Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Bøkko

Ongelezen bericht door Bøkko »

Dat idee had ik ook eigenlijk. Houden we het daar gewoon op :wink: .
Bukko gaat het niet zelfstandig naar de bench toe, alleen om te kijken of er misschien nog iets te eten ligt. Het alleen zijn in de bench gaat alleen perfect. Hij kan erg goed alleen zijn. Ook in de auto levert dit geen probleem op, als hij een half uurtje in de auto ligt, heb ik donderdag tijdens de cursus ondervonden. Onbegrijpelijk hoe ze alles zo snel leren zeg :D . Vandaag gaat hij plaats leren, met de clicker is dat echt zo gebeurd. Binnen 10 minuten weet ie perfect wat er van hem verwacht wordt. (deze 10 minuten zijn dan wel over de hele dag uitgespreid hoor, anders is het niet grappig)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Goedemorgen allemaal !

Wat een leuke verhalen weer allemaal... sommige heel herkenbaar en sommige helemaal nieuw voor ons hihi

@ Bukko, hier zou ik het rijden ook niet toelaten hoewel ik eerlijk moet bekennen dat Daan hier niet eens een kans krijgt om te doen want ik vermijd andere honden buiten gewoon :oops:
Hij heeft genoeg honden gezien in zijn kleine leventje en kent de hondentaal super dus voor nu is het echt de focus op ons en niet op andere honden :)

@ Jose, Daan gaat hier nog niet uit zichzelf de bench in... meestal als hij niet in de bench zit zijn wij met hem bezig (of laten hem zelf lekker scharrelen) en na een tijdje zetten wij hem in de bench om te slapen en dat werkt goed.

Hier begint Daan al ietwat uit verhouding te gaan, zijn achterhand is hoger dan zijn voorhand :D
Verder is hij nog steeds heel makkelijk, in de bench vermaakt hij zichzelf met een speeltje of ligt hij lekker te slapen, kan al goed alleen zijn, en leert snel !!
Gister hebben wij een balonnenfeestje gehouden, een aantal balonnen opgeblazen en Daan er mee laten spelen (zodat hij kan wennen aan knallen)
Nu is Daan heel zacht in zijn bek, en het duurde LANG voordat er uiteindelijk een ballon kapot ging, maar toen dit gebeurde had hij er niets van :klasse:
Van de week ook een lift geprobeerd en ook daar merkte je niet eens dat er iets anders was dan anders (hij had het niet eens door volgens mij haha)

Winkelcentrum vind meneer toch wel het leukste om te doen geloof ik
Alle mensen die glimlachend voorbij lopen, alle nieuwe dingen op de straat, allemaal lekkere luchten en dan thuis lekker slapen :wink:

Woensdag beginnen wij dan ook eindelijk met de puppiecursus, en ben heel erg benieuwd hoe die dat gaat vinden !
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Dank je :D hij is niet alleen een heerlijke beer maar ook zo liefffffff !
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Wat heeft busa een geweldige kop! :verliefd1:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Zo dan, Busa lijkt ook een stukje grover te worden ?
Het is een mooi mannetje :verliefd1:

Ben zeer benieuwd hoe alle puppies er in het echt uitzien, gaan jullie allemaal naar Bennekom ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Kay schreef:Zo dan, Busa lijkt ook een stukje grover te worden ?
Het is een mooi mannetje :verliefd1:

Ben zeer benieuwd hoe alle puppies er in het echt uitzien, gaan jullie allemaal naar Bennekom ?

Ik waarschijnlijk wel maar ik ben wat later eerst naar puppiecursus om 9.00 uur.

Ik zou het wel leuk vinden om alle puppies te zien een foto is toch anders als in het echt :)
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Oooh wat lief zoals Busa daar ligt! :D :verliefd1: Wat een geweldige mooie vent!!!
kris

Ongelezen bericht door kris »

Wat schattig hoe busa onder de tafel ligt. Nu kan het nog over een paar weken past het al niet meer, haha.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Jaja, ook wij zijn aan het oefenen met staan, en vandaag geprobeerd om het eens vast te leggen buiten... maar dat is best moeilijk !!

En ik hou het snoepje veel te hoog waardoor hij zijn kop veel te ver omhoog trekt :oops:
Dus best handig als het eens op een foto staat, zie ik gelijk wat ik fout doe!

Maar al met al ben ik al best trots op ons mannetje !!

Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Ondanks zijn koppie een beetje te ver naar boven gericht is staat hij al ontzettend mooi! Wat goed van daan!

Het is een knapperd hoor :verliefd1:
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Ik ben zwaar verliefd op Daan :verliefd1: !
Tis zo'n mooi mannetje :) !! En hij doet het idd al goed hoor.

:lol: :lol: :verliefd1:
Bøkko

Wat een grappige foto's van Busa, Het zal wel een schok zijn wanneer hij er ineens achter komt dat het niet meer past :confused:

Daan wordt ook al een hele vent zeg. Hij kan keurig rechtop staan.

:confused: Bennekom? is daar de nationale puppieshow contest? Wanneer is dat en voor wie is dit?
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Monique wat staat Daan er mooi op zeg! Echt een prachtige foto (effe zonder de showeisen want die ken ik toch niet :P)!

En die foto vna Guusje is ook zo leuk haha :lol:
Bøkko

Ik kan vet goed op een kruk zitten. Dit heb ik mezelf geleerd!!
Afbeelding

Als ik er af wil, doe ik dat met een hele stoere sprong
Afbeelding

Maar rennen naar de baas is ook leuk, misschien heeft hij wel iets lekkers
Afbeelding
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Superleuke foto's van Bukko!! Ook al zo'n knappertje :verliefd1: .
Plaats reactie