Droogmachine........
-
roef
- Speurneus

-
Els
- Speurneus

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

Ik moet zeggen dat jullie anderen wel erg enthousiast maken (mij inclusief
)
Ik vraag mij alleen wel af waar ieder dit doet, gewoon in zijn huis of buiten? Ik heb een apartement en heb daar ook geen frietpan ivm de lucht die hier dus zo ontzettend blijft hangen
Maar als ik het allemaal zo lees lijkt het me dat je super snackies krijgt die Tabor ook wel lust denk ik
Ik vraag mij alleen wel af waar ieder dit doet, gewoon in zijn huis of buiten? Ik heb een apartement en heb daar ook geen frietpan ivm de lucht die hier dus zo ontzettend blijft hangen
Maar als ik het allemaal zo lees lijkt het me dat je super snackies krijgt die Tabor ook wel lust denk ik
-
roef
- Speurneus

gewone vleesjes droog ik binnen,maar op een gegeven moment wordt je het gezoem wel zatdaantjuh85 schreef:Ik moet zeggen dat jullie anderen wel erg enthousiast maken (mij inclusief)
Ik vraag mij alleen wel af waar ieder dit doet, gewoon in zijn huis of buiten? Ik heb een apartement en heb daar ook geen frietpan ivm de lucht die hier dus zo ontzettend blijft hangen![]()
meestal droog ik in de garage en dat is voor vis en pens(he els
je zou als je een beschut balkon hebt ook daar kunnen drogen,let wel er moet geen water bij komen dus echt beschut.
en je hond zal het heerlijk vinden
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

Dat is bij ons niet echt het geval:(roef schreef:gewone vleesjes droog ik binnen,maar op een gegeven moment wordt je het gezoem wel zatdaantjuh85 schreef:Ik moet zeggen dat jullie anderen wel erg enthousiast maken (mij inclusief)
Ik vraag mij alleen wel af waar ieder dit doet, gewoon in zijn huis of buiten? Ik heb een apartement en heb daar ook geen frietpan ivm de lucht die hier dus zo ontzettend blijft hangen![]()
Maar als ik het allemaal zo lees lijkt het me dat je super snackies krijgt die Tabor ook wel lust denk ik![]()
meestal droog ik in de garage en dat is voor vis en pens(he els)wel net zo prettig.
je zou als je een beschut balkon hebt ook daar kunnen drogen,let wel er moet geen water bij komen dus echt beschut.
en je hond zal het heerlijk vinden
In geval van gezoem is dat nog niet eens het probleem:p Zoveel geluiden als er uit de flat komen door buren of verkeer (trein) buiten
Dus op zoek naar een ander huisje
-
Els
- Speurneus

-
Lunatic
- Speurneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
donna
- Middelgrote hondenneus

Gisteren gedroogde snacks gekocht voor de training van Faye. We willen nu zelf gaan drogen en hebben het topic doorgelezen. Goede waardevolle tips. Nu vraag ik me af of de bohman veel herrie maakt. Hij kan bij ons in de garage en eventueel in het houthok. We hebben daar ook stroom.
Ik ben wel enthousiast gemaakt door jullie verhalen.
Ik ben wel enthousiast gemaakt door jullie verhalen.
-
Els
- Speurneus

Ik stoor me er niet aan. Hij staat hier in de keuken en met de andere geluiden in huis hoor ik dat ding niet eens.
Na een uurtje of 13 gaat het wel vervelen trouwens, maar zolang drogen komt hier niet vaak voor.
Volgende week maar eens nijnen-oren zelf proberen te drogen, geen idee hoe lang dat erin moet. Zal vast lang zijn.
Na een uurtje of 13 gaat het wel vervelen trouwens, maar zolang drogen komt hier niet vaak voor.
Volgende week maar eens nijnen-oren zelf proberen te drogen, geen idee hoe lang dat erin moet. Zal vast lang zijn.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Els
- Speurneus

-
Labje
- Speurneus