Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:
kristies schreef:
shadow2005 schreef: Ook wel leuk hoor als ze eenmaal groot zijn :wink: Lekker lange wandelingen e.d. maken :D :wink:
ja dat is ook weer waar... :D en misschien gaat hij ook nog wel beter luisteren... :roll: :lol:
Of niet.. :lol: :wink:
nou dat hoop ik toch wel.. :?

anders.. :evil: en dat is ook niet leuk.. :wink:

Vanavond verwacht ik na de puppy-training een voorbeeldig puppy-hondje mee naar huis te krijgen.. :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Nou, het viel mij reuze mee dinsdag! Finn had zo waar aandacht voor mij en heeft zich nauwelijks met de andere pups bezig gehouden. Aan het begin probeerde hij het wel, maar ja, ik had natuurlijk wel de hondensnoepjes he :)!
Wij bleven dit keer (omdat het de eerste les was) binnen. Volgende week gaan we buiten op het veld trainen...ben benieuwd. Finn vond het in ieder geval best leuk allemaal en ik ook. Zo leuk om samen met je hond te werken/leren. We zijn al hard aan het trainen hier met de oefeningen. Het gaat steeds beter :D
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Nou, het viel mij reuze mee dinsdag! Finn had zo waar aandacht voor mij en heeft zich nauwelijks met de andere pups bezig gehouden. Aan het begin probeerde hij het wel, maar ja, ik had natuurlijk wel de hondensnoepjes he :)!
Wij bleven dit keer (omdat het de eerste les was) binnen. Volgende week gaan we buiten op het veld trainen...ben benieuwd. Finn vond het in ieder geval best leuk allemaal en ik ook. Zo leuk om samen met je hond te werken/leren. We zijn al hard aan het trainen hier met de oefeningen. Het gaat steeds beter :D
:applaus: wat goed van Finn!! Hopelijk gaat het bij ons ook zo.. 8) Maar ik ga er maar van uit dat het niet zo is.. kan het alleen maar meevallen.. :roll:

Leuke banner trouwens weer! :wink:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

S.Breijer schreef:Nou, het viel mij reuze mee dinsdag! Finn had zo waar aandacht voor mij en heeft zich nauwelijks met de andere pups bezig gehouden. Aan het begin probeerde hij het wel, maar ja, ik had natuurlijk wel de hondensnoepjes he :)!
We zijn hier ook flink aan het oefenen met : BLIJF. :wink: Gaat de ene keer beter als de andere :roll: , maar kon gisteravond binnen al bijna uit Enzo's zicht verdwijnen (hij kon nog met een half oog over de bank heen kijken), terwijl hij "netjes" bleef zitten :schreeuw: . Dit is toch al snel een stap of 6/7 en daarna weer terug lopen.
Zal misschien wel wat lastiger op de cursus met de andere hondjes. :oops:
Maar ja, we zullen het zien zaterdag !!!!

groeten,

Joost
miran&joost

p.s. We zitten al bijna op pagina 50 !!!!

groeten,

Joost
iris

Ongelezen bericht door iris »

miran&joost schreef:p.s. We zitten al bijna op pagina 50 !!!!

groeten,

Joost
Ja, gaat goed he! En het blijft gewoon een hele leuke topic!!!

Ben met Tessel ook al BLIJF aan het oefenen. Gaat in huis inderdaad best redelijk, maar nu nog buiten en dan volgende week zondag met al die puppies erbij???? Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

@Kristie: jullie mogen vanavond lekker al gaan oefenen bij Biemans! Ben erg benieuwd hoe het zal gaan en wat jullie allemaal al moeten doen die eerste les. Leuk om dat zo te volgen via het forum!

@Sandra: leuk dat Finn het zo goed doet op de cursus! Hoop dat zijn broertjes ook zo lief zijn en heel goed gaan luisteren!

groetjes Iris
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

kristies schreef::? Vreemd zeg.. tja wie weet had zijn zusje ooit eens in zijn staart gebeten.. :D

Met Chester en de katjes is alles goed. Micky zijn blaasontsteking lijkt voorbij.. :roll: heeft vandaag zijn laatst antibiotica pilletje gehad.. dus we duimen...

Chester heeft morgen zijn eerste puppy-cursus.. is ie wel aan toe aan een beetje opvoeding.. :lol: soms is het een echt :twisted:
Hoe is het met Pepper en Cooper??? Volgens Diana doet Pepper zijn naam eer aan.. :D

Groetjes!!
Oh enne zijn bandje past nog steeds zoals je ziet op de foto`s!! :)
Ik zag het ja, fijn dat jullie al zo lang plezier van het bandje hebben! Ik vraag me trouwens wel af wat Diana dan over Pepper gezegd heeft?!?! Hij doet zijn naam eer aan...weet niet zo goed wat hier mee bedoeld wordt :?

Groetjes Kim
Afbeelding
kristies
Speurneus
Speurneus

We hadden het over namen en daarop zei Diana dat om een of andere reden bijna alle hondjes die Pepper heten hun naam eer aan doen in de zin dat het pittege levendige honden zijn... dit in het kader dat onze kat Doerak heeft en ook echt een ondeugt is.. :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

phoeeee

:? :? :? :? :? :?
eerste puppycursus gehad.. het was erg leuk :D Chester luisterde redelijk.. was aan het begin errruug druk al die andere honden.. :lol:
In de pauze was hij erg moe... hierna was het nog een 20 minuten en hij viel gewoon om.. :shock: zooo moe..

Moet zeggen dat we ons wel een beetje zorgen maakte. Thuis gekomen wilde hij niets.. niet eten niet drinken niet echt slapen maar ook niet meer spelen. Stond letterlijk te tollen op zijn benen van de slaap.. in zijn bench gedaan waar hij ontzettend begon te spugen.. :cry:
Beetje in paniek Diana gebelt die ons gerust stelde.. zo lang hij reageerde als we hem roepen lijkt hij gewoon echt te moe.. volgens haar hebben haar honden ( zelfs Volwassen honden ) dat nog wel eens na een heftige ervaring..
Volgende keer gaan we dus maar tot de pauze.. 8)
Arm menneke ligt nu in een diepe slaap.. als het goed is is hij morgen weer de oude.. :(

Nou ik ga nog even op de bank en dan ook.. :slapen:
iris

Jee. Kristie, dat is niet zo mooi. Misschien heeft hij wel teveel indrukken ineens opgedaan en werd het Chester te veel? Ik kan me voorstellen dat het best wel een hele ervaring is voor onze hondjes, zo'n eerste puppycursus. Ik hoop dat hij zich snel weer een beetje fitter voelt!
Was het verder wel leuk? En wat moest je allemaal al doen? Of is het de eerste keer echt alleen maar indrukken opdoen?
Nou, sterkte met Chester en weltrusten (hoop dat je een beetje kunt slapen!)

groetjes Iris
kristies
Speurneus
Speurneus

We moesten vooral de pups laten zitten ( links van je) en volgen aan de lijn. Leren niet te reageren als een andere hond langs -loopt en even los met elkaar spelen en dan terug roepen.. deed Chester heeeeel goed!! :D Hij kwam echt onmiddelijk terug.. Volg ging wat minder goed.. Chester wilde steeds voor ons uit sprinten.. :? zitten ging het ene moment beter dan het andere... en tegen de tijd dat we gingen oefenen niet reageren op andere langslopende honden was hij zo moe dat hij lag te slapen.. :???: dus op zich deed hij dat goed.. :)

Het enige nadeel vind ik dat het een vrij grote groep was. ( 14 man en pups..) Er zaten wel hele lieve schatjes bij hoor... een tekkel van nogmaar net een kilo.. zo`n prutsje nog.. en een Berner Sernerd... zo lief klein beertje.. :)
miran&joost

Hoe laat was die cursus eigenlijk Kristie, en hoelang duurde het?

Enzo was ook over zijn toeren hoor, 2 weken geleden.
Dat uit zich bij hem vooral in het veelvuldig binnen plassen :?
Waarschijnlijk door alle gebeurtenissen "vergeet"meneer dat hij dat buiten moet doen, en is zijn blaas spier ook zwakker (vlgs diana)

De rest van de ochtend heeft Enzo ook heerlijk liggen slapen...
Morgen mogen wij ook weer!! :D
Ben benieuwd, of de oefeningen die we thuis natuurlijk tot in den treure herhaald hebben gaan lukken in volle opwinding :?

Sterkte met Avond sterretje hoor

Groeten Miranda (speelt nu voor nacht zuster)

Heb overdag trouwens bijna niet geslapen, veel te bang dat ik Enzo niet zou horen als er wat was :oops: maar die heeft heerlijk liggen pitten totdat Joost om 12.30 in zijn pauze thuis kwam!
daarna nog tot 14.30 stil geweest, toen was ik zo wakker dat ik er maar uit gegaan ben, dat vond Enzo wel plezant hij was niet te houden!
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Hoe laat was die cursus eigenlijk Kristie, en hoelang duurde het?

Enzo was ook over zijn toeren hoor, 2 weken geleden.
Dat uit zich bij hem vooral in het veelvuldig binnen plassen :?
Waarschijnlijk door alle gebeurtenissen "vergeet"meneer dat hij dat buiten moet doen, en is zijn blaas spier ook zwakker (vlgs diana)

De rest van de ochtend heeft Enzo ook heerlijk liggen slapen...
Morgen mogen wij ook weer!! :D
Ben benieuwd, of de oefeningen die we thuis natuurlijk tot in den treure herhaald hebben gaan lukken in volle opwinding :?

Sterkte met Avond sterretje hoor

Groeten Miranda (speelt nu voor nacht zuster)

Heb overdag trouwens bijna niet geslapen, veel te bang dat ik Enzo niet zou horen als er wat was :oops: maar die heeft heerlijk liggen pitten totdat Joost om 12.30 in zijn pauze thuis kwam!
daarna nog tot 14.30 stil geweest, toen was ik zo wakker dat ik er maar uit gegaan ben, dat vond Enzo wel plezant hij was niet te houden!
De cursus was om 20.00uur s`avonds en duurde tot ongeveer 22.00uur met een flinke pauze halverwege en de eersta avond natuurlijk veel uitleg.. maar veeels te lang voor Chester.. :?

Zit nu vol spanning te wachten of zijn ontbijt erinblijft.. :( Duimen jullie mee??
Lekker slapen he nachtzustrer.. :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

En...hoe gaat het nu met Chester??
2 uur is misschien ook wel wat lang voor hem..Mijn les duurde 3 kwartier en Finn ging, eenmaal thuis aangekomen, meteen slapen. Zo veel hebben we nog niet gedaan, het was echt een kennismakingsles en het was binnen. Volgende week gaan we naar buiten met ze, dus dat wordt wel wat vermoeiender voor hem denk ik.
iris

Hoi Kristie.

Hoe is het met Chester? Is zijn ontbijtje erin gebleven? Wat een ervaringen allemaal he! Maar komt helemaal goed! Straks heb je een voorbeeldig hondje!
groetjes Iris
Plaats reactie