Ik wilde niet zeuren, maar ik dacht eigenlijk hetzelfde. Vooral als je elleboogproblemen hebt meegemaakt bij je hond, ben je extra gefocusd.rubia schreef:ik ben verlieft .maar een vraagje? ben je niet bang voor haar poten
omdat ik een gladden vloer ziet op de foto. dat kan later problemen geven
over 2 weken op kraamvisite
-
Labje
- Speurneus

Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke

-
sharon66057
- Speurneus

-
mike en debby
-
Balou2010
Toen wij onze Balou ophaalde was hij 6 weken (ja heel erg vroeg, maar kon niet langer bij de moeder blijven aangezien zij haar hele tepels kapot en ontstoken had..) toen woog hij 5 kg.. met 8 weken, 8.8 kg..
Wij hebben ook een gladde vloer (Laminaat),, en was heel bang voor ED en HD.. Maar we spelen zo min mogelijk binnen, als we spelen met Balou gaan we vaak naar buiten (grindtegels en gras) of op een grasveld.. Dan lijkt het mij dat het goed moet komen...
Heel veel succes met je pup. het is echt een scheetje..!!

Wij hebben ook een gladde vloer (Laminaat),, en was heel bang voor ED en HD.. Maar we spelen zo min mogelijk binnen, als we spelen met Balou gaan we vaak naar buiten (grindtegels en gras) of op een grasveld.. Dan lijkt het mij dat het goed moet komen...
Heel veel succes met je pup. het is echt een scheetje..!!
-
mike en debby
de DA vond dat ze er goed uitzag en hij heeft niks gezegd over dat ze te licht is of iets. ze ziet er niet mager uit vind ik en ze groeit goed met gewicht en grootte.
ik heb al meerdere reacties gehad over t laminaat wat ik heb, maar bo is vrij rustig binnen in huis en als ze speelt is dat vaak buiten. ik hou haar zelf ook goed in de gaten natuurlijk en tuurlijk speelt ze ook wel binnen maar dan ga ik niet een balletje rollen of iets. ze is helemaal gek op van die kauwdingen dus dan speelt ze daar binnen mee en t balletje of wat ander speelgoed gaat mee naar buiten
ik heb al meerdere reacties gehad over t laminaat wat ik heb, maar bo is vrij rustig binnen in huis en als ze speelt is dat vaak buiten. ik hou haar zelf ook goed in de gaten natuurlijk en tuurlijk speelt ze ook wel binnen maar dan ga ik niet een balletje rollen of iets. ze is helemaal gek op van die kauwdingen dus dan speelt ze daar binnen mee en t balletje of wat ander speelgoed gaat mee naar buiten
-
vanhaut
- Grote hondenneus

zou toch een kleed neerleggen..
onze fokker is nog bij ons thuis geweest voordat wij Bo meekregen.. wij hebben ook laminaat.. Daar moest dus een kleed op anders kregen wij Bo niet mee (we hebben een karpet laten maken bij kwantum).. het heeft er ruim 1 1/2 jaar gelegen.. nu is het weg.. Ik zou toch heel voorzichtig zijn hoor met die kleine..
onze fokker is nog bij ons thuis geweest voordat wij Bo meekregen.. wij hebben ook laminaat.. Daar moest dus een kleed op anders kregen wij Bo niet mee (we hebben een karpet laten maken bij kwantum).. het heeft er ruim 1 1/2 jaar gelegen.. nu is het weg.. Ik zou toch heel voorzichtig zijn hoor met die kleine..
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
mike en debby