Dit lijkt toch niets eens op een labrador...
-
ankef
-
Dexyboy
-
Robyn
Sorry, my dutch isn't that good to express what I feel. I saw these pictures a few days ago. I can't help but keep thinking about them.
I know that these kind of breeders, for the money,, will mix and match anything. You can see it in there eyes, and in there tummies. One of the blond puppies looks retarded.
Holland is so very good in checking up on people with negeleted dogs. Is there not in Holland an a.s.p.c. here ? I saw the pic. last week. Can you not point them out somewhere>>?? Is there no site, with a blacklist? The people that buy these kinds of dogs, don't usually take them to the vet for shot or whatever. They get infections and then they breed with them again,.. these are like the kind of dogs COCO becomes. have you seen her and what she has been through?
I was truly shocked with what I saw and caused me to think about those litte babies the whole week.
what can we do??
I know that these kind of breeders, for the money,, will mix and match anything. You can see it in there eyes, and in there tummies. One of the blond puppies looks retarded.
Holland is so very good in checking up on people with negeleted dogs. Is there not in Holland an a.s.p.c. here ? I saw the pic. last week. Can you not point them out somewhere>>?? Is there no site, with a blacklist? The people that buy these kinds of dogs, don't usually take them to the vet for shot or whatever. They get infections and then they breed with them again,.. these are like the kind of dogs COCO becomes. have you seen her and what she has been through?
I was truly shocked with what I saw and caused me to think about those litte babies the whole week.
what can we do??
-
Bowy
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

-
Bowy
- Speurneus

- Contacteer:
-
Melinda
Ik lees het nu pas, maar hoe zielig ik de beestjes ook vind, dáárvandaan wil ik geen hond. Niet van die dierenbeul!
Ik ben tegen dierenleed en eet zelf geen vlees, koop alleen dierproefvrije cosmetica en probeer met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel door het leven te gaan.
Een hond hoeft van mij niet persé een stamboom te hebben, maar ik steek geen cent in dit soort ranzige bio-industrie!
Ik ben tegen dierenleed en eet zelf geen vlees, koop alleen dierproefvrije cosmetica en probeer met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel door het leven te gaan.
Een hond hoeft van mij niet persé een stamboom te hebben, maar ik steek geen cent in dit soort ranzige bio-industrie!
-
Melinda
Ja en het soort mensen dat daar even een hond komt scoren (alsof het een hamburger isrenate schreef:als je op hun site kijkt zie je dat bijna alle hondjes er zo slecht uitzien.
Echt zielig en schandalig dat zulke lui gewoon door kunnen gaan terwijl de meeste honden die daar vandaan komen ziek zijn!!
-
renate
- Speurneus

Sommige honden zijn zelfs in de "aanbieding"Melinda schreef:Ja en het soort mensen dat daar even een hond komt scoren (alsof het een hamburger isrenate schreef:als je op hun site kijkt zie je dat bijna alle hondjes er zo slecht uitzien.
Echt zielig en schandalig dat zulke lui gewoon door kunnen gaan terwijl de meeste honden die daar vandaan komen ziek zijn!!) is ook ziek!
het zijn dieren geen markt artikelen
Maar het nadeel is dat sommige mensen geen idee hebben dat de honden zo ziek zijn daar en komen daar thuis pas achter. Je moet tegenwoordig zo goed uitkijken waar je je hondje koopt
-
Melinda
Luister, ik wil ook graag weer een hond. We zitten momenteel een beetje krap financieel vanwege een iets uit de hand gelopen verbouwingrenate schreef:Sommige honden zijn zelfs in de "aanbieding"Melinda schreef:Ja en het soort mensen dat daar even een hond komt scoren (alsof het een hamburger isrenate schreef:als je op hun site kijkt zie je dat bijna alle hondjes er zo slecht uitzien.
Echt zielig en schandalig dat zulke lui gewoon door kunnen gaan terwijl de meeste honden die daar vandaan komen ziek zijn!!) is ook ziek!
![]()
het zijn dieren geen markt artikelen![]()
Maar het nadeel is dat sommige mensen geen idee hebben dat de honden zo ziek zijn daar en komen daar thuis pas achter. Je moet tegenwoordig zo goed uitkijken waar je je hondje koopt
Maar ik spaar liever voor een "dure"pup uit goede handen of geef een asielhond of herplaatser een goed leven dan dat ik daar zo'n arm schepseltje "uit de aanbieding" ga halen. Hoe hard ik zo'n beestje (en z'n moeder en broertjes en zusjes) ook een goed thuis gun! Ik haat dit soort malafide dierenhandelaren te erg.
In Luik heb je dat ook, van die puppensupermarkten, in van die louche zijstraatjes bij de zondagsmarkt op La Batte. Ik ben er één keer met een kennis naar binnen gelopen en ben ter plekke door het lint gegaan (echt waar!). Ze hebben me toen de winkel uitgezet en ik heb gezworen dat dit tuig nooit een cent aan me zal verdienen