Les 2: Avatar en banner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
shadow2005
- Speurneus

-
Miranda&Senna
Ik heb iets geprobeerd er van te maken, maar heb geen idee hoe je de tube nog kunt verplaatsen op de afbeelding. Ik heb net gisteren een proefversie gedownload van PSP en dit is dus mijn allereerste werkje. Maar hoe krijg ik de kop van Senna in een mooie hoek.

(niet te hard oordelen hé over mijn kunstwerk
)

(niet te hard oordelen hé over mijn kunstwerk
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
Prachtig gedaan voor een eerste keer!Miranda&Senna schreef:Ik heb iets geprobeerd er van te maken, maar heb geen idee hoe je de tube nog kunt verplaatsen op de afbeelding. Ik heb net gisteren een proefversie gedownload van PSP en dit is dus mijn allereerste werkje. Maar hoe krijg ik de kop van Senna in een mooie hoek.
(niet te hard oordelen hé over mijn kunstwerk)
Aan de linker kant heb je dacht ik als 2de van boven je verplaatsgereedschap, een zwart kruisje, als je die pakt kan je de boel daarmee verschuiven.
Als je nl iets plakt als nieuwe laag, komt die altijd in het midden van het vel terecht
Groetjes Anca

-
Miranda&Senna
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
Om Senna achter de lijst te krijgen, moet je er in je lagenpalet (rechts) en goed op letten dat je op de goede laag staat als de selectie gemaakt wordt en dat je daarna van laag wisselt om te gaan gummen.Miranda&Senna schreef:Weer een andere gemaakt. Nu krijg ik alleen Senna niet achter de fotolijst zoals jij bedoelt denk ik.
http://i139.photobucket.com/albums/q301 ... 6297E0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan iemand me ook zeggen waarom Senna zo donker is. Het is wel erg leuk om te doen zeg.
Senna is zo donker, omdat je foto iets donker is. Je kan hem lichter krijgen door aanpassen - helderheid en contrast - helderheid/contrast. Daar zet je de helderheid op bv 10 en als je hem nog iets scherper wilt, zet je ook de contrast iets hoger.
Groetjes Anca

-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
Miranda&Senna
Voor mijn tweede werkje is het niet slecht toch? Dit is de avatar geworden.

Het is wel erg leuk om te doen, maar er gaat bij mij nog wel veel tijd inzitten dit was een middag werk. Moet zeggen Anca je legt het super duidelijk uit. Zelfs een leek als ik die nog nooit met dit prgramma gewerkt heeft kan het. Echt super.

Het is wel erg leuk om te doen, maar er gaat bij mij nog wel veel tijd inzitten dit was een middag werk. Moet zeggen Anca je legt het super duidelijk uit. Zelfs een leek als ik die nog nooit met dit prgramma gewerkt heeft kan het. Echt super.
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
smousje
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
Miranda&Senna