rijker.......Het ergste is nog dat dorscha hier niet meer thuis is, maar bij mijn zus. Ik kan haar nml niet uitlaten en corrigeren en opvoeden vanuit de rolstoel, de kinderen zijn er nog te klein voor en met mijn man naar de zaak ik ook geen optie. Gelukkig heeft mijn zus zelf 4 honden en woont groot dus dorscha heeft het daar prima naar haar zin. Ze krijgt zelfs al jachttraining (aporteren, voor komen, zit en werken op de fluit) en dat doet ze hartstikke goed. Mijn zus heeft nml jachthonden en weet wel van wanten. Maar.........we missen haar zo vreselijk, en nu al helemaal in deze super belangrijke periode. Gelukkig komt ze elk weekend bij ons, ze moet toch met de kinderen blijven omgaan) dus morgen zien we haar weer. Ik baal er zo van!!!!!!

Zou ze ons nog wel als baas zien??? Hebben jullie misschien nog tips?
oesje, das minder nieuws, in ieder geval heel erg veel beterschap.
Je kan misschien af en toe eens bellen in de week, zodat ze je stem hoort.
en als je zus niet te ver weg woont, kunnen je kinderen ook eens even daar naartoe, gewoon om te spelen met dorsha.
Jess&Max

Ongelezen bericht door Jess&Max »

Oo wat balen zeg :cry:
Ik weet niet goed wat ik zeggen moet :oops:
Flink #*### (je snapt hem wel)
Hopen dat het met jou ook beter gaat.
BETERSCHAP :bloem:
Mila01

Ongelezen bericht door Mila01 »

ooooooooo wat erg zeg! Dat lijkt me cht vreselijk nu, in deze periode.
Hoe oud zijn je kinderen?
Geen tips, maar veeel betreschap gewenst!
willie

Ongelezen bericht door willie »

O jee, wat ontzettend vervelend. Begrijpelijk dat jullie haar missen, je wilt deze beginperiode natuurlijk 't liefste zelf doen. Wel erg fijn dat jou zus dit nu overneemt, dat is misschien een beetje troost.
Heel veel beterschap en het komt goed!
dorscha

lef allemaal de reacties :verliefd1:

We hebben een bezoekregeling getroffen!!!!!!!We halen haar vrijdags op en brengen haar zondags weer terug......in het weekend is mijn man er, dus dat gaat helemaal goedkomen. We beginnen er volgend weekend mee, en ze komt deze week af en toe bij ons met mijn zus.
Tja, deze puppietijd moeten we missen....maareh.....we krijgen er een goed getrainde puber voor terug :wink: :lol: :lol:

Onze kids zijn 5 en 8, dus te jong om uit te laten. Gelukkig snappen ze wel dat het niet anders kan.......

Ik zal proberen wat foto's te plaatsen van haar "pleeggezin". Gaat helemaal goedkomen!!!!!!!
dorscha

Afbeelding
dorscha

Afbeelding
Laatst gewijzigd door dorscha op 11 feb 2010, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
dorscha

Afbeelding
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Graag fotos plaatsen in de fotohoek anders wordt het allemaal erg onoverzichtelijk voor ons!
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Rob&Marlies

Ongelezen bericht door Rob&Marlies »

Hier weer even een update van Neo.
Eigenlijk gaat alles goed met Neo, natuurlijk heeft hij wel alle standaard puppy dingen zoals overal op willen kauwen en af en toe een ongelukje binnen. Al gaat Neo sinds een paar dagen wel bij de achterdeur zitten als hij moet plassen. Echter blijft hij daar soms maar kort zitten waardoor het dan onduidelijk is of hij nu moet plassen of niet of dat wij het net even niet gezien hebben. Maar doordat we nu beter opletten op wanneer hij bij de achterdeur zit gaat het wel beter. Al komt het nu ook wel af en toe voor dat hij 'per ongeluk' bij de achterdeur gaat zitten terwijl hij helemaal niet hoeft te plassen. Maar ja, dan moet hij van ons natuurlijk toch mee naar buiten en zien we buiten wel of hij nu moet plassen of niet.

Neo is inmiddels al 2x naar de babbypuppencursus geweest. Bij deze cursus wordt vrij speels al wat geleerd, deze cursus is er omdat honden bij onze hondenclub pas vanaf de 13 weken aan de cursus mogen beginnen en voor Neo wordt het waarschijnlijk nog later doordat er een lange wachtrij is. Op de babypuppencursus doet hij het vrij goed, vooral het spelen met andere pups vindt hij geweldig. De cursusleidster zei dat Neo een erg mooie labrador is en dat het een flinke reu zal worden van zo'n 40 à 45 kilo. En dat we hem dus nu al goed moeten leren dat hij niet aan de lijn mag trekken.

We zullen binnenkort wel weer wat foto's plaatsen. Deze zullen we dan in de fotohoek zetten en hier even vermelden dat ze daar staan.
dorscha

Zo zeg, Neo wordt dan inderdaad een flinkerd....wel leuk hoor, ik vind dat wel mooi, die grote labradors!!!
Plaats reactie