Jochem is vanmorgen aangevallen
-
Koor
- Hele grote hondenneus

Jochem staat nog steeds in de "kijk eens hoe zielig ik ben"modus. Vond het wel leuk dat je hem lampie noemde maar het is echt geen licht hoor! Hij loopt overal tegenaan met zijn kap en kan er helemaal niet mee overweg. Zijn oor ziet er rustig uit en hij lijkt er geen last van te hebben. Heb vanmorgen even goed kunnen kijken naar zijn oor en het is toch groter dan ik dacht. We gaan hem vandaag ook nog maar even lekker verwennen.
Ik ben alleen heel benieuwd wat de uitwerking van dit alles gaat worden. Ik hoop dat hij wat rustiger naar andere honden toe wordt en wat minder last heeft van bananen. Of hij heeft nu geleerd dat de eerste klap een daalder is en wordt alleen maar dominanter.......we gaan het zien.
Ik ben alleen heel benieuwd wat de uitwerking van dit alles gaat worden. Ik hoop dat hij wat rustiger naar andere honden toe wordt en wat minder last heeft van bananen. Of hij heeft nu geleerd dat de eerste klap een daalder is en wordt alleen maar dominanter.......we gaan het zien.

Met dank aan Sharon
-
roef
- Speurneus

sterkte er maar weer mee,het zijn soms van die onbenullen he
roef denderde ook altijd op alles en iedereen af(hoe ik ook trainde
)
sinds de kroonjuwelen verwijderd zijn is dat gelukkig verleden tijd en is alle aandacht weer voor mij
én geen baasjes en honden die over de p*ss gaan omdat het monster er aan komt stuiven 
roef denderde ook altijd op alles en iedereen af(hoe ik ook trainde
sinds de kroonjuwelen verwijderd zijn is dat gelukkig verleden tijd en is alle aandacht weer voor mij
-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
sharon66057
- Speurneus

-
Silly
Ach arme Jochem, verwen hem maar lekker.
Die van mij heeft ook wel eens een gaatje in zijn oor gehad. Dat kwam ook door die bananen in zijn oren. Gelukkig was het maar een klein gaatje en is het helemaal vanzelf genezen. Ik dacht dat ie misschien oorbellen zou kunnen gaan dragen maar het is helemaal dicht gegaan.
Die van mij heeft ook wel eens een gaatje in zijn oor gehad. Dat kwam ook door die bananen in zijn oren. Gelukkig was het maar een klein gaatje en is het helemaal vanzelf genezen. Ik dacht dat ie misschien oorbellen zou kunnen gaan dragen maar het is helemaal dicht gegaan.
-
Venz2011
- Middelgrote hondenneus

-
kiaora
-
Koor
- Hele grote hondenneus

UPDATE
Het gaat gelukkig weer een stuk beter met Jochem. De wond lijkt mooi te genezen en de AB doet zijn werk dus goed. De kap is nog steeds een onding en moet af als we naar buiten gaan want met kap weigert Jochem te plassen. Nog even twee foto's van zijn oor nu
De buitenkant

En de binnenkant

De buitenkant

En de binnenkant

Laatst gewijzigd door Koor op 28 sep 2011, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Annamaria
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Het ziet er gelukkig mooi rustig uit. Als de haartjes er weer op zitten zie je er denk ik niks meer van. Het is wel een harde les voor hem geweest, hopelijk gebeurt het niet nog een keer.
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Nog een kleine week en dan mag de kap eraf Jochem...volhouden
.
Hier ook 2 blonde mannen die enthousiast op honden afgaan alleen weet de oudste een pauzemoment in te lassen net voordat hij de andere hond bereikt. Uiteraard wel eens een flinke snauw gehad maar gelukkig tot nu nog niet een verwonding opgelopen. Hopelijk bedenkt Jochem zich een 2e keer voordat hij zijn enthousiasme laat zien aan een andere vierpoot.
Hier ook 2 blonde mannen die enthousiast op honden afgaan alleen weet de oudste een pauzemoment in te lassen net voordat hij de andere hond bereikt. Uiteraard wel eens een flinke snauw gehad maar gelukkig tot nu nog niet een verwonding opgelopen. Hopelijk bedenkt Jochem zich een 2e keer voordat hij zijn enthousiasme laat zien aan een andere vierpoot.
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven