Kira, ons volhoudstertje

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ja, steeds is het weer een 1e keer zonder haar en dat doet elke keer weer even veel pijn lijkt het wel he? :cry:

Kan me goed voorstellen hoe jullie je moeten voelen, hier zitten ook al heel wat maatjes aan de andere kant van de regenboogbrug op ons te wachten. En ze worden nog allemaal gemist......... :(

Jullie denken er prima over na en gaan er bewust mee om, dus ik denk dat het wachten dan wel lang is misschien, maar straks kun je met de fokker gaan meeleven en komt toch ook de voorpret weer. :) Eerst nu maar jullie baby, daar heb je straks ook veel afleiding en drukte van, kun je je daar helemaal op richten. Dat maakt ook dat de tijd sneller voorbij is denk ik. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Hé Driekie! Ja meid, het valt niet mee, hé, en het zal nog wel een hele tijd duren voordat het ergste gemis ietsjes minder wordt. Maar dat kan ook niet anders, ze zijn zo lang bij je geweest, dus het heeft ook echt tijd nodig om dit allemaal te verwerken. Ik mis Youri ook nog steeds zo erg!

Neem er de tijd voor en geniet van je zwangerschap. Kira weet van je baby af en ze houdt je zeker in de gaten samen met Bo.

Ik denk aan je, veel liefs van Alice.
Afbeelding
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Neem er de tijd voor en geniet van je zwangerschap. Kira weet van je baby af en ze houdt je zeker in de gaten samen met Bo.

Ik denk aan je, veel liefs van Alice.

Mooi gezegd Alice!!
Groeten van Chester en Bolton, staan hier helemaal achter :klasse:
Plaats reactie