Het klappert en is verdubbeld..............

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

pipster schreef:aaaaawww! Maarr. wat is een twist :confused:

Mss dat ik idd wel wat met m ga doen.. maar eerst maar eens verhuizen!
Een twist is draaien om hun eigen as. Linksom of rechtsom. Dat leer je aan door een lekker hapje langs hun snuit in de richting van hun staart te bewegen. Daardoor gaan ze zich omdraaien. Dat was een moeilijk moment voor Pip: Waarom geef je dat stukje kip nu niet gewoon ff??????? :evil: :lol: Ik ga het vandaag nog eens proberen met hem. Het is regenachtig en dan houd ik ze binnen nog even zoet.

Nu ligt de hele bubs te slapen hier. :D Dat mooie kussen is ingepikt door Missy en Baila. Lina ligt op Baila's piepkleine stretchertje en Pip naast haar in de grote JP mand. Volstrekte rust dus. 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Ollie »

Nino&Toosje schreef:Het was een heerlijke wandeling daar op de Lage Vuursche, alleen een beetje jammer dat 3000 andere Nederlanders dat ook vonden :lol: Wat zijn die zwartjes turbo-renners. Geweldig!! Leuk om ook Carola weer eens te zien.
Ik stond wel in de file, want jonge jonge, wat was het druk! Maar het weer was dan ook geweldig!!
Ik denk dat wij jou hondjes buiten hebben zien liggen (net voor de paardjes). Wij hadden gewandeld in Hoge Vuursche (net aan de andere kant van de N weg tussen Hilversum en Baarn), heerlijk rustig daar :wink:
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ollie schreef:
Nino&Toosje schreef:Het was een heerlijke wandeling daar op de Lage Vuursche, alleen een beetje jammer dat 3000 andere Nederlanders dat ook vonden :lol: Wat zijn die zwartjes turbo-renners. Geweldig!! Leuk om ook Carola weer eens te zien.
Ik stond wel in de file, want jonge jonge, wat was het druk! Maar het weer was dan ook geweldig!!
Ik denk dat wij jou hondjes buiten hebben zien liggen (net voor de paardjes). Wij hadden gewandeld in Hoge Vuursche (net aan de andere kant van de N weg tussen Hilversum en Baarn), heerlijk rustig daar :wink:
Ja, dat was het drietal van Dorette idd. Wij zaten net wat te drinken aan een van de tafels buiten. :)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Vanmiddag was het droog met een zonnetje. Het windje trok wat aan en het voelde wel frisjes, maar toch lekker in het bos gelopen met het kwartet.
Een paar foto's, de rest in het album. 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding (Hij apporteerd en zoekt goed Aimee!)

Afbeelding

Ze liggen nu weer bij te komen van de inspanningen. :D
pipster

Ongelezen bericht door pipster »

Ooooohh leuke foto's weer! Zeker die waar Pip en Lina samen met het oranje (ahum) ding lopen!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

pipster schreef:Ooooohh leuke foto's weer! Zeker die waar Pip en Lina samen met het oranje (ahum) ding lopen!
In het album staan er nog een paar. Wilde ze niet allemaal hier posten........ :)

Ze hebben zo lekker gespeeld. Net hebben ze gegeten en Lina en Pip zitten nu op hun uitlaatbeurt te wachten. Wim doet ze tegelijk en dat gaat erg goed! :klasse:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Tijd voor een update maar weer. :)

Gisteren hebben de dames en heer een rustdag gehad. Ik moest hoognodig poetsen in huis. Dus hebben ze alleen in de buurt rondgehangen. Dat was niet zo erg, het was niet echt lekker weer.

Vandaag was de hele dag mijn jongste kleindochter (die van de foto met Pip) hier. Ze gaat straks mee naar de flyball training en blijft logeren. Hoeft niet naar school, dus dan kan het weer eens. 8)

Dus Pip mag straks ook weer mee naar de KC. Hij weet het al precies als de auto daar is gestopt. :twisted:
Na afloop van het flyballen gooi ik dan met hem nog even balletjes en lopen we gezamelijk, dus Pip ook, nog een blokje om.

Morgen gaan we weer naar het bos, dan is de kleindochter weer naar huis en de rust weergekeerd. 8)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Mijn kleindochtertje vond Pip helemaal super en lief. Wel vond ze het verwarrend, wie is nu wie he? :lol:

En na nog een lekkere boswandeling ligt de hele boel weer in dromenland.

Niets ligt lekkerder dan anderhonds kussen.
Afbeelding

En :shock: -zielig he- dan gaat Pip op het iniminie stretchertje van het ratje.
Afbeelding

Dat doet zijn zus ook vaak, dus hij zal het afgekeken hebben denken wij. Maar hij ziet er wel reuze zielig uit op deze foto. :D
Afbeelding

Morgen hebben we weer een foto-geniek uitje gepland.
Dus wordt vervolgd hoor. 8)
pipster

Ongelezen bericht door pipster »

aaawwww pip is verbannen :shock: :lol:

hij kan idd heel zielig kijken.... Mis mn ventje.. :cry: :verliefd1:

Bij ons is het huis leeg, wij zjn doodmoe, en zitten nu in een hotel. Filmpje erbij en daarna lekker tukken. En hopen dat de grieken morgen niet staken! :?
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Fijne vakantie, lekker even ontspannen en uitrusten toch? :milkshake: :smiley28: 8)

Pip houdt het hier nog wel een paar dagen vol hoor. :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Vanmorgen met Lina naar de jachttraining. Pip staat al bij de deur zodra hij denkt dat iemand zijn jas gaat pakken, maar nu kon hij dus niet mee........
Gelukkig hadden we leuke plannen voor de middag. :D

Mijn broer was jarig en die woont in Noord-Holland. Mooi excuus om met de honden naar het strand te gaan toch?
Zo gezegd zo gedaan. Na een lange rit met files en omleidingen waren we later in Hargen a/z dan we gedacht hadden. Maar nog genoeg tijd voor dolle pret aan het water gelukkig:

Hollandse bergen, voelt Pip zich misschien beter thuis. :wink:
Afbeelding

Verplichte groepsfoto:
Afbeelding

Pip zwemt ook in zout water!
Afbeelding

Ik krijg je nog wel!
Afbeelding

Grote plons. :D
Afbeelding

Mooi in beweging.
Afbeelding

En hier ging het om: balletjesssss
Afbeelding

In het album staan er nog meer.
http://s3.photobucket.com/albums/y61/Sa ... ij%20Lina/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Wachtwoord = nog pip-pip

Tijdens het kopje koffie bij mijn broer hebben ze in de auto liggen slapen met zijn vieren. :moe: En nu is het hier een gesnurk van jewelst in de kamer. :?
lucievd
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door lucievd »

Mooie foto's hoor!
Heb ze allemaal even bekeken, zag er heerlijk uit zo aan het strand en in de zee! :D
Het mooiste wat er is, je hondjes zien genieten en daarna natuurlijk lekker snurken :wink:
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Ik vind Pip zo leuk! :verliefd1: Het is maar goed dat hij niet bij mij logeert want ik had hem niet meer terug gegeven :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

haha jij vond pip altijd al leuk ja..... :klasse: 8)
al me kinders uitgevlogen
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

speurneus carola schreef:haha jij vond pip altijd al leuk ja..... :klasse: 8)
Neeeeeeeeee, dat was Fen die ik zo leuk vond/vind, Pip heb ik nooit gezien :D
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Plaats reactie