Groeten,
Joost

Mooie banner zeg!!Julie schreef:Dat happen heeft Mona ook heel fel, maar zodra ze thuis is krijgt ze telkens "Auw en nee" te horen. Blijven volhouden is de boodschap. Heb gelezen dat ze het voor de tandenwissel (18 weken) volledig afgeleerd moeten hebben.

sooooeeee dat is stoer...iris schreef:Hallo puppymensen!!!
Daar zijn we weer even! Wat vervelend dat je ziek bent Sandra. Dat lijkt me echt niet leuk alls je net je pup hebt opgehaald.
Tessel doet het hartstikke goed, is behoorlijk ondeugend als hij wakker is, maar slaapt nog erg veel. Ik ben er vanmorgen om 6 uur uitgegaan en heb hem laten plassen en toen weer om 9 uur. Ik denk dat ik hem vannacht zelfs heel de nacht door laat slapen en pas morgenvroeg om 7 uur wakker maak, want het gaat zo goed! Gisteravond ishij meegeweest naar de paardjes en heb ik hem in de auto in de bench gelaten en daar heeft hij heel braaf geslapen en gespeeld. Er kwamen zelfs paarden vlak langs de auto gelopen en het deed hem helemaal niets! Echt zo'n voorbeeldig hondje! Maar, als hij baldadig is, dan zie ik ook wel echt af met hem hoor! Moet hem steeds corrigeren omdat hij geregeld in mijn kleren en handen hangt! Wat fijn dat de broertjes het ook allemaal zo goed doen!
De groetjes weer van Iris en Tesseltje

Dank je wel, Bowie heeft die voor me gemaakt... ben er heel fier opkristies schreef:Mooie banner zeg!!Julie schreef:Dat happen heeft Mona ook heel fel, maar zodra ze thuis is krijgt ze telkens "Auw en nee" te horen. Blijven volhouden is de boodschap. Heb gelezen dat ze het voor de tandenwissel (18 weken) volledig afgeleerd moeten hebben.
En hier wordt ook behoorlijk auw en foei geroepen. Hij lijkt het wel langzaam te begrijpen, alleen soms ``vergeet`` ie het even ..als we trouwens een aantal keer ac
achter elkaar foei zeggen gaat Chester op zijn rug liggen..
??:
Het is zoooo`n lekker ding!!!!!!!
( moet vanmiddag een middagje werken..zooo erg 8 uur niet bij Chester... )
Baasje heeft het rijk alleen met ons mannetje.. ..![]()
Groetjes Kristy

Gefeliciteerd!miran&joost schreef:Is waarschijnlijk een vorm van onderdanigheid. Liever dat , dan als een dolle door blijven gaan !
Hier heeft Miranda vanmorgen het pas aangelegde straatwerk ingeveegd (met Enzo er bij) . Daarna was die kleine zo moe van het veger-achtervolg-werk dat hij weer heerlijk heeft liggen slapen.
Hij zal het wel nodig hebben, want Miranda is vandaag jarig. Dus ook weer het nodige bezoek !!
groeten,
Joost

ooo klinkt goed hoor Iris!!iris schreef:Miranda, nog van herte gefeliciteerd hoor!![]()
Hier gaat alles nog steeds goed. Gisteren een heel eind (10 minuten) gaan wandelen met Tessel. Toen even uit laten rusten en weer 10 minuten terug. Dat lopen aan de riem is nog wel erg vervelend hoor. Hij gaat echt zitten en wil dan absoluut niet meer verder lopen. Geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens, toch.
Gisteravond gaan eten bij vrienden met 2 kindjes van 4 en 2 jaar oud. Tessel heeft een bijna een uur achter ze aan gerend en was dan ook bekaf op een gegeven moment. Ik kreeg later op de avond nog visite thuis en Tessel heeft zijn ogen niet open gehad, da's toch ook wat!
Vannacht heeft hij geslapen van 11 uur tot 7 uur!!!!!! Echt superfijn en alles blijft gewoon droog en hij is muisstil! Het enige wat ik weleens hoor is het piepen van een speeltje als hij zich omdraaid, maar ja, als dat het enige is.....
Morgen ga ik proberen om weer een uur later uit bed te komen en sta ik om 8 uur op! Benieuwd of ook dat goed gaat.
Succes allemaal met jullie pupsels en waarschijnlijk tot morgen! (Internet is aangevraagd, ze komen het alleen pas 5 januari aansluiten helaas, tot die tijd moet ik bij mijn ouders internetten!)
Groetjes Iris en Tessel