Jade morgen voor het eerst naar puppyjachttraining

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Scruffy & Nevis

Ongelezen bericht door Scruffy & Nevis »

:feest1: Jade, gefeliciteerd met onze 1e halve verjaardag vandaag !! :birthday1: :band:

Groetjes je Broertje Shendor :twisted:

Afbeelding
Sylvia

Ongelezen bericht door Sylvia »

Shendor ook gefeliciteerd met onze eerste halve verjaardag :feest1: :birthday1: :orange10:

En wat heeft Shendor toch een mooie muts op.

Groetjes Sylvia en een pootje van je kleine zus Jade
Sylvia

Hoi Natascha,

Hoe is het met Shendor en met de andere broers en zussen? Met zijn kleine zusje gaat alles prima!!

Is er al iets bekend wanneer de puppyreunie is? Lijkt me namelijk zo leuk.

Groetjes Sylvia en een :zwartpootje: van Jade
Scruffy & Nevis

Hai Sylvia,

We zijn druk bezig met de reunie, maar we komen nog niet echt uit de data....wedstrijden, show, trainen etc. Maar de reunie komt er in ieder geval; we houden je op de hoogte !!

Met Shendor alles oké !!! Hij is 50 % :engel: en 50 % :twisted: ; een lekker manneke dus !!

Shendor heeft afgelopen week zijn 1e portie McNuggets verdient :lol: ; hij heeft zijn puppydiploma gehaald en is ook nog 1e geworden !! :braaf:
Zal binnenkort even een foto plaatsen ..... :foto:

Onlangs nog met zusje Yoni getraind en ook zij doet het nog steeds heel leuk. Met de andere pupjes gaat het gelukkig ook allemaal goed, alle baasjes zijn heel tevreden en zitten er mee op (jacht)cursus, en 1-tje zit bij een jager.

Groetjes van Broertje Shendor :zwartpootje: & papa Nevis :zwartpootje:
Sylvia

Hoi Natascha,

Ik wacht wat betreft de reunie rustig af. Leuk om te horen dat het zo goed gaat met alle broers en zussen.

Jade is vandaag ook geslaagd voor haar GBO diploma (golden basis opleiding). Ze is ook als 1e geeindigd. Het is maar goed dat mijn schoenen zo strak zaten anders was ik er nog langs gaan lopen. :wink:
Ze was nog wel de jongste hond.

Je snapt dus wel ik was hartstikke trots vandaag.

Groetjes Sylvia :zwartpootje: van Jade
Scruffy & Nevis

:feest2: Super gedaan !! Gefeliciteerd, we zijn trots op je !!

Dikke kus voor Jade van papa Nevis en broertje Shendor :feest1:
Sylvia

Ook wij zijn trots op Shendor :klasse: Hij is tenslotte ook eerste geworden. :feest2:

Ik heb Jade een dikke dus van papa en broer gegeven geef jij er een terug van zijn kleine zus en dochter :wohoo:
Scruffy & Nevis

Hey Sylvia,

Even een update van pup en pa; Juni 2009:
Afbeelding
Afbeelding

Shendor op zijn 1e vakantie naar de IWT
Afbeelding

Nevis op de kamioenenparade van de NLV afgelopen zondag
Afbeelding

En natuurlijk in het kader van Vaderdag van afgelopen zondag; Daddy's Boy !!
Afbeelding

Vandaag zijn ze alweer 8 maanden, wat gaat de tijd toch snel he !!
2 weken geleden hebben we zusjes Misty (teefje rood) weer eens gezien; ook zij is al een echte meid geworden en zit qua uiterlijk een beetje tussen Jade en Yoni in. Lijkt me leuk om snel de reunie te gaan houden, maar misschien wordt dat lastig met de vakantieperiode die eraan komt; zal eens gaan kijken naar een aantal data.

Ook Shendor is afgelopen zondag naar de show geweest en kreeg een Belovend in de puppyklasse; Very Happy Temperament !! stond er in zijn verslag, de KM heeft er idd kijk op, het is een gein-pup 1e klas !! Haha :lol:

Met Jade verder alles goed ? Als je zin hebt kunnen we binnenkort wel weer een keertje met Shendor :twisted: , Jade :engel: en Yoni :engel: samen gaan trainen, lijkt me leuk !! :lol:

Papa Nevis heeft afgelopen week zijn senioren-APK gehad bij de dierenarts en hij was nog steeds 100 % oké; we gaan met hem dus nog lekker wat Maps en WT's lopen dit jaar !!

Tot snel !! 8)

Groetjes Natascha & The Black Devils :twisted: :twisted:
Sylvia

Hey Natascha,

Wat een leuke foto's weer van Shendor en Nevis. En wat leuk om te horen dat alles goed gaat! Wat goed dat Shenor weer een belovend heeft gehaald op show. Jade heeft toch wel een hele knappe broer :wink:

Met Jade alles goed. Ze gaat volgende week zaterdag in Borculo bij de NLV een C diploma proberen te halen. Ik ben benieuwd dat is natuurlijk hartstikke spannend voor haar. Ik hou je in ieder geval op de hoogte. Vandaag nog even getraind maar Jade was een :twisted:

Het lijkt me hartstikke leuk om met Yoni en Shendor nog een keer te oefenen. Daar kunnen we nog een hoop van leren. Als je een datum of datums hebt dan zal ik kijken of ik kan.

Ik hoop ook heel erg dat er een reunie komt dat lijkt me zo leuk :D :D

Tot snel

Groetjes Sylvia en :bruinpootje: van Laica en :zwartpootje: van Jade
Scruffy & Nevis

Haihai,

Zo :shock: superknap dat jullie al gaan proberen een C-diploma te halen zeg !! :klasse: . Zo ver is Shenneke nog lang niet hoor...... :twisted:.

Misschien komen wij nog wel even kijken met de Black Devils naar hun knappe dochter/ zusje !!

We wensen jullie alvast heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier; jullie zullen vast de jongste zijn denk ik !!

Veel (trainings) voorpret gewenst en misschien tot volgende week dan !!

Groetjes Natascha, Nevy en Shenneke
Sylvia

Hoihoi,

We gaan proberen he om een C diploma te halen. Want ze begint puber streken te krijgen. Ik denk maar zo we gaan voor een leuke dag en we hopen op een diploma, maar ze word van zo'n dag zeker niet dommer.

Het zou leuk zijn als jullie volgende week komen kijken :lol:

Misschien tot volgende week en ik houd je in ieder geval op de hoogte

Groetjes Sylvia en Jade :twisted:
Scruffy & Nevis

De uitnodigingen voor de reunie zijn deder uit, dus je ziet hem één dezer dagen wel verschijnen !!!

Verder dacht ik dat het volgende mischien leuk voor jullie is; op zaterdag 11 juli wordt er door de KNJV Zeeland een oefenwedstrijd gehouden op C, B en A-niveau op het wedstrijdterrein in Rilland. Je hoeft hiervoor niet in te schrijven, dit kun je gewoon 's morgens daar doen en het kost voor de beginers (C) maar E 15,--.
Zie http://www.zeeuwsejachthonden.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;.

Groetjes uit Breda en misschien tot zaterdag
Sylvia

Ik heb vandaag de uitnodiging gehad en hem natuurlijk gelijk weer naar je opgestuurd. Ik kan alle dagen behalve 1 augustus.

Lijkt me zo leuk :feest2:

Op 11 juli is zeker een goed idee. Doe jij mee? Ik moet even kijken of ik moet werken maar anders hou ik me aanbevolen.

Groetjes Sylvia en misschien tot zaterdag.
Sylvia

Hoi Natascha,

Bedankt voor je smsjes. Ik ben inderdaad super trots op Jade ze heeft het toch maar even gedaan. Ze had voor het volgen een 7. Ze liep een beetje achter, voor het vooruitsturen een 8. Ze kwam volgens de keurmeester met een boog terug vandaar een 8, voor af en blijf een 10, voor apport uit diep water en te land een 6. Er gingen heel veel honden af op het apport te land. Jade ging weg pakt de dummy rent heel hard het bos in, ze was niet de enige. Daar zijn veel nullen gevallen en bij het apport uit diep water ook. Ze sprong daar in en liet de dummy nog een keer op het land vallen om zich uit te schudden.

Heb je al veel reacties van de reunie??

Groetjes Sylvia en Jade
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Gefeliciteerd met je C-diploma!! :feest3:

Ik ben vandaag Soerendonck geweest, waar men ook jachtproeven had!! Erg leuk om dat ook eens te zien.
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik met Yara op examen kan. :) Maar.......we blijven oefenen!!
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Plaats reactie