gefeliciteerd, wat ontzettend leuk voor je, hoeveel konden ze er zien op de echo?
Heel veel plezier en succes de komende periode.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
marron schreef: gefeliciteerd, wat ontzettend leuk voor je, hoeveel konden ze er zien op de echo?
Een buik vol precieze aantal wordt nog even afwachten Trouwens je pikt mijn pupkopers van mijn lijst heeft er één afgezegd omdat die een pup van Ayay krijgt potverdikkie! Nee, hoor ik heb er nog genoeg over
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra
marron schreef: gefeliciteerd, wat ontzettend leuk voor je, hoeveel konden ze er zien op de echo?
Een buik vol precieze aantal wordt nog even afwachten Trouwens je pikt mijn pupkopers van mijn lijst heeft er één afgezegd omdat die een pup van Ayay krijgt potverdikkie! Nee, hoor ik heb er nog genoeg over
Ow gelukkig, anders stuur ik ze zo terug naar je hoor
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
O, wat lijk Xara op onze Flopke qua uitdrukking! Dacht echt ff dat ik onze eigen kleine meid zag! Ik ben misschien nog niet zo ingevoerd, maar van welke kennel zijn jullie? Kon het niet opmaken uit je banner ed.
Kleine update, de kraamkamer in elkaar gezet Hij is nog mooier dan voorheen nu deze geschilderd is (waterbasisverf) Xara was helemaal blij toen we deze neerzette en de familie kwam allemaal even kijken wat er gebeurde. Kijk zelf maar:
Xara blij
Even samen testen
Xara komt zich er graag mee bemoeien als we het waterdichte zeil erin willen leggen
En als alles klaar is komt poes ook nog even buurten:
***Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd!***
Groetjes, Petra