Mocht de wandeling binnenkort nog komen...
Ik kan nu nog door de weeks,en straks alleen nog maar in het weekend waarschijnlijk.
Wie wil er allemaal met mij mee?
Anita,jij gaat uiteraard ook mee,maar we gaan pas wandelen,als jij weer helemaal fit bent,en een beetje bij gekomen bent van alles wat je hebt mee gemaakt.
We gaan niet zonder jou
morgenmiddag ik kan samen me mijn honden wel een frisse wind gebruiken
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Nou...wie wil er nu zo mee gaan wandelen en waar??
Ik wordt net pas wakker...was een beetje nachtwerk geworden vanacht,dus vanaar de late reactie.
Wie o wie op deze herfstachtige dag???
ben beetje laat met reactie,maar bij buursezand kan je ook heel mooi lopen!er loopt een hel route van zandpad om het buursezand waar je hond wel los mag lopen!als je andere paden neemt moet je hond even aan de lijn.
en bij buursemeertje kan je hond even lekker zwemmen
groetjes Monique
Marron en ik hebben dat de naam gegeven, omdat er zoveel 'Bijzondere"paddestoelen groeien
Maar het bos ligt aan de vliegveldweg van enschede naar hengelo, daar heb je altijd zo'n snackcaravan staan, en een stuk verder kan je een leuke route in het bos wandelen
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012