Heel veel geluk met Cedro
Lieve zwaber
-
toos
Helemaal meis...vragen mag ook aan jou, simpel. Ik vind het erg jammer dat er een topic zodanig verkracht wordt omdat er iets aan iemand gevraagd wordt.Janneke schreef:Toos, vragen mag altijd en ik heb deze ook netjes beantwoord. Of bedoel je bovenstaande zin niet zo?toos schreef:Ik begrijp uberhaupt niet waar het probleem om wordt gemaakt echt niet...Er wordt gewoon simpel een vraag gesteld of dit niet teveel is? Dat mag bij Janneke dus niet, dat blijkt, maar wat bv Patricia zegt, bij bv Pietje puk wel?? Want ook zo komt het bij mij over.
Jongens jongens waar gaat dit nog in godsnaam over...
En Cedro maakt het uitstekend!!
-
-kim-
- Speurneus

Wat een lievertje ! En hij ligt er al zo lekker vertrouwd bij 
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
Janneke
Oke, dan heb ik je goed begrepen.toos schreef:Helemaal meis...vragen mag ook aan jou, simpel. Ik vind het erg jammer dat er een topic zodanig verkracht wordt omdat er iets aan iemand gevraagd wordt.Janneke schreef:Toos, vragen mag altijd en ik heb deze ook netjes beantwoord. Of bedoel je bovenstaande zin niet zo?toos schreef:Ik begrijp uberhaupt niet waar het probleem om wordt gemaakt echt niet...Er wordt gewoon simpel een vraag gesteld of dit niet teveel is? Dat mag bij Janneke dus niet, dat blijkt, maar wat bv Patricia zegt, bij bv Pietje puk wel?? Want ook zo komt het bij mij over.
Jongens jongens waar gaat dit nog in godsnaam over...
En Cedro maakt het uitstekend!!
-
Lousje
-
Sjors
-
james
-
miran&joost