Droogmachine........

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Jaaaa, ik heb runderlippen en zandspiering liggen. Maar hoelang zou dat in de droger moeten? :confused: Ik gebruik een bohmann..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

een uur of 8? ik heb ook een bomann(wie niet hier :D )
ik heb nog nooit lip en vis gedroogd maar in 8 uur heb je veel gedroogd dus lijkt me dit ook wel lukken.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Els
Speurneus
Speurneus

Die lippen zitten er inmiddels 12 uur in en ik vind ze nog niet krokant genoeg.
De zandspiering had ongeveer 10 uur nodig voor ze goed droog waren, maar ik droog liever pens als vis :D :D
Groetjes,
Els

daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Ik moet zeggen dat jullie anderen wel erg enthousiast maken (mij inclusief :lol: )
Ik vraag mij alleen wel af waar ieder dit doet, gewoon in zijn huis of buiten? Ik heb een apartement en heb daar ook geen frietpan ivm de lucht die hier dus zo ontzettend blijft hangen :?
Maar als ik het allemaal zo lees lijkt het me dat je super snackies krijgt die Tabor ook wel lust denk ik :lol:
roef
Speurneus
Speurneus

daantjuh85 schreef:Ik moet zeggen dat jullie anderen wel erg enthousiast maken (mij inclusief :lol: )
Ik vraag mij alleen wel af waar ieder dit doet, gewoon in zijn huis of buiten? Ik heb een apartement en heb daar ook geen frietpan ivm de lucht die hier dus zo ontzettend blijft hangen :?
Maar als ik het allemaal zo lees lijkt het me dat je super snackies krijgt die Tabor ook wel lust denk ik :lol:
gewone vleesjes droog ik binnen,maar op een gegeven moment wordt je het gezoem wel zat :roll:
meestal droog ik in de garage en dat is voor vis en pens(he els :D )wel net zo prettig.
je zou als je een beschut balkon hebt ook daar kunnen drogen,let wel er moet geen water bij komen dus echt beschut.

en je hond zal het heerlijk vinden :D
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

roef schreef:
daantjuh85 schreef:Ik moet zeggen dat jullie anderen wel erg enthousiast maken (mij inclusief :lol: )
gewone vleesjes droog ik binnen,maar op een gegeven moment wordt je het gezoem wel zat :roll:
meestal droog ik in de garage en dat is voor vis en pens(he els :D )wel net zo prettig.
je zou als je een beschut balkon hebt ook daar kunnen drogen,let wel er moet geen water bij komen dus echt beschut.

en je hond zal het heerlijk vinden :D
Dat is bij ons niet echt het geval:(
In geval van gezoem is dat nog niet eens het probleem:p Zoveel geluiden als er uit de flat komen door buren of verkeer (trein) buiten :eusashhh: :lol:
Dus op zoek naar een ander huisje :roll: haha en dan kunnen we nu ondertussen wel lekkere vlees hapjes maken :D
roef
Speurneus
Speurneus

succes,het is echt verslavend om te doen :D
Els
Speurneus
Speurneus

Hier staat ie in de keuken met een bakje met schoonmaakazijn ernaast. Dat vangt veel van de geuren op. Pens en vis ruik je behoorlijk (met die azijn ernaast gaat het een stuk beter :D ), maar verder erger ik me niet aan de geuren.
Groetjes,
Els

Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Hier het gewone vlees binnen, onder de afzuigkap voor de zekerheid, gezoem hoor je dan ook niet :D
Stinkdingen als pens e.d. doen we in de schuur, wat altijd goed te merken is aan de buurthondjes :lol:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik droog vlees gewoon in de keuken. Sterker ruikend spul gaat naar zolder. :D
Het gezoem kan idd irriteren op den duur. Van de zomer kan het ook wel in de schuur, maar nu is het me te koud, elke keer naar buiten. :?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Gisteren gedroogde snacks gekocht voor de training van Faye. We willen nu zelf gaan drogen en hebben het topic doorgelezen. Goede waardevolle tips. Nu vraag ik me af of de bohman veel herrie maakt. Hij kan bij ons in de garage en eventueel in het houthok. We hebben daar ook stroom.
Ik ben wel enthousiast gemaakt door jullie verhalen.
Els
Speurneus
Speurneus

Ik stoor me er niet aan. Hij staat hier in de keuken en met de andere geluiden in huis hoor ik dat ding niet eens. :D
Na een uurtje of 13 gaat het wel vervelen trouwens, maar zolang drogen komt hier niet vaak voor.

Volgende week maar eens nijnen-oren zelf proberen te drogen, geen idee hoe lang dat erin moet. Zal vast lang zijn. :roll:
Groetjes,
Els

roef
Speurneus
Speurneus

hier snort tie weer met gehakt balletjes voor de speurtraining morgen(beloning)
Els
Speurneus
Speurneus

Miranda heb jij weleens nijnen oren gedroogd? Die zandspiering raad ik je ten zeerste af, dat meurt :D echt heeeel erg, runderlippen gaan prima, maar je moet wel geduld hebben :D
Groetjes,
Els

Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Vallen de gehaktballetjes niet uit elkaar als ze gedroogd zijn of doe je nog wat paneermeel of zoiets doorheen, want ik heb gehakt in huis en morgen ook training, dus dan zou ik het ook wel willen proberen. :)
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Plaats reactie